تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس های دوست داشتن زیباآذر ۹۲

اس ام اس دوستت دارم احساسی و ناز پاییز 92


 

داشتم یک دل و آن هم به تو کردم تقدیم
بیش از این از من مسکین
چه تمنا داری




اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج
هر چه را من می نویسم
اشک پاکش می کند



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



ای کاش محبت اثری داشته باشد
معشوق ز عاشق خبری داشته باشد
کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر
قربان رفیقی که وفا داشته باشد



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



اس ام اس جدید
یه آسمون محبت یه کوله بار صداقت
یه دشت پر ستاره پر از گل هاى لاله
براى قلب صافت هدیه به روى ماهت



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام
روز و شب محو تماشای شقـایق شده ام
دیگر از عقربـه و ثانیـه ها بیزارم
چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که
بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



اس ام اس زیبا
زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست
و دلم بس تنگ است
بی خیالی سپر هر درد است
باز هم می خندم
آنقدر می خندم که غم از روی رود



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



اگه من دستاتو کم نوازش کردم
در عوض از عکست تو را خواهش کردم
اگه من چشمامو از تو می دزدیدم
توی قلبم عشقو به تو می بخشیدم



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی
جهانی عشق در من آفریدی
دریغا، با غروب نابهنگام
مرا در دام ظلمت ها کشیدی



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



اس ام اس بیقراری
در بازار بورس قلب تو
چند سهم باید خرید
تا ضربان به ظاهر منظمش
حتی ذره ای از سرمایه عشقم
نسبت به تو را به باد فنا ندهد



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



مرا به دار آویختند که نامت را از یاد ببرم
چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند
نام تو حک شده ی قلب من است
تو رو هرگز نخواهم کرد فراموش



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



با تو غزل ستاره ها نورانیست
دل در نگاه تو ، زندانیست
نگذر ز بهار ، باغ احساس
چون بی تو تمام لحظه ها بارانیست



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



اس ام اس دلتنگی
میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه
دلتنگ کسیه که پیام میده
عزیز کسیه که پیام میخونه



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



در قید غمم خاطر آزاد کجایی
تنگ است دلم قوت فریاد کجایی
با آنکه ز ما یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی



اس ام اس عاشقانه دوست داشتن



همیشه آدم ها
وقتی به همدیگه فکر می کنن که تنها می شن
کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن
به اونی فکر می کنه که رفیق تنهایی هاشه



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم
بگذارید که مجنون و خیالی باشم
تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش
دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



من به مهر تو چنان رام شدم که خدا می داند
من به زلف تو چنان خام شدم که خدا می داند
این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست
من چنان جادوی این دام شدم که خدا می داند



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



فاصله ها در عین کوتاهی
چه بلند خلق شده اند
کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس شعر
امشب هوای سوختنم ساختنی نیست
باید بمیرم و دل من ساختنی نیست
سوزم به شب و سوختنم باشد روز
دیگر دل من با نفست ساخننی نیست



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



غافل است از غم من یار نمی دانستم
دل نهاد است به اغیار نمی دانستم
همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه
این چنین گشته دلم زار نمیدانستم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



دیدمت شبی به خواب و سر خوشم
وه مگر به خواب ها ببینمت



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس جدید
خوشا رها کردن و رفتن
خوابی دیگر به مردابی دیگر
خوشا ماندابی دیگر به ساحلی دیگر
به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



گستاخی خیالم را ببخش
که حتی لحظه ای یادت را رها نمی کند



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



خط عابر پیاده ندارد
دست مرا بگیر و از آن رد کن
قرار دیدار ما
هر نیمه شب
خیالت که نمی گذارد بخوابم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس زیبا
شهیدت می کنم
تا نام کوچه دلم شوی



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



در آب که شستی تن بی تابت را
دیدند تمام رودها خوابت را
لب هام به شکل بوسه ماهی شده اند
بنداز درون آب قلابت را



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



این روزها
یا به تو می اندیشم
یا به این می اندیشم
که چرا به تو می اندیشم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس سکوت
برای بدست آوردنت نمی جنگم
به گدایی قلبت هم نمی آیم
دوستت دارم فارغ از داشتنت



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



هفته های من هفت روز نیست
هفته های مرا تو تعیین می کنی
هفته از دیدن تو شروع می شود
و تا هفت بار دیدنت تمام نمی شود



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس دلتنگی
زندگی من روی مدار تو می چرخد
این طور است که وقتی نیستی همیشه خارج مدارم
و دارم دور سر خودم کلافه می چرخم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



این آیینه می شکند
و به هزار تصویر تکثیر می شود
حالا بگو سهم نداشته ام
از این همه تو کدام است



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما
فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند
بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم



خیاط خوبی ست روزگار
اما دل مرا به عمد یا سهو نمی دانم
شاید بی هوا تنگ به سینه ام کوک زد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.