تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ESET رسما ورژن ۷ خود را معرفی کرد.

ESET-Smart-Security-1024x576-4a99f86dd8fe7c31

ESET® که در زمینه حفاظت دیجیتال در جهان پیشگام است و رکورد ۱۰ سال پیاپی بنده شدن جایزه VB100 را برای تکنولوژی ESET NOD32® در اختیار دارد، امروز افتتاح نسل هفتم محصولات پیشگام خود یعنی ESET NOD32® Antivirus و ESET Smart Security® را به مشتریانش اعلام کرد. خصوصیات جدید این تکنولوژی عبارتند از بلوکه کننده نفوذ، اسکنر حافظه پیشرفته، غلاف حفاظتی آسیب پذیری، و اسکنر رسانه اجتماعی ESET که بدون اینکه عملکرد سیستم را دچار مشکل کند حفاظت و قابلیت استفاده عالی را با خود به همراه می آورد.

 ایگناسیو سبامپاتو مسئول بازاریابی و فروش اصلی ESET می گوید ” ما درESET محصولاتی را می سازیم که باعث لذت بردن امن از تکنولوژی میشوند. محصولات جدید ما اثر کمی بر سیستم می گذارند این همان چیزی است که باعث شهرت ESET شده است و در عین حال به لطف پیشرفت های تکنولوژی هسته منحصر به فرد، حفاظت بیشتری را در برابر بدافزارهای جدید و کشف نشده به مشتریان ارائه می کنیم “
پائولو لوکا مسئول اصلی تکنولوژی ESET می گوید ” امروزه مجرمین سایبری اغلب برای فرار از تشخیص آنتی ویروس، بدافزارهای به شدت رمزنگاری شده را بکار میگیرند. مجرمین سایبری برای افزایش بیشتر احتمال آلودگی و آسیب زدن به اطلاعات معمولا از طریق استفاده از برنامه های آسیب پذیری مثل مرورگرها، PDF خوان ها، کلاینت های ایمیل یا اجزای مایکروسافت آفیس به کامپیوتر قربانی رخنه می کنند.”

ESET برای اینکه تهدیدهای جدید را خنثی کند تحقیقات گسترده ای انجام داده است و تکنولوژی تشخیص هسته خود را در محصولات نسخه ۷ با سه ویژگی جدید بهتر کرده است :

  • بلوکه کننده نفوذ : این ویژگی جدید ESET روند بهره برداری از برنامه های آسیب پذیر را هدف قرار می دهد بنابرین این ویژگی، یک ویژگی اصیل و مستقل از بار/ بدافزار است. این ویژگی در برابر بدافزار های کشف نشده یا جدید که به” تهدیدهای روز صفر” مشهور هستند ما را محافظت می کند.
  • اسکنر حافظه پیشرفته : این اسکنر از روش پس از اجرا استفاده می کند و هدف آن تشخیص بدافزار هایی است که تکنولوژی های دیگر آن را تشخیص نداده اند. اسکنر حفاظت بر علیه بدافزاری که به شکل فعال تلاش می کند تا از تشخیص فرار کند و تکنیک های استتار را به کار میگیرد، را ارائه می کند.
  • غلاف آسیب پذیری : یک نوع گسترش فایروال شخصی در ESET Smart Security محسوب می شود. و در سطح شبکه عمل می کند و مانع از سوء استفاده از آسیب پذیری های شناخته شده در پروتوکل های شبکه می شود.

