تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

باتنت جدید اندرویدی smsمی دزدد

 باتنت جدید اندرویدی smsمی دزددبا توجه به یافته های شرکت امنیتی FireEye، یک بات نت اندروید در کره جنوبی کشف شده است که پیام های کوتاه را به سرقت می برد و ممکن است یکی از بزرگترین عملیات بدافزاری تلفن همراه باشد.
این بات نت که شرکت امنیتی FireEye نام آن را MisoSMS گذاشته است در 64 کمپین جاسوسی مورد استفاده قرار گرفته است و پیام های کوتاه را از تلفن همراه افراد در کره جنوبی به سرقت برده و برای حساب های کاربری ایمیل که در دسترس هکرهای چینی و کره جنوبی است، ارسال می کند.
MisoSMS در یک برنامه کاربردی اندروید قرار دارد و یک ابزار تنظیمات مدیریتی می باشد. این برنامه "Google Vx" نام دارد و هنگام نصب درخواست دسترسی های مدیریتی می کند و در صورتی که کاربر آن را قبول کند، این بدافزار نیز همزمان با برنامه نصب می شود.
این بدافزار پس از نصب پیام های کوتاه را جمع آوری کرده و برای مهاجمان ارسال می کند. شرکت امنیتی FireEye در گزارش خود آورده است که این بدافزار از روش جدیدی استفاده می کند. تا پیش از این برخی بدافزارهای پیام کوتاه، متن پیام ها را از طریق پیام کوتاه و یا برخی دیگر از طریق ارتباطات TCP، برای مهاجمان ارسال می کردند.
تحقیقات این شرکت نشان می دهد که بیش از 450 حساب کاربری ایمیل این بدافزار را کنترل می کند. در حال حاضر حساب های کاربری که با این بدافزار در ارتباط بودند ، غیرفعال شده اند و هکرها تاکنون حساب جدیدی را ایجاد نکرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.