تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

صفحه کلید مجازی که در جیب جا می شود و بر روی هر سطحی شکل می‌گیرد

Laser Projector Keyboard

تایپ کردن با صفحه کلید کوچک تلفن‌های هوشمند خیلی دلچسب نیست، مخصوصا اگر قرار باشد جواب ایمیل یا متن طولانی را در تلفن خود تایپ کنید. برای حل این مشکل شرکت Brookstone یک کی‌برد مجازی فوق‌العاده کوچک را تولید کرده است که شبیه به ویدیو پروژکتور عمل نموده و تصویر یک کی‌برد مجازی را بر روی سطح مورد نظر کاربر نمایش می‌دهد و کاربر می‌تواند با فشار دادن کلیدهای مجازی، متن مورد نظر خود را تایپ کند.

شاید این کی‌برد مجازی که 99 دلار قیمت دارد، زمانی جزو رویاهای انسان به شمار می‌رفت و کسی تصور آن را نمی‌کرد، به این زود‌ی‌ها عملی شود. اما Brookstone این محصول کاملا کوچک و قابل حمل را در دسترس عموم قرار داده است. کی‌برد مجازی لیزری بروک‌استون می‌تواند در جاسوئیچی و در کنار کلیدهای شما جای بگیرد یا اینکه به کیف‌تان وصل شود و هر زمان که به آن نیاز داشتید آن را به تبلت یا تلفن هوشمند خود متصل نموده و از آن استفاده کنید.

این صفحه کلید مجازی از طریق درگاه USB یا بلوتوث به موبایل یا تبلت متصل می‌شود و صفحه کلید را برروی هر سطح صافی که تمایل داشته باشید نمایش می‌دهد. باتری داخلی این پروژکتور تا 2 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.

این ابزار در همه جا قابل استفاده نیست و شاید اصلا مناسب سفر نباشد، اما به هر حال شاید برای بسیاری جذاب و کارآمد باشد، افرادی که این محصول را پیش خرید کنند در هفته اول دسامبر (حدود 2 هفته دیگر)، صفحه کلید مجازی خود را دریافت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.