تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

جزئیات فرود اضطراری جت آمریکایی در فرودگاه اهواز

خلبان حمیدرضا پهلوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان مطلب فوق افزود: براساس مفاد کنوانسیون شیکاگو (ایکائو) که ایران نیز یکی از امضا کنندگان آن به شمار می رود کشورهای متعهد موظفند به وسایل پرنده عبوری از فضای خودشان...

خلبان حمیدرضا پهلوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان مطلب فوق افزود: براساس مفاد کنوانسیون شیکاگو (ایکائو) که ایران نیز یکی از امضا کنندگان آن به شمار می رود کشورهای متعهد موظفند به وسایل پرنده عبوری از فضای خودشان در صورت به وجود آمدن وضع اضطراری خدمات لازم را ارایه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: برهمین اساس جمهوری اسلامی ایران نیز به وظایف قانونی خود عمل کرده و با فرود اضطراری یک فروند هواپیمای جت آمریکایی که دچار نقص فنی شده بود موافقت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعیه های هوانوردی لازم به مبادی ذیربط از جمله ایکائو را اعلام کرد و هواپیمای مذکور بعد از تعمیرات و اشکالات لازم صدور مجوز ترخیص را دریافت و کشور را روز گذشته ترک کرد.

کاپیتان پهلوانی خاطر نشان کرد: هواپیمای فوق در تاریخ 24 آذر ماه در فرودگاه بین المللی اهواز فرود آمد و دارای 3 سر نشین بوده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.