تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

در دنیای پس از افشاگری های اسنودن، گوگل سریع تر به کشف روش های جدید رمزگذاری می پردازد

در دنیای پس از افشاگری های اسنودن، گوگل سریع تر به کشف روش های جدید رمزگذاری می

 

همین دیروز بود که از اسناد جدید افشا شده درباره تلاش های NSA برای دور زدن انواع قفل گذاری های مرسوم اینترنتی و دیجیتال صحبت کردیم. احتمالاً به واسطه اخبار پیگیرانه نگهبان تا حالا در جریان کم و کیف این رسوایی بزرگ برای NSA و اسنادی که توسط ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق این سازمان لو رفته هستید.


پس حتماً می دانید که گوگل از جمله شرکت های مطرح در این ماجرا بود و به ایجاد دسترسی مستقیم به حساب ها و اطلاعات شخصی کاربرانش برای سازمان امنیت ملی آمریکا متهم شده بود،.

هم گوگل هم دیگر شرکت هایی که نام شان پس از افشای این اسناد مطرح شد دفاعیات واهی از خود مطرح کردند که حتی عوام پسندانه هم نبود و موجب شد بی اعتمادی مصرف کننده نسبت به خدمات گسترده گوگل بر فضای کاری این شرکت سایه افکند.

قبلا گفتیم گوگل سعی دارد هر طور شده دوباره دل هوادارانش را به دست آورد و برای اثبات جدیت خود از فعالیت های عملی شروع کرده. چند وقت پیش از این نوشتیم که گوگل اقدام به رمزگذاری سرویس فضای ابری اش کرده تا به قول خود امنیت بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورد؛ ولی دیروز با آن خبر شوکه کننده و اینکه NSA اصولاً قبل از اعمال رمز بر اسناد، نویسه های رمزها را به دست می آورد کمی احساس «زهی خیال باطل» به مان دست داد.

حالا غول مانتین ویو در مصاحبه ای با واشنگتن پست (یکی از رسانه های فعال در افشاگری های NSA) اعلام کرده که به روند ابداعات رمزگذاری سرعت بخشیده و در تلاش است بر لایه های امنیتی خدمات خود اضافه کند تا اطمینان خاطر بیشتری برای کاربران فراهم سازد.

البته از همین اول کار آب پاکی را روی دست همه ریخته و با «مسابقه تسلیحاتی» خواندن این کار گفته: «ما متخصصان دولتی را از ماهرترین بازیگران این مسابقه می دانیم» و این یعنی مقابله با NSA اصلاً کار راحتی نیست و تازه اگر آنها مجوز رسمی از دادگاه برای بازرسی از داده های مردم نداشته باشند که دیگر آن وقت از ابداعات رمزگذاری گوگلی هم کاری ساخته نخواهد بود.

به هر روی همان طور که همیشه در نگهبان تاکید کرده ایم تلاش کردن در همه حال بهتر از باز ایستادن و نظاره گر بودن وقایع است. شما چه راهکارهایی برای مواجهه با مسائل امنیتی چه در سطح فردی و چه در سطح اجتماعی پیشنهاد می کنید؟

نظرات 1 + ارسال نظر

_1 _ سلام

_2 _ در صورت تمایل ما را با آدرس<<<< http://9rang.ir/product.php?id=3

_3 _ و عنوان پودر پرپشت کننده مو مورست لینک کنید

_4 _ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید<<<< http://9rang.ir/link

_5 _ موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.