تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

صید موجود دریایی عجیب و وحشتناک +عکس

صید موجود دریایی عجیب و وحشتناک


216903 414 صید موجود دریایی عجیب و وحشتناک +عکس

عکس های جالب و دیدنی از یک موجود دریایی عجیب و غریب که ظاهر بسیار وحشتناکی دارد و یک مرد ماهیگر آن را صید کرده است در ادامه مشاهده کنید….

یک ماهی اسرارآمیز با تیغ های شبیه به دندان روی بدنش، در ساحل بورنئو صید شد. این کشف ماهیگیر مربوطه را حیرت زده کرد و مسئولین نیز در تلاشند تا نوع این حیوان ۳۰ سانتی را کشف کنند.

محلی ها موقتاً اسم آن را ماهی زرهی گذاشته اند و دلیل این نامگذاری تیغ هایی است که بالا و پایین بدن آن وجود دارد.  به نقل از دیلی میل؛ انگلر ساپار مانسور، ماهیگیر ۴۳ ساله، این ماهی را از دریای چین جنوبی در نزدیکی تودان مالزی، صید کرده است. او می گوید: «این اولین بار است که در عمرم چنین ماهی ای می بینم. آن را به خانه بردم و به همسرم نشان دادم.»

دایره محافظت از مناطق حفاظت شده با تنوع زیستی از سازمان جنگلبانی این منطقه، در حال حاضر در حال بررسی این موجود برای شناسایی آن است. اوسوالد براکن تیزن، معاون مدیر کل این سازمان می گوید که هنوز نتوانسته بفهمند این چه موجودی است، ولی پروسه شناسایی آن در دست اقدام است.

همسر این ماهیگیر می گوید: «وقتی شوهرم این ماهی نادر را به خانه آورد، من و بچه هایم از دیدن آن شوکه شدیم، چون شکل آن خیلی عجیب بود.» او تصمیم گرفته که این ماهی را خشک کند و نگه دارد. او می گوید: «این ماهی هدیه خداست و من و خانواده ام آن را نگه می داریم.»

  216902 282 صید موجود دریایی عجیب و وحشتناک +عکس 216901 377 صید موجود دریایی عجیب و وحشتناک +عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.