تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تکنولوژی های جدید و دنیای مجازی

تکنولوژی های جدید و دنیای مجازی

همین الان در خصوص تعداد زیادی از شیشه های جلوی خلبان هواپیما تصاویر به وجود آمده کامپیوتری هستند که فردی در یک بازی Xbox مثل call of Duty انتظار دارد نه در دنیای واقعی که زندگی می کند. با این وجود اینها واقعی و امروزه در اینجا هستند در حقیقت این عکس یک شبیه سازی از شیشه جلو است.

همراه با واقعیتی افزوده شده، هدف از این قرار است که برای یک تحربه رانندگی امن تر برای ماشین های آینده یک شیشه جلو خاص بسازند. برای نمونه یک شیشه جلو (با استفاده از لیزر و دوربین هایی بر روی بیرون وسیله) ممکن است قادر باشد تا راه های جاده را ترسیم کند تا اینکه در طول مه یا یک کولاک راننده بتواند بین خطوط به راهش ادامه دهد.

افزون بر این کاربردهای قدرت دید در شب به رانندگان اجازه خواهند داد تا عابران پیاده یا گوزنی را بییند که ممکن است به آن طرف جاده می رود.


البته واقعیت افزوده شده نه تنها در مورد شیشه های جلو است، بلکه در مورد تلفن های همراهی است که ما امروزه داریم و اکنون و در آینده نقش مهمی را در امکانات افزوده شده ایفا خواهند کرد. تعدادی از مهمترین قسمت های آینده نزدیک (مثل شیشه جلوی خلبان) این است که جنرال موتور ها( و حتی BMW ) تاکنون تعداد زیادی از واقعیت های واقعیت افزوده شده مثل انتخاب های قدرت دید شب براساس شیشه جلو را تنظیم کرده اند با تشخیص سمتی از جاده براساس شیشه جلو در طول هوای مه آلود و مطالب خواندنی کار با ابزار اساسی که مانع رانندگی می شوند، واقعا به رانندگی کمک می کنند، بنابراین تمام اطلاعات درست جلوی روی شما و بدون نیاز به چرخاندن سرتان مثل دادزدن بر سر بچه ها است که شما تقریبا آماده هستید تا این ماشین را کنار بکشید در حالی که آنها از شیطنت دست بر نمی دارند.

اکنون، ارسال پیام در حال رانندگی همان طور که می دانیم یک جرم است ، بنابراین این مورد به احتمال زیاد بخشی از امکان اضافه شده شیشه جلو نخواهد بود .

تعدادی از کاربردهای توسعه یافته برای تلفن های همراه به شما اجازه خواهند داد با گرفتن تصویری از یک ساختمان واقعیت را تحکیم ببخشید و تاریخچه مکان ها، مختصات GPS ، قیمت ها و اقلامی را بدانید که آنها باید بفروشند و در مورد تصاویر فیس بوک و تازه ترین توئیت هاشان بدانید چه کسی داخل آنهاست. در حقیقت این مورد همین الان در حال توسعه می باشد.

اکنون واقعیت افزوده شده همانند واقعیت مجازی نیست. با واقعیت افزوده شده شما هنوز در دنیای فیزیکی هستید که همراه با تصاویر، نقش ها، متن، ویدئو و اطلاعات دیگر ایجاد شده کامپیوتری که کسی ممکن است در اینترنت پیدا کند، افزوده می شود. همراه با واقعیت مجازی شما واقعا قدم به دنیایی خواهید گذاشت و مستقیما با ترکیبی از واقعیت تخیل بر اساس داده های ایجاد شده کامپیوتری رابطه متقابل خواهید داشت.

بازگشتی به واقعیت افزوده شده

همراه با این موضع یکسان هیئت مدیره با واقعیت افزوده شده شما می توانید تمام اعضا را در اتاق مورد نظر نیز بررسی کنید و البته از داده های مربوط به بیوگرافی و به اضافه اطلاعات فیس بوک و تازه ترین توئیت های نمایش داده شده تحت اختیارتان اطلاع یابید (یا خارج از موضوع یا حتی درباره موضوع).

