تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آنالیز ارتش قدرتمند الکترونیکی سوریه و پسر دایی بشار اسد

فناوری اطلاعات > اینترنت - به عقیده غربی ها حملات ارتش الکترونیکی سوریه SEA را پسر دایی اسد مدیریت می کند.


دو سالی است که ارتش الکترونیکی سوریه با هدف حملات سایبری علیه رسانه های دروغ پرداز غربی فعالیت خود را آغاز کرده است. ارتش طرفدار اسد می گوید هر رسانه ای که دروغ پردازی علیه حکومت بشار اسد کند را مورد حمله قرار می دهد.
در این میان حمله با شبکه تلویزیونی الجزیره، بی بی سی، فرانس 24، رادیو ملی امارات، اکانت توئیتر سب بلاتر رییس فیفا، هک اکانت سی بی اس در توئیتر، هک اکانت آسوشیتدپرس در توئیتر و شایعه بمب گذاری در کاخ سفید که باعث افت 143 واحدی شاخص دائو جونز در بورس نیویورک شد؛ همه و همه کار این ارتش و هکرهای طرفدار بشار اسد است که به کار خود ادامه می دهند. حمله به اکانت های گاردین نیز فصل دیگری از این حملات است که با ارسال ایمیل های فیشینگ و ترغیب کارمندان به کلیک روی هایپرلینک ها انجام شده و برخی اکانتها مانند Guardianbooks و guardiantravels‌ و guardianfilm هک شده اند.

غربی ها معتقدند پشت همه این داستان ها مدیریت رامی مخلوف است که توانسته چنین حملاتی را علیه رسانه های غربی مدیریت کند.
رامی مخلوف مالک اصلی سیریاتل بزرگترین شرکت تلفن همراه سوریه است و گفته می شود 60 درصد اقتصاد سوریه در دستان وی است و هیچ شرکت خارجی بدون اجازه وی نمی تواند در سوریه فعالیت کند.
رامی مخلوف به گفته غربی ها نقش پراکسی را برای بشار اسد بازی می کند.
ماموران اطلاعاتی غرب مطمئن شده اند که Syrian Electronic Army را رامی از داخل و خارج سوریه هدایت می کند و با توجه به افزایش بی سابقه حملات سایبری این ارتش به رسانه های غربی شکی باقی نمی ماند که حملات سایبری از دو نقطه هدایت می شود.
غربی ها می گویند  رامی با راه اندازی دفتری در دبی در ازای هک سایتهای غربی بین 500 تا 1000 دلار جایزه می دهد و این کار می تواند از سوی هکرهایی که با هدف مالی دست به این کار می زنند، انجام شود.
از سوی دیگر SEA داخل سوریه نیز کاملا فعال بوده و حملات اصلی از جانب این ارتش علیه رسانه های غربی شکل می گیرد.
با توجه به متن های بر جای گذاشته از سوی ارتش الکترونیکی سوریه، مشخص است که آنها رسانه هایی را مورد هدف قرار می دهند که دست به دروغ پردازی علیه بشار اسد دست می زنند.
مدیران گاردین می گویند متوجه هک شدن چندین اکانت خود شده اند و در حال رفع مشکل هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.