تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

پلیس فدرال آمریکا به دنبال خالق بدافزار Loverspy

پلیس فدرال آمریکا به دنبال خالق بدافزار Loverspyسال 2005 بود که هکری با نام کارلوس انریکه پِرِز مِلارا، بدافزاری را با نام لاوِر اِسپای (Loverspy) به طور گسترده منتشر کرد. قصد خالق این نرم افزار 89 دلاری این بود که به افراد این امکان را بدهد، تا مچ شریک خائن در رابطه عاشقانه شان را بگیرند. مکانیزم این بدافزار به این گونه بود که ابتدا، در قالب یک کارت پستال الکترونیکی، برای فرد مشکوک به خیانت، ارسال می شد. این کارت پستال پس از باز شدن، تروجان مخربی را بر روی سیستم قربانی نصب می کرد. از آن پس تمام پیام های مسنجرهای قربانی، هر آن چه که تایپ می کرد، و حتی تصاویر وب کم او ثبت و برای فرستنده ارسال می شد.
 حال پس از گذشت 8 سال از زمانی که کارلوس انریکه متهم شناخته شده، اف بی آی، او را به همراه 4 هکر دیگر، در لیست خطرناک ترین مجرمان سایبری، تحت تعقیب خود قرار داده. البته باید گفت که او در قیاس با افراد دیگر حاضر در این لیست، که مقادیر زیادی پول را از قربانیانشان دزدیده بودند، درآمد آن چنانی از این بدافزار به دست نیاورد.

با این حال، سطح دسترسی و نفوذی که نرم افزار لاوِر اسپای به افراد، برای رخنه به سیستم قربانیان شان می داد، از حد تصور بسیاری، بیشتر است. ادعا شده که تا 99.99% احتمال شناسایی این بدافزار در سیستم قربانیان ناممکن بود. این بدافزار توسط حدود 1000 نفر خریداری شد، و حدود 2000 سیستم را آلوده کرد.

از سال 2005، و پس از مشخص شدن اتهام کارلوس انریکه پِرِز مِلارا، دیگر کسی از او خبری ندارد. این هکر جوان آخرین بار در السالوادور مشاهده شد، و از آن تاریخ هیچ رد پایی از او پیدا نشده. اف بی آی، 50000 دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این فرد منتهی شود، اختصاص داده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.