تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

جک و لطیفه

تا حالا ۷۴۲تا گل قالی شمردم
الان اومدم استراحت کنم دوباره برم سر درس خوندن

.

یه شعاری بود چند سال پیش مطرح شد :
“جهانی فکر کن محلی عمل کن”
الان نمونه‌ش رانندگی این مردم : ماشین‌های روز دنیا ، رانندگی به سبک شتر !

بقیه جک و لطیفه های خنده دار در ادامه مطلب...

 

آدمها مثل قایق اند …
… نمی دونم شایدم نباشن
به هر حال من وظیفه خودم دونستم که اشاره کنم


جک و لطیفه



ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺣﻖ ﺑﺎ ﻣﻨـــــــــــــــــــــــــﻪ …
اما …
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﺛﺒﺎﺗﺸﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ



جک های خنده دار



روایت داریم قبض برق که بیاد ادب پدر از همون در میره بیرون!


لطیفه های خنده دار



یه پسر ۱۲ ساله پست گذاشته:
امروز دستِ عشقم را در دستِ دیگری دیدم…
از عشق متنفرم و دیگر عاشق نمیشوم
کسی میدونه دسته ی پلی استیشن این بچه کجاست !؟


اس ام اس های خنده دار



خوش بحالتون آهنگای سیاوش و ابی میره تو مغزتون
و هی تکرار میشه ناخودآگاه
من چند روزیه درگیرِ
“شیر خشک براش بِگِرِفتی؟ بِگِرِفتم”
هستم ..!


جک های جدید



همینقدر که گل دادن به یه خانم معجزه میکنه
چایی آوردن برا آقای خونه هم معجزه میکنه !
گفتم در جریان باشین


لطیفه های جدید



بخشی از سخنرانی پدرم برای تشویق بنده به اشتغال :
پسرم ، دوره زمونه عوض شده ؛
تو باید دستت تو جیب خودت باشه ؛
اصلا هم نترس …
انقدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن ..!


جک و لطیفه های خنده دار



پل هوایی ساختن که آدم جونش در امان باشه
ولی شب که میخوای رد شی انقدر سیبیل کلفت اون بالا خوابیده
که اگه از وسط اتوبان با چشم بسته رد بشی سالم تر میرسی مقصد icon neutral جوک های بمب خنده آذر 92


جک و لطیفه های خنده دار



دختر خانوم های عزیز
آیا میدانستید جِن ها علاقه ی زیادی دارن وقتی تو حموم هستین
نزدیکتون وایسن و‌ نگاهتون کنن ؟
مخصوصا وقتی که دارید موهاتون رو با شامپو میشورید و چشاتونو بستید !؟
دیگه عرضی ندارم ، موفق باشید


متن های طنز



مامانم میخواست زنگ بزنه به خالم، شماره رو اشتباه گرفت
یارو گوشی رو از اون ور برداشت گفت: بله؟
مامانم هول کرد گفت: ببخشید مثل این که معذرت میخوام!


اس ام اس های طنز



بدی آدم نمک نشناس اینه که
وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فش میدی تا اون icon neutral جوک های بمب خنده آذر 92


اس ام اس های خنده دار جدید


بچه بودم ، هروقت بابام پشت فرمون مینشست ، واسم سوال بود که
چرا به ملت فحش میده
از وقتی گواهی نامه گرفتم ، واسم سوال شده که چرا اینقد کم فحش میداد ؟


اس ام اس های طنز جدید



فکر کنم رمز موفقیتمو ۳ بار اشتباه زدم قفل شده !


جک و لطیفه و اس ام اس



همه ی نوشیدنی ها در ایران، اعم از ما الشعیر و انرژی زا و آب میوه
اولش که میان بازار خوبن ، ولی به مرور و به گونه ای زیر پوستی
به مزه ی شربت اکسپکتورانت نزدیک می شن !



اس ام اس های جک



ژانر اینایی که هنوز ۱۸ سالشون تموم نشده
از کودک درون میگن! از کودک برون بگو شما !


اس ام اس و لطیفه


دختر بچه : دوسِت دارم
پسر بچه : مثل آدم بزرگا؟!
دختر بچه : نـــــــه … راستـــــــکی ..!


جک و اس ام اس


خاص بودن یکی از مواردی که هر ایرانی فکر می کنه شاملش میشه !


لطیفه و جک های خنده دار



لطفا متن زیر را طوری بخوانید که انگار یک وزنه صد کیلویی روی سینه تان قرار گرفته
یا درحال زور زدن واسه اجابت مزاج هستید:
آره لعنتی تو خیلی پستی بگو بگو من برات چی بودم یه لعنتی آشغال کثافت ؟
تبریک میگم شما الان یک رپر هستید icon neutral جوک های بمب خنده آذر 92


جکو لطیفه




پشت چراغ قرمز یه دختره دستش تو دماغش بود
بهش گفتم : خانوم تو اون یکیه !
گفت : اگه خوش شانس باشی تو همینم پیدا میشه !


جوک و لطیفه



ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ …
.
.
.
.
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ
مثہ اینکہ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﺷﺪﻩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ
صلوات بفرستین


جوک های خنده دار



زندگیهامون شده شبیه سریال
امروز خودشو میبینیم…فردا تکرارشو !