تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس دلشکستگی



هی بغض و ای گریه ی پنهان دلم

آن هنگام که می فشاری گلویم را

کو ؟ کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟



.



عاشقانه هایم همه را به زانو درآورده !

تو به عشق چه کسی ایستاده ای ؟

  بقیه اس ام اس های دلشکستگی در ادامه مطلب..سهم من از دنیا نداشتن است

تنها قدم زدن و فکر کردن به کسی که هیچوقت نبود



اس ام اس دلشکستگی



قدیما همه چیزهایمان بوی ماندن می داد

آن روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند ولی حالا شده اند : های بای !



اس ام اس دلشکسته




وقتی خدا تقسیم آرزو کرد گفت آرزوها تموم شده

تو بمان با تنهایت و شب هایی که خیس بارانم !



اس ام اس دلشکستگی و غمگین



دراز می کشم روبروی آسمان

با سرانگشت خیالم می کشم ستاره ای نیمه جان

نشسته بر بالینش آدمکی تنها

دعا بر لب در حسرت آمین ها

آدمک غمگین چقدر شبیه من

ستاره ای ندارد میان هفت آسمان


اس ام اس عاشقانه دلشکسته



نه هم جنسیم نه هم درد

ولی خوب حرف دل مرا میفهمد دیوار اتاقم


اس ام اس دلشکستگی جدید




یکی از لذت هایی که دیگه نیست این بود که یـه وقتایی که از سرما دستام قرمز میشد

تا چشمات بهشون میفتاد میگرفتیشون تو دستات و هــــــا میکردی و میگفتی :

باز تو دستکشات یادت رفت دختر ؟

ولی نمیدونستی که من از قصد اونارو ته کیفم قایم میکردم

چه لذتی داشت دیدن نگرانی تو برای من


اس ام اس دلشکسته




به یاد قرارهایمان

هر روز بی قرارت میشوم


اس ام اس جدایی



نحس ترین روز سال روزی بود که

فهمیدم یک عمر باید بی تو تحویل شود سال هایم


اس ام اس دلشکسته و جدایی




معلم گفت فعل را صرف کن !

گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت ...

بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم :

دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت

عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت ...

او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت ...


اس ام اس جدید دلشکسته




سخت است اتفاقی را انتظار بکشی

که خودت هم بدانی در راه نیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.