تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس سرکاری

                                         


نگاهم کرد ، پنداشتم دوستم دارد ، نگاهم کرد در نگاهش هزاران عشق خواندم نگاهم کرد ، دل به او بستم ، باز نگاهم کرد و …
تازه فهمیدم یارو خله ! فقط نگاه میکنه

.


زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست


بقیه اس ام اس های سرکاری در ادامه مطلب...

مرابه دریچه قلبت کشاندی و در را بستی…… در رو باز کن بابا دستم لای دره



.



خدا میدونه که من فقط تو رو دوست دارم خدا میدونه که تو تنها عشق منی خدا میدونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم



.




فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم
چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه



.



اون صورت مظلومت،اون چشای پراشکت،اون نگاه پرخشمت، منو یاد کسی می اندازه که توی عروسی غذا گیرش نیومده



.



دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمیکنی؟ تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن.



.



نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… و می دانی که کویر بدون باران زنده است… پس برو بمیر



.




اگه خورشید محو تماشای تو نیست دلگیر مشو از پشت کوه اومده
(اعتماد به نفس کاذب)



.



ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، هندوانه کاشتیم ، اما کدو برداشتیم!



.



میدونی اسکل یعنی چی؟؟؟
گوشیتو برگردون
.
.
.
آهان یعنی همین



.



اگه همونقدر که واسه خر کردن من تلاش کردی وقت میگذاشتی … تا الان آدم شده بودی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.