تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مجموعه پیامک های تلافی


اس ام اس و پیامک جدید تلافی کردن مهر ماه ۹۲

نگران نباش

یه روزی , یه جایی , وقتی اصلاً حواسش نیست

همون بلایی که سرت آورد سرش میاد…

  .

.

.

مشکل از جایی شروع میشه که …

دلتنگ کسی باشی که نیست،

حوصله کسی رو نداشته باشی که هست …

(بقیه رو در ادامه مطلب بطلب عزیز دل)
.

.

.

خوب که فکر می کنم

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار

بیشتر میچسبد

تـــــا

عاشقانه های این عاشق های تو خالی !

.

.

.

من خودم را به تو تقدیم کردم و تو مرا به هیچ فروختی …

چه معامله ی پایاپایی …

.

.

.

بعضیا کاری باهات میکنن که یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی …

به شدت از خودت متنفرت میکنن !

.

.

.

این روزها به هرکی پر و بال بدی به جای اینکه باهات پرواز کنه ، واست دم در میاره …

.

.

.

هــــی فلانـــــــــــــــــــــــــــــی…

عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر،

مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم…

.

.

.

لقمــــه بزرگتر ازدهانت بودم

برای همین بودکه مرا خرد میکردی

تا انـــدازه شوم

.

.

.

بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …

مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛

دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…

دیــــر بیــاینـــــد…

.

.

.

خواستے دیگـــه نباشے ،

آفرین … چــــه با اراده !

لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،

فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …

.

.

.

اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود

مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم

اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟؟؟

هیــــــــــــــس !!!

فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ …

.

.

.

پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی !

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی …

.

.

.

بعضیا هیچی نیسن به جز ۴ حرف :

ا د ع ا

.

.

.

یه سری آدما هستن که اگه تو زندگیت نبودن،

الان داشتی با خیال راحت نفس می کشیدی …

.

.

.

کاش از همان روز اول میدانستم که “دوستت دارم” تکه کلام توست

.

.

.

ترســو بودی ،

جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام

امـــا . . .

چه شجـــاع شده ای . . .

.

.

.

۲۰ میدهم ، شاید هم ۲۱ . . !

خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد ،

که تو باهنری . . !

.

.

.

هى لعنتى!

بیا باهم بازى کنیم:

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،

من هم،

“شماره غریبه هاى توى گوشى أت را”

.

.

.

کاش ماه ،

همیشه پشت ابر بماند

نمی خواهم بدانم ،

شب مهتاب ،

بی من چه می کنی . . .

.

.

.

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره

ولی محبت خیانت میاره !

.

.

.

کامل شده ای . . .

دیگر به تو نمیــرسد کسی !

چند واحد پاس کرده ای ؟!

چند سال برای خیانت خوانده ای ؟!

.

.

.

آنقدر زیبا عاشق شده ای که آدم لذت میبرد

از این همه خیانت . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.