تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

فراتر از ریش تراش

شاید برای شما هم این امر پیش آمده باشد که گاهی اوقات زمان و یا انرژی لازمه برای دوش گرفتن یا به حمام رفتن را نداشته باشید. "کلنزی"  وسیله جمع جوری که می بینید بواقع تلاشی است که طراحان آن سعی کرده اند تا جایی که می توانند وقتی که شما زمان لازم برای رفتن به حمام و دوش گرفتن را ندارید این وسیله هوشمند را بکار ببرید. شما می توانید از آن برای قسمت های مختلف بدن استفاده کنید البته برای این امر در . "کلنزی"یه سر قابل تعویض قرار داده شده است که شامل سه بخش اصلی یعنی برای صورت، مو و بدن می شود.


داخل "کلنزی" مخزن کوچک آبی قرار داده شده است که باید آب را درون آن ریخته تا برای تمیز کرده قسمت های مختلف بتوانید از آن استفاده نمایید و در قسمتی مخزن آب جکی تعبیه شده که شما از طریق آن می توانید ورود و رورج مخزن آب را کنترل نمایید. در سر "کلنزی"خروجی های قرار گرفته است که به هنگام کار با آن بصورت  ریزش قطره ای از آب درون مخزن ها بهره می برد.

سر این دستگاه دارای یک صفحه چرخشی و دوار است که به هنگام کار با این دستگاه می چرخد وتغییر حالت می دهد تا بتوانند به نحوی بهتر پاکسازی را انجام دهد. در عین حال و در لبه کناری "کلنزی"یک صفحه جذب قرار گرفته است که بعد از پاکسازی اب را به همراه کثیفی از سطح بدن جذب می نماید.

پانل شارژ این دستگاه 10 قسمتی است و کاربر از طریق آن از میزان شارژ دستگاه برخوردار است. کلید خاموش این دستگاه در قسمت میانی دستگاه واقع شده است. اندازه این دستگاه کمی بزرگتر از ریش تراش های معمولی است و کاری فراتر از ریش تراش های معمولی را انجام می دهند.

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.