تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

جنگنده های اف 22 بر فراز ایران

بعد از آبرو ریزی آمریکا در پی از دست دادن پهباد های مختلف در مرزهای کشورمان، اینبار غرب برای بازگشت اعتبار از دست رفته ادعاهایی مطرح می کند که تایید آن بسیار مشکل است.

در ادامه داستان سرایی این روزنامه آمده است: جنگنده های اف 22 پس از گذشتن از مرزهای سوریه و ترکیه بر فراز عراق و سپس ایران به راحتی به پرواز در آمدند زیرا هیچ یک از کشورها و حتی روسیه راداری ندارد که بتواند این جنگنده ها را رد یابی کند زیرا بدنه این جنگنده ها از موادی ساخته شده که امواج راداری را به خود جذب می کند و نمی گذارد به مبدا خود بازگردند و اینگونه است که دیده نمی شود.

 

 

به گزارش الدیار جنگنده ها پس از خروج از مرز های ایران به سمت ساحل یمن تغییر جهت داده و از عربستان سعودی عبور کردند سپس بار دیگر در نزدیکی قبرس به صورت هوایی سوخت گیری کردند و با سرعت بیش از دوبرابر سرعت صوت به سمت آلمان پرواز کردند.


این روزنامه همچنین نوشت: در این تمرین نظامی با توجه به اینکه اولین بار است ایالت متحده در منطقه خاورمیانه جنگنده های اف 22 خود را به پرواز در می آورد، کشف شد با اینکه سامانه دفاعی پاتریوت نصب شده در ترکیه همه هواپیما ها را رصد و رهگیری می کند، نتوانست این جنگنده ها را رصد کند امری که باعث می شود آمریکا هر وقت که بخواهد اف 22 را برای مامورت های حساس ارسال کند.

 

شایان ذکر است ادعاهای اینچنینی شبیه عبارت آن شخصی است که گفته بود اینجا مرکز دنیاست و اگر باور نداری متر کن!

جام بین الملل؛ روزنامه لبنانی "الدیار" (diyar) مدعی شد که 10 جنگنده اف 22 آمریکایی ساعت 10 دیشب بر فراز عراق، ایران و عربستان سعودی به پرواز در آمدند بدون اینکه راداری بتواند آنها را کشف کند.

 

بنابر گزارش این روزنامه که به نقل از هفته نامه ای نظامی در انگلیس آورده شده است، دیشب نیروی هوایی ارتش آمریکا برای آزمودن قدرت پروازی جنگنده های اف 22 خود در شرایط سخت آب و هوایی، به 10 جنگنده که در آلمان مستقر بودند دستور داد در 5 تیم دوتایی در شرایطی که منطقه خاورمیانه طوفانی بود به سمت این منطقه به پرواز در آیند.

 

بنابراین اساس جنگنده های آمریکایی از آلمان به پرواز در آمدند و در نزدیکی قبرس به صورت هوایی سوخت گیری کردند که به خاطر استفاده از سیستم لیزر، این سوخت گیری 3 تا 4 دقیقه طول کشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.