تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بازداشت جیب برهای حرفه ای اتوبوسهای BRT در تهران +عکس

Saregh بازداشت جیب برهای حرفه ای اتوبوسهای BRT در تهران +عکس


پلیس آگاهی موفق شد ۳ جیب‌بر حرفه ای و سابقه‌ دار که در اتوبوس‌های BRT اقدام به سرقت از مسافران می‌کردند را شناسایی و دستگیر شدند.

در پی وقوع سرقت‌های متعدد از نوع جیب‌بری در ایستگاه اتوبوس‌های BRT به‌ویژه در محدوده میدان انقلاب و خیابان آزادی، موضوع جهت رسیدگی تخصصی در دستور کار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی اظهارات شکات و مالباختگان حکایت از آن داشت که تعدادی از سارقان جیب بر ضمن تردد در ایستگاه‌های اتوبوس BRT و با استفاده از شلوغی ایستگاه و به بهانه‌سوار شدن، اقدام به هل دادن مسافران کرده و در این فاصله زمانی اقدام به سرقت به شیوه جیب‌بری کرده‌اند.
کاراگاهان اداره هفدهم در ادامه رسیدگی به پرونده‌های جیب‌بری به‌ویژه در ایستگاه‌های اتوبوس BRT، با شناسایی و دعوتِ تعدادی از مالباختگان اقدام به چهره‌نگاری تصاویر متهمان کرده و در بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی دو مجرم سابقه‌دار در زمینه سرقت‌های جیب‌بری به نام‌های علی ۴۰ ساله و اردشیر ۴۰ ساله شدند که دارای سوابق متعدد دستگیری در سال‌های ۸۴ ، ۸۷ ، ۸۸ ، ۸۹ ، ۹۰ بودند.
با شناسایی علی و اردشیر، کارآگاهان اداره هفدهم موفق به شناسایی عضو سوم گروه سارقان جیب‌بر به نام امیر ۳۳ ساله و در ادامه موفق به شناسایی مخفیگاه هر سه متهم در مناطق شهران، شهرری و میدان امام حسین (ع) شدند.
با شناسایی اعضای گروه سارقان، اقدامات پلیسی جهت دستگیری متهمان آغاز و سرانجام هر سه متهم در حین ارتکاب سرقت و در ایستگاه اتوبوسBRT پل چوبی دستگیر و به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی متهمان از سوی ده‌ها مالباخته‌ای که به شیوه جیب‌بری در ایستگاه‌های اتوبوس BRT مورد سرقت قرار گرفته و با توجه به احتمال افزایش تعداد شکات و مالباختگان، دستور انتشار تصاویر هر سه متهم از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران صادر شده است؛ لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.