تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام دارم دق میکنم


دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام دارم دق میکنم

ترانه و آهنگ : امیر علی

| به همراه متن ترانه |

% دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام دارم دق میکنم

متن ترانه اهنگ دارم دق میکنم از امیر علی :

امشب صدای گریه هام آهنگ خونه ی منه
برای بودن عشق تو تنها بهونه ی منه

دارم دیوونه میشم از فکر و خیالای عجیب
خدا نذار که هیچ دلی مثل دلم باشه غریب

نکنه رفته واسه اینکه دیگه اینجا نیاد
نکنه این دل عاشق منو دیگه نخواد

من دارم دق می کنم دارم هق هق می کنمشاید صدامو بشنوه
بیادو واسه یه بار مثه من دیوونه وار ترانه هامو بشنوه

من دارم داد میزنم میگم عاشقت منم اما صدایی نمیاد
نکنه مثل قدیم روزیکه عاشق شدی عشق منو دیگه نخواد


  اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 4.11 مگابایت



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.