تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

به دلیل شکایتهای مکرر هک, عذر یاهو خواسته شد

 

 اپراتور انگلیسی که از ده سال پیش برای خدمات ایمیل از سرویس یاهو استفاده میکرد به دلیل شکایت مکرر مشتریانش از هک اکانتهای میل خود و بدست گرفتن کنترل انها توسط هکرها, عذر یاهو را خواسته و به همکاری یاهو خاتمه داد.

برای مشتریان این اپرانور از ماه اینده برنامه جدیدی که توسط Critical Path توسعه یافته ارائه خواهد شد.

تصمیم قطع همکاری با یاهو در پی شکایات مکرر مشتریان BT از ماه فوریه از هک اکانتهایشان و بدست گرفتن کنترل انها و ارسال اسپم با انها بوده است.

از ماه مارس تحقیقاتی توسط این اپراتور انگلیسی و یاهو در مورد این هکها اغاز شده بود اما اسیب پذیریها همچنان ادامه داشتند و روی فروم این اپراتور نظریات کاربران در این باره همچنان ادامه داشته و بر این موضوع گواهی میدهند.

 

BT اعلام کرده است که اکانتهای مشتریان خود را از یاهو به سیستم جدیدی که انتی ویروس و انتی اسپم دارد را در هفته های اینده اغاز خواهد کرد.

 

رئیس بخش عمومی مشتریان BT گفته است که حساب کاربران را به BT Mail که قابلیتها و امکاناتی دارد که امیدوار است شایسته یک سرویس ایمیل مدرن باشد منتقل خواهند کرد. این جمله او خوشایند نیست چون از ان اینطور فهمیده میشود که یاهو فاقد این خصوصیات ایمیل مدرن است.

 

پایان همکاری این اپراتور با یاهو برای یاهو خسارت بزرگی محسوب میشود چون شش میلیون حساب کاربری که ترافیک زیادی نیز برای یاهو ایجاد میکرد قطع میگردد.

 

این شکستی برای ماریسا مایر نیز میباشد که متعهد شده بود اعتبار تکنولوژیکی یاهو را به ان باز گردانده و بازسازی کند.

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.