تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس های جدید تیکه دار و خیانتی

3279360b8001 اس ام اس های جدید تیکه دار و خیانتی

بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !

وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد ،

پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !

.

.

.

اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست ،

فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .

خودِ خودِ خودِت . . !

اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ !

.

.

.

تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی

الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !

 

.

.

.

به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !

.

.

.

ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…

ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…

ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!

.

.

.

دوست عزیزم ،

فهمیده ی دیروز و نفهم امروز …

هیچ وقت بخاطر جنس مخالف ،

جنس موافق رو ارزون نفروش

ضرر میکنی !

.

.

.

متن تیکه دار

من معترضم ….

با “علف” خوردن گاوها در مزرعه هیچ مشکلی ندارم !

اما …

به گاوهایی که در بین ما می گردند ؛

و “عمر” ما را می خورند معترضم … !

.

.

.

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…

شخصیت من چیزیه که من هستم…

اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…

.

.

.

پیامک تیکه دار

ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ

ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ما ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﮐﻼﺳمون ﺭﺍﺗَﻢ ﻧﻤﯿﺪیم !

.

.

.

ﺭﺍﺑـﻄــﻪ ﺍﯾﺠــــــﺎﺩ ﮐـُﻦ ،

ﻭﻟــﯽ ﻭﺍﺭﺩِ ﺭﺍﺑﻄــــــﻪ ﯼ ﮐﺴــــــﯽ ﻧﺸــﻮ ..

” ﺣﯿــــــﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫـﻢ ، ﺑــﻪ ﺟـُﻔـﺖ ﻫــﺎﯼ ﯾﮑــﺪﯾﮕــﺮ ﮐــــﺎﺭﯼ ﻧــﺪﺍﺭﻧــﺪ ”

.

.

.

متن تیکه دار

حوّایت می شدم

اگر سیبِ سرخی داشتی

حیف «آدم» نیستی . . !

.

.

.

امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم

.

.

.

اس ام اس تیکه دار

تو بگو طلاس …

وقتی از چشم افتاد قاطی آشغالاس…

.

.

.

به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

.

.

.

رفتــــی . . .

ولی اینو بدون :

ناشـــی بودن با لاشـــی بودن فرق داره عزیزم . . !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.