تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس های ارسالی دوستان (7دی)

www.taknazdownload.blogsky.com

نکته :

 پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

 تا حد امکان سعی کنید اس ام اس های خودتون رو به زبان فارسی ارسال کنید .

 بدلیل حجم بالای پیامک های زیبای شما ، امکان پاسخ گویی وجود ندارد .

 در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

 برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

 بر روی موضوع اس ام اس دلخواه خود کلیک کنید .

 متاسفانه بعضی از پیامک ها به صورت ناقص دریافت میشود

 در صورتی که پیام شما در سایت درج نشده ، آن را دوباره ارسال نمائید .

 اس ام اس های خودتون رو به شماره 09352750444ارسال کنید .

 با تشکر فراوان از شما (حامد)

۰۹۳۸۸۳۴xx18
کاش میدانستی
من سکوتم…حرف است
خندا هایم…حرف است
حرف هایم…حرف است
کاش میدانستی
کاش میفهمیدی
کاش…..
و صد کاش نمی ترسیدی
که مبادا دلم پیش دلت گیر کند
یا نگاهم پلی از عشق به دستان تو زنجیر کند
من کمی زودتر از خیلی دیر
مثل نور , از شب چشم تو سفر خواهم کرد
تو نترس….
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
میدونی چی بیشتر ازهمه آدمو داغون میکنه
اینکه هرکاری در توانت هست براش انجام بدی بعدبرگرده بگه:مگه من ازت خواسته بودم!
مریم
.
.
.


۰۹۳۸۸۳۴xx18
ماهم شدیم مثل شبکه ۴ هیچکس نگامون نمیکنه.!.!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
چقدراز”دیدی گفتم ها”متنفرم..
چقدراز”بهت گفته بودم ها” خسته ام..
دلم کمی نوازش میخواهد..
نوازش کسی ک بگوید..ک بگوید..هیچ چیز نگوید!
فقط باشد!
برای همه ی دیدی گفتم ها وبهت گفته بودم ها کر میشوم،فقط صدای قلبم را در دنیایم پخش میکنم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
اگه دیدی طرف مقابلت باهات راه نمیاد شک نکن خسته اس..
چون داره بایکی دیگه چهار نعل می تازه..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ی روزی خسته میشی از پرسه و ولگردی،یا پشیمون میشی از اینکه منو ول کردی،تازه خواستم پر بگیرم ک شکستی بالمو،تو ک
جای زانوهام نیستی بفهمی حالمو..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
سیگارم چ خوب درک میکند مرا..
او هرشب تنهایی هایم،لباس سپیدش را تاصبح برایم می سوزاند
چ لذتی میبرم از این هم خوابی!
او ازجان مایه میگذارد ومن ازعمر هردو میسوزیم ب پای هم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
بیخودی اینهمه ادکلن
بر تن خود نزن
تن تو بوی گند خیانت میدهد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
همراه اولم هم اعتباریست، باید شارژش کنم تاهمراهم باشد..دروغ میگوید”هیچ کس تنها نیست”..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
چنان پایت را روی قلبم گذاشتی ک جای آج های ته کفشت روی قلبم نقش انداخت،بی انصاف خواستم فقط دوستت داشته باشم
همین..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
میدونید چراشکسته ام؟
رابطه ی عاشقانه ما همه چیزش خوب بود..
عالی..
فقط ی نقض کوچیک داشت
یک طرفه بود..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
مترسک راتفنگ دادیم تا مزرعه را حفاظت کند.اما وقتی فهمید قدرت دست اوست”اربابمان”شد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
وقتی ک تمام احساس دلتنگیت را بایک”ب من چه”پاسخ میگیری”ب کسی چه”ک چقدر تنهایی..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
وقتی بنارا بررفتن گذاشتی..
توباهر سیب کرم خورده ای وسوسه میشوی..
پس همان بهتر ک نباشی..
مریم
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
به صدایت که معتاد شدم رفتی!!!
حالا هر روز خاطره تزریق میکنم
Hêllßøý
.
.
.
۰۹۳۰۶۶۱xx62
یه ستاره توی این شب / از توی پنجره پیداست / حتی تو آسمون غوغاست / آخه امشب شب یلداست | لطفا این شعرو بذارید تو
سایتتون.
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
آدم است دیگر ،
گاهی یادش می رود نبضش همانجایی ایستاد که حال با سرعت باد از آنجا می گذرد …
“تنهای اول”
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
گاه سکوت معجزه میکند
و تو می آموزی که همیشه، بودن در فریاد نیست…
”تنهای اول”
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم
گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم
گفت در عوض او ، تو دنیا داری
گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
تقدیم به دانای خسته 
”تنهای اول”
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
من یک سیلی به تو بدهکارم وقتی آن همه تمبر “دوستت دارم” روی گونه هایت چسباندم …
وقت رفتن باید مهر “باطل شد” رویشان می زدم !
”تنهای اول”
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
گاهی فکر میکنم …
بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است !
”تنهای اول”
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
هی فلانی ، من زاده ی تنهاییم …
خدا تو را برای “او” نگه دارد … 
”تنهای اول”
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
نقاش باشی…
چقدرمیگیