تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

رسوایی شبکه من و تو در محرم +تصاویر

رسوایی شبکه من و تو در محرم +تصاویر

همزمان با آغاز عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) شبکه من و تو در اقدامی عجیب اقدام به گسترش برنامه های توهین آمیز کرده است.
عزاداری بر سیدالشهداء (ع) و بر سوگ نشستن برای آن بزرگوار این روزها بین المللی شده و دیگر دین و یا آیین خاصی را نمی شناسد. بیشتر مردم در سراسر جهان و با ادیان مختلف در سوگ آن حضرت می نشینند و به وجود مقدس حضرتش ادای احترام می کنند.

کشور عزیزمان ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده و با شروع ماه محرم  یکپارچه سیاه پوش گردیده است و تقریبا تمام مردم ایران از مسلمان گرفته تا زرتشتی و مسیحی و بقیه اقلیت های مذهبی در حال و هوای عزاداری بر اباعبدالله الحسین (ع) می باشند.

 

رسوایی شبکه من و تو در محرم +تصاویر

در حالی است که شبکه manoto1 از ابتدای فعالیت خود، مدعی بود احترام به همه عقائد و تفکرات، شعار اصلی آن ها در عرصه رسانه ای است ولی در جهتی کاملا معکوس با این حرکت جهانی، شبکه لندن نشین من و تو با شروع ایام محرم، توهین به این ایام مقدس را در دستور کار خود قرار داد و با پخش برنامه هایی سراسر ابتذال و بی بند و باری به پایکوبی و شادی در این ایام پرداخت.
با این حال، بررسی رفتار آن ها در سطح رسانه ای نشان می دهد در گفتار شان صادقند یعنی با هر فرقه و مرامی سر سازش دارند و برای تبلیغ آن اگر چه در موضع تهمت و بدبینی هم قرار بگیرند حاضرند هزینه بپردازند اما کار آن ها یک استثناء دارد، دشمنی با فرهنگی شیعه، این نشان می دهد آن ها در کنار دیگر رسانه های جهت دار مانند رسانه های بهائیت، مسیحیت تبشیری، وهابیت، سلطنت طلبان، گرچه تقسیم کار کرده اند اما هدفی واحد دارند. زدودن فرهنگی شیعه از ایران و جهان.
تضاد در گفتار و رفتار من و تو به گونه ای می باشد که این شبکه در مدت فعالیتش به تبلیغ و معرفی تمامی مراسم ها و عقائد غربی از جمله آیین یهودیت، بهائیت، جشن هالووین، ازدواج همجنس بازان، فستیوال آب جو در لندن و … پرداخته است؛ اما وقتی  نوبت به عقائد مردم ایران می رسد، نه تنها با مردم ایران همصدا نشده بلکه عقائد و احساسات آنان را با پخش برنامه هایی مبتذل مثل “زیباترین دختر جهان” مورد اهانت قرار می دهد.
تحرکات توهین امیز فوق در حالی صورت می گیرد که شبکه من و تو در کنار آن ها، این روزها به شدت در فضای مجازی به تبلیغ کنسرت شاهین نجفی و محسن نامجو پرداخته است. افرادی که دشمنی شان را با توهین به اهل بیت علیهم السلام به مردم ایران ثابت کرده اند.
ناگفته نماند که مردم شریف ایران در حوادث سال ۸۸ و در پاسخ به رقص و پایکوبی عده ای در روز عاشورا و خلق حماسه نهم دی نشان داده اند که کسی نمی تواند به سید و سالار شهیدان توهین نماید و آنان نظاره گر باشند.

 

رسوایی شبکه من و تو در محرم +تصاویر

شاهین نجفی در من و تو

 

رسوایی شبکه من و تو در محرم +تصاویر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.