تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

داریوش هم وارد گود هسته ای شد/ ضربه فنی توسط یک میوه فروش+فیلم


 
آقای داریوش اقبالی، خواننده مقیم لس آنجلس، طی سخنانی در شبکه آی تی ان، مدعی شد "انرژی هسته ای به درد ما نمی خورد و باید از آن دست برداریم". سخنان آقای اقبالی واکنش منفی تماس گیرندگان را به همراه داشت که موجب شد وی بلافاصله نظر خود را تغییر داده و در چرخشی 180 درجه ای بگوید: «انرژی هسته ای حق مسلم هر سرزمینی است. ما باید انرژی هسته ای داشته باشیم.»

 

متن این گفتگو در پی می آید:

 

 

 

 

آقای اقبالی: ایران دارد با آمریکا بر سر انرژی هسته ای می جنگد و سال هاست که می خواهد قدرت‌نمایی کند، ولی وقتی مردمش نان شب ندارند و 90 درصد در فقر زندگی می کنند [!]، انرژی هسته ای به چه درد ما می خورد؟

 

 

مخاطب1: شما که اینقدر به فکر وطن هستید، چرا رفتید آن طرف دنبال عشق و حالتون؟ چرا کارهایی که انجام شده و پیشرفت هایی که شده را بازگو نمی کنید؟ شما در آنجا می ترسید به مسئولان آن کشور چیزی بگویید، بعد می آیید و به مسئولان کشور ما گیر می دهید. اگر واقعا دلتان می سوزد، به مسئولان آمریکا اعتراض کنید که مرتب ایران را در تحریم و فشار می گذارند و این مشکلات اقتصادی را برای مردم ایران ایجاد کردند.

 

 

آقای اقبالی: کاملا درست می گویید، ما که اجبارا یا برای عشق و حال به اینجا آمده ایم، می بینیم این کشور [آمریکا] به دنبال منافع خودش است و طبیعتا به کشوری که در مقابلش ضعف داشته باشد فشار می آورد که الان هم با تحریم ها آن مملکت [ایران] را تحت فشار گذاشته است.

 

مخاطب1: این درست نیست که کشوری برای منافع خودش به کشور دیگر ضرر بزند و آن کشور را له کند.

 

آقای اقبالی: زور است دیگر! همه جای دنیا الان همین وضعیت است و اینها زورشان زیاد است یا فکر می کنند که زورشان زیاد است.

 

مخاطب1: نه! اینها زورشان زیاد نیست؛ شماها هستید که فکر می کنید، این ها زورشان زیاد است.

 

مخاطب2: آقای داریوش شما در صحبت هایتان گفتید، چرا ایران با کشورهای دیگر رابطه دوستانه ندارد؟ شما خودتان بهتر می دانید که اسرائیل در منطقه است و چندصد کلاهک هسته ای دارد و کسی هم به اسرائیل گیر نمی دهد. خود آمریکا، اولین و تنها استفاده کننده از بمب اتم است، این همه آدم را به خاک و خون کشید، هیچ کس بهش کاری ندارد. اما ایران که می گوید من می خواهم استفاده صلح آمیز کنم، بهش گیر می دهند. این که شما می گویید ایران با کشورهای دیگر رابطه ندارد به نظر من درست برعکس است؛ آن ها رابطه را قطع کردند و تحریم را شروع کردند. مگر به بهانه پیدا شدن سلاح اتمی به عراق حمله نکردند؟ هیچ وقت سلاح پیدا نکردند و صدایش را هم در نیاوردند.

 

آقای اقبالی: درست است. این سیاست قلدری است.

 

 

مخاطب2: این ها بهانه است. آن ها فقط می خواهند به کشوری که منافعشان را تامین نمی کند، حمله کنند. مگر ما صنعت ملی شدن نفت را نداشیم؟ همان موقع هم به ما می گفتند، ملی شدن صنعت نفت به درد شما نمی خورد، شما نفت را استخراج کنید ما پولش را به شما می دهیم. الان هم موضوع همان است، می گویند شما احتیاج ندارید که به طرف غنی سازی هسته ای بروید ما سوختش را تهیه می کنیم و به شما می دهیم و این یعنی اینکه ما را به بازی می گیرند. آقای داریوش این ها بهانه است.

 

 

آقای اقبالی: درست است این ها منافع خودشان را می خواهند، هر کشوری منافع خودش را می خواهد و به خاطر آن منافع، همه کار می کند.

 

 

مخاطب2: داریوش عزیز من میوه فروشم، صبح رفتم میدون بار و شب خسته و کوفته آمدم و با شما تماس گرفتم. دوست ندارم چون از انرژی هسته ای دفاع کردم، به من بگویند مزدور. این دشمن ها جنگ را به ما تحمیل کردند، کودتا را تحمیل کردند ولی مردم ایستادند. در این جریان هم مردم می ایستند و کسی که شکست می خورد، دشمن ایران است.

 

آقای اقبالی: انرژی هسته ای حق مسلم هر سرزمینی است. ما باید انرژی هسته ای داشته باشیم و خارجی ها این مساله را دستاویز قرار داده اند و به وسیله آن دارند با هم کار می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.