تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

سرویس امنیتی مک‌آفی با تشخیص چهره و صدا


 مک‌آفی MacAfee LiveSafe را معرفی کرد؛ سرویس امنیتی نامحدودی (مختص چندین دستگاه)که از فن‌آوری تشخیص چهره و صدا برای حفاظت از زندگی دیجیتالی کاربران استفاده می‌کند. این سرویس با قیمت مقدماتی ۱۹٫۹۹ دلار با خرید تبلت یا رایانه‌ی جدید انتخابی ارائه می‌شود.

طی بررسی جهانی اخیر که توسط مک‌آفی انجام شد، بیش از ٪۴۰ از خانواده‌ها دارای  ۵ یا تعداد بیش‌تری دستگاه هستند که به اینترنت متصل است. همین امر به طور قابل توجهی کاربران را در معرض تهدیدات برخط قرار می‌دهد.
این سرویس جدید مک‌آفی رویکرد امنیتی جامعی ارائه می‌دهد و داشبورد مبتنی بر وب ساده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا امنیت را به طور متمرکز در همه‌ی دستگاه‌های خود یعنی تبلت‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند و رایانه‌ها مدیریت کنند.

 

 

برای افزایش سطح امنیت مشتریان این سرویس همچنین شامل یک «مخزن ایمن سپرده1» مبتنی بر ابر است که مک‌آفی آن را «Personal Locker» نامیده است. این ویژگی با تشخیص صدا و چهره‌ی کاربر احراز هویت را انجام می‌دهد؛ از این رو کاربر می‌تواند اطلاعات شخصی و حساس خود را به طور کاملاً ایمن ذخیره کند. این ویژگی همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به آسانی گذرواژه‌های خود را مدیریت کنند و به طور خودکار به همه‌ی حساب‌های برخط خود از هر یک از دستگاه‌هاشان وارد شوند.
ویژگی‌های کلیدی و مزایا
امنیت کامل و بدون محدودیت دستگاه‌هایی چون رایانه‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها در برابر آخرین هرزنامه‌ها، بدافزارها و کرم‌های رایانه‌ای.
«مخزن ایمن سپرده» مبتنی بر ابر که به کاربران اجازه می‌دهد اسناد حساس‌تر خود، مانند اطلاعات مالی، کپی گذرنامه و هر آنچه که شخصی و خصوصی است، را در یک مکان برخط فوق‌العاده امن و راحت ذخیره کنند. کاربران از طریق احراز هویت بیومتریک، یعنی با استفاده از تشخیص صدا و تصویر، قادرند به اسناد خود دسترسی پیدا کنند.
آسان ساختن مدیریت گذرواژه‌ها با ذخیره‌سازی ایمن نام‌های کاربری و گذرواژه‌ها و ورود کاربران با تنها یک کلیک.
حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران با فراهم کردن امکان تعیین مسیر، قفل کردن و پاک‌سازی دستگاه‌ها در شرایطی که دستگاه مربوطه گم شود یا به سرقت برود؛ بدون به خطر  انداختن حریم خصوصی اطلاعات.
ارائه‌ی پاسخ‌های فوری به سؤالات امنیتی کاربران پیرامون تهدیدها و جرایم سایبری.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.