تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس شب یلدا




من دارم جمعه میرم ...فکر نکنم دیگه همدیگرو ببینیم...منوفراموش نکن... ب خاطر تمام بدیهام منو ببخش
از طرف پاییز92
یلدا مبارک

.

میدونی فرق تو با من چیه؟من رو هر 10سال ی بار شمارش میکنن ولی تو رو آخر پاییز هر سال
جوجو یلدات مبارک


بقیه اس ام اس های شب یلدا در ادامه مطلب...

 شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما
یلدا مبارک . . .





اس ام اس شب یلدا جدید92




یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک.



اس ام اس شب یلدا




بین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا بهار آمدنی است




اس ام اس شب یلدا جدید





هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم
می بافم؛یلدا پیشاپیش مبارک.



اس ام اس شب یلدا جدید




همه لحظه های پایانی پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ(پیشاپیش یلدا مبارک)



اس ام اس شب یلدا جدید



تو که نیستے ،
"یلدا"
بلندترین شب سال نیست
اوج دلتنگیست...




اس ام اس مخصوص شب یلدا




اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه ، برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم .
عمرتان طولانی ، قلبتان آفتابی



پیامک شب یلدا جدید




معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبى خوش است بدین قصه اش دراز کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.