تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نشان +Advanced برای McAfee و Bitdefender

در آزمون “شناسایی فایل های آلوده” معمولاً بیش از ۱۰۰ هزار بدافزار در آزمون مورد استفاده قرار می گیرند. این بدافزارها نمونه های متدوالی هستند که چند هفته یا چند ماه قبل از آزمون جمع آوری شده اند.

در جدیدترین آزمون شناسایی بدافزارها که توسط مؤسسه ارزیابی AV-Comparatives در ماه میلادی مارس برگزار شد، ضدویروس های McAfee و Bitdefender هر دو موفق به دریافت نشان +Advanced شدند.

تکنـــــــــــازدانلود:هدف از آزمون “شناسایی فایل های آلوده” (File Detection Test)، ارزیابی توانایی محصولات ضدویروس برای شناسایی فایلهای مخرب است. هر چند که در این آزمون، تنها قابلیت های ضدبدافزار محصولات مورد بررسی قرار می گیرد که نقشی اثرگذاری در تامین امنیت سیستم دارد.

در این آزمون هر محصول ضدویروس بر روی یک کامپیوتر نصب و به روز می شود. نمونه فایلهای بدافزار طبق روال معمول ویروس یابی و تعداد نمونه های آلوده کشف شده توسط محصول ضدویروس ثبت می شود. این کامپیوترها در طی زمان ویروس یابی به اینترنت متصل بوده و بنابراین محصول مورد ارزیابی می تواند از قابلیت رایانش ابری نیز بهره ببرد.

به گزارش شبکه گستر،در آزمون “شناسایی فایل های آلوده” معمولاً بیش از ۱۰۰ هزار بدافزار در آزمون مورد استفاده قرار می گیرند. این بدافزارها نمونه های متدوالی هستند که چند هفته یا چند ماه قبل از آزمون جمع آوری شده اند.

برای بالا بردن اطمینان از اینکه محصولات تحت آزمون، تمامی فایلهای ناشناخته را بعنوان بدافزار در نظر نمی گیرند و قادر به تشخیص دقیق و صحیح بدافزارها می باشند، ”خطاهای شناسایی” (False Positive) نیز در نتیجه آزمون منظور می شوند.

av real 9302 300x261 نشان +Advanced برای McAfee و Bitdefender

متن کامل گزارش شناسایی ماه مارس مؤسسه AV-Comparatives در اینجا قابل دریافت می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.