ویژگی های افزوده شده دیگر کتاب های راهنمای آموزشی 3D است که می تواند به طور همزمان برای محصولاتی که شما باید مونتاژ کنید، نمایش داده شود. به جایگزین کردن یک فیوز بر روی مایکروویوتان یا جوهر در چاپگرتان نیاز دارید؟ فقط به کتاب راهنمای آموزشی در مورد تلفن همراهتان نگاه کنید که شما را در مورد اینکه چگونه فیوز را بدون سرزنش کردن خودتان عوض کنید، راهنمایی خواهد کرد.

آینده ی واقعیت افزوده شده

احتمالا، البته تلویزیون یک کاربرد آتی نزدیک از واقعیت افزوده شده خواهد بود. درست مثل گوگل TV و خدمات دیگری که اکنون در اینترنت و تلویزیون ادغام می شوند، کاربردهای واقعیت افزوده شده مثل آنهایی که بر روی تلفن همراه به کاربرده شده به زودی قرار است ادامه پیدا کند. شما قادر خواهید بود تا از داده های فوری به طور همزمان درباره ستاره های برنامه ها اطلاع یابید که همراه با داده های مربوط به بیوگرافی و داده های تاریخی درباره نمایش تماشایی کنید. افزون بر این ارتش از واقعیت افزوده شده آینده برای نجات افراد زنده در مناطق نبرد استفاده خواهد کرد. قبل از اینکه سربازان زمینی وارد قلمرو دشمن شوند، آدم های پرحرف تاکنون با استفاده از واقعیت افزوده شده برای گفتن اطلاعات درباره سازه های ساختمانی و حتی انجام تشخیص چهره برای مقایسه آن با پایگاه داه های توریستی این ناحیه را گشت خواهند زد. سربازان خودشان نیز دوربین ها و ویدئویی در میان افراد با اطلاعات جامع تری درباره افراد و مکان ها خواهند داشت.

سفر فضایی آینده یکسان خواهد بود. البته گشت اکتشافی سفینه های فضایی، تلسکوپ ها و سنسورهای دیگر پیش از داده های ورودی به کاوشگر نیازخواهد داشت. اما گردشگران فضایی و آنهایی که در ماه یا مریخ آبادی بر پا می کنند و فراتر از آن مزایایی خواهند داشت که قبل از ترک وطن دارای اطلاعات وسیعی درباره یک قلمرو می باشند.

به علاوه واقعیت افزوده شده آینده به آموزش کمک خواهد کرد. یک تجسم 3D از یک استاد دانشگاه را تصور کنید که  بالای ipad شما پیدا می شود و برای شما درباره هر موضوعی که توجه شما را جلب می کند، سخنرانی می کند. این فناوری در مراحل آغازی است و در آینده اصلاح خواهد شد و به احتمال زیاد جای خود را به کلاس های مجازی خواهد داد. گر چه همراه با واقعیت افزوده شده ، شما قادر خواهید بود تا هر کسی را در کلاستان بررسی کنید و داده های مربوط به بیوگرافی را درباره آنها اصلاح کنید. آگاهی از مقام کسی به صورت تک یا در یک ارتباط ممکن است آشفتگی زیادی را کاهش دهد.

عینک ها طبی و عینک های آفتابی آینده و هر پوشش دیگری که مربوط به چشم است واقعیت افزوده شده را در چنین نحوی در انتظار عمومی ادغام خواهد کرد و شما درباره آن همه چیز را خواهید گفت و تلفن همراه یا دوربین تان را برای گرفتن یک عکس نگه خواهید داشت. شما پنهان کارتر خواهید بود و همان بازخوانی را درباره مردم و مکان ها خواهید داشت که همین الان دربازار تلفن همراه شکل می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.