تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تا حالا اس ام اس اشتباهی فرستادید؟! + یک نمونه

تا حالا اس ام اس اشتباهی فرستادید؟! + یک نمونه

تا حالا پیش اومده که sms رو اشتباها به شماره دیگه‌ای بجز شخص مورد نظر بفرستید؟
سهیلا نوشته: دوستم تمام خصوصیات و ظاهر خواستگارشو تو اس ام اس نوشت و بعد بجای دخترخالش داد به
خوده پسره ! بعد هم زنگ زده به من میگه چیکار کنم ! منم گفتم خودتو بزن به بیخیالی و انگار نه انگار ولی خواستگار
ایشون (همسر فعلیشون) اصلا به روش نیاورد

 

کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشتن ۱- فرستادن ۲- میخوای بفرستی؟ ۳- بفرستم؟ ۴- دارم میفرستما! ۵
- پشیمون نیستی؟ ۶- بازم فکر کن. ۷-بفرستم؟ ۸-دیگه دارم میفرستما ۹-فرستادم ۱۰-فرستاده شد!
اگه این گزینه ها بود فکر کنم کمتر میشد اشتباها” به کسه دیگه اس ام اسمونو بفرستیم نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.