جوراج مالچو مسئول اصلی تحقیقات ESET ، میگوید ” تکنولوژی های جدید موجود در نسخه ۷ محصولات ما به روش منحصر به فردی ساخته شده اند به طوری که به صورت هماهنگ کار می کنند و می توانند آسیب پذیری هایی مثل رخنه PDF مشهور به CVE-2013-0641 را که رخنه سال نامیده می شود، چون محبوبیت بالائی داشت و اغلب در کیت های رخنه گنجانده می شود و به خاطر بهترین باگ سمت کلاینت در BlackHat 2013. جایزه Pwnie Award را کسب کرده بود را به شکل پیشگیرانه ای تشخیص بدهد. این تکنولوژی به رفع مشکل حملات هدف دار مثل حمله مشهور RSA در سال ۲۰۱۱ کمک می کند.”
مالچائو می گوید ” در مرحله بتای محصولات نسخه ۷، اسکنر حافظه پیشرفته توانست مجموعه ای از نمونه های متعلق به خانواده های نرم افزاری که اغلب مشکلاتی مثل Win32/TrojanDownloader.Wauchos را تشخیص دهد وسیله ای بودند که بدافزارها از طریق آنها به سیستم وارد می شدند . همچنین اسکنر حافطه ما توانست تروجان های سطح بالائی مثل Win32/Fynloski، Win32/Wigon یا Win32/Zbot** را شناسائی کند . همچنین این تکنولوژی به محو تروجان های مشهور به ransomware که بدافزارهایی هستند که غرامت می گیرند هم کمک کرد.”
تیم های تحقیق توسعه ESET نه تنها به تشخیص بلکه به پاکسازی بدافزار توجه خاصی داشته اند. ماژول Cleaner پیشرفت ویژه ای را تجربه کرده و به کار حذف روتکیت ها می پردازد و یک پاک کننده تخصصی هم برای کمک به حذف مقاوم ترین بدافزارها در این بخش استفاده شده است.
نسخه جدید ۷ با در نظر گرفتن داده تحقیق تعاملی هریس و رشد تهدیدهای مجازی رسانه های اجتماعی از جمله هرزنامه و بدافزار توئیترف پیشرفت های متنوعی را در خود دارد که امنیت شما را افزایش می دهد. ورژن ۷ ESET یک اسکنر رسانه اجتماعی ( نسخه ۲) را در خود دارد که اکانت های شبکه اجتماعی کاربر و دوستانش را از نظر تهدیدها بررسی می کند و به کاربر اجازه می دهد که برای تشخیص بدافزار ، اسکن های بر حسب تقاضا و خودکار را انجام دهد. جدای از اسکن بهتر فیسبوک ، این بخش حفاظتش را به اکانت تویتر کاربر هم گسترش می دهد. اسکنر رسانه اجتماعی تنظیمات مرکز امنیت و سطح محرمانگی کنونی فیسبوک و توئیتر را به شما نشان می دهد و توصیه هایی برای تغییر تنظیمات محرمانگی را ارائه می کند. همه این پیشرفت ها بخشی از my.eset.com هستند. با ایجاد یک اکانت در my.eset.com ، کاربر می تواند سطح حفاظت از پروفایل های رسانه اجتماعی را مدیریت کند و تعداد نامحدودی از اکانت ها از جمله اکانت دوستان و خانواده اش را حفاظت کند.
نتایج آخرین تحقیقات Harris Interactive ( انجام شده توسط ESET) نشان می دهد که تعداد رو به رشدی از کاربران بالغ اینترنت وجود دارد که به صورت روزانه به چندین شبکه متصل می شوند.. به طور متوسط این کاربران حداقل دو اکانت رسانه اجتماعی دارند و دو سوم از آنها احساس می کنند که وبسایت های آنها درزمینه غربال گری محتوای مخرب خوب عمل نمی کنند. این گزارش می گوید ” دریافت پیام های مشکوک به یک هنجار تبدیل شده است و کاربران در ۴ رسانه اجتماعی از ۵ رسانه اجتماعی چنین پیام هایی را دریافت می کنند و امسال ۹۱% از کاربران این نوع پیام ها را دریافت کرده اند و اغلب نحوه دریافت بوسیله ایمیل و بعد به وسیله متن بوده است.
هم آنتی ویروس ESET NOD32 و هم ESET Smart Security رسما برای ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ تایید شده اند. برای دانلود نسخه ۷ این محصولات و برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد تکنولوژی جدید و خصوصیات مرکزی آن از صفحه محصولات antivirus وsmart-security بازدید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.