تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ایمیل خطرناکی که برای شما هم خواهد آمد/تصویر

تابحال از سرویس یاهو یا جیمیل برایتان ایمیلی اینچنینی آمده است؟


به گزارش سرویس علمی جام نیوز، اینگونه ایمیلها معمولاً با گفتن اینکه اکانت شما به زودی بسته خواهد شد یا بلایی سر ایمیلتان می آید، شما را ترغیب می کنند تا بدون یک لحظه فکر کردن کاری که میخواهند برایشان انجام دهید.

چنین ایمیلهایی که ظاهر کاملاً مجاب کننده دارند، ایمیلهایی حاوی ویروس یا برنامه های هک کننده اکانت شماهستند!!!! کافیست بر روی لینکی که در این ایمیلها قرار داده شده یا فایل دانلودی پیوست شده آن کلیک کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان مثال در ایمیلی که در شکل بالا ارسال شده اگر بر روی Upgrade Now کلیک کنیم صفحه ای مانند صفحه ورود به ایمیل یاهو را می بینید که از شما پسوردتان را میخواهد. کافیست پسورد خود را وارد کنید تا آنها به سادگی به ایمیل شما دسترسی پیدا کنند.

برای اطمینان خاطر کافیست نگاهی به ارسال کننده اینگونه ایمیلها داشته باشید. به نظر شما آیا ممکن است ایمیل ادمین یاهو چنین آدرسی باشد؟ wdegroft@aol.com

یا اینکه نگاهی به لینک فوق بیندازید، آیا به نظر شما آدرس www.whiskyhut.co.uk//system/config/ymailll/Indezx.html برای به روزرسانی ایمیل یاهو منطقی به نظر میرسد؟

چنین ایمیلهایی اگرچه در ظاهر با یکدیگر تفاوت زیادی دارند ولی در یک مورد همگی مشابه هستند: اینکه آدرس Domain و آدرس ایمیل موجود در آنها ارتباطی با ادمین سرویسهای ایمیلهای بزرگی مثل یاهو و جیمیل ندارد.

پس در صورتیکه ایمیلی مانند این را دریافت کردید به هیچ عنوان لینک آنرا اجرا نکنید یا فایل پیوست آنرا دانلود نکنید زیرا تاکنون یاهو یا جیمیل به شخصی مستقیماً ایمیل نزده است که فلان کار را انجام بده! و از حالا به بعد هم نخواهد زد.

این ایمیل را برای تمامی دوستانتان بفرستید چون در صورتیکه او چنین اشتباهی کند نه تنها ایمیلش را برای همیشه از دستش در می آورند، بلکه ارتباطات ایمیلی شما با او و هر آدرسی که او با آنها در ارتباط بوده در اختیار هکرها قرار می گیرد، در ضمن تعداد زیادی آدرس ایمیل برای هدفهای بعدی هکرها در اختیارشان قرار میگیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.