تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

هرزنامه‌ی روسی؛ پیشنهادی برای کسب درآمد هنگفت


هرزنامه‌ی روسی؛ پیشنهادی برای کسب درآمد هنگفت



جدیدترین روند مشاهده‌شده در هرزنامه‌های روسی‌زبان حاکی از آن است که هرزنامه‌نگاران به استفاده‌ی بیش از پیش از طرح‌های درآمدزایی که روی آورده‌اند که به کمک تجارت Binary Options عملی می‌شوند. در مباحث مالی Binary Options به حالتی گفته می‌شود که بازده و نتیجه‌ی حاصل یا همه‌ی دارایی‌هاست و یا هیچ.

هرزنامه‌ای که شرکت امنیتی سیمنتک موفق به کشف آن شده دارای ویژگی‌های متداول یک هرزنامه است، نظیر یک عنوان جذاب و فریبنده که مبلغ قابل توجهی از پول در‌ آن برجسته شده است، این کار برای جلب توجه گیرندگان هرزنامه صورت می‌گیرد.

هرزنامه‌ی مورد نظر از جانب mail.ru ارسال شده است، mail.ru بزرگترین سرویس رایانامه‌ی روسیه است. عنوان این هرزنامه چنین است:

3700 دلار در هر ماه – آیا این بازنشسته بیش از شما درآمد دارد؟

این حقه‌ در زمان مناسبی پیاده‌سازی شده است؛ فصلی که عمده‌ی مردم جهان به دنبال خرید هستند و به همین خاطر با مسائل مالی دست به گریبان‌اند.


 نمونه‌ای از یک هرزنامه که موضوع شایان توجه آن کسب درآمد هنگفت توسط یک فرد بازنشسته است.    
در محتوای این هرزنامه هم به تبلیغ راجع به درآمدزایی بالای بازنشستگان منطقه‌ی سامارای روسیه به واسطه‌ی Binary Code پرداخته شده است. سپس از کاربر درخواست شده که برای کسب اطلاعات بیشتر روی یک هایپرلینک کلیک کند. این هایپرلینک در حقیقت یک دامنه‌ی به سرقت رفته است که در سال2008 به ثبت رسیده و متعلق به شرکت طراحی وب maxuz.com است. این دامنه در اصل برای تغییر مسیر به دامنه‌های دیگر استفاده شده است.

دامنه‌ی دیگری که binarytraders.ru نام دارد در همین اواخر یعنی در آگوست 2013 به ثبت رسیده و احتمالاً برای همین قسم هرزنامه‌ها ایجاد شده است. صفحه‌ی وب اصلی این دامنه دارای فهرستی از مزایای تجارت Binary Code و نیز فیلمی است که به‌طور کلی به شرح دستورالعمل‌های مربوطه می‌پردازد. علاوه بر این، در صفحه‌ی وب مذکور بیان شده که در حال حاضر Binary Code بزرگترین ابزار کسب درآمد موجود در اینترنت است.

سیمنتک این هرزنامه را مسدود کرده، با این حال کاربران در موسم کریسمس بیش از پیش می‌بایست مراقب هرزنامه‌ها و طرح‌های درآمدزای این‌چنینی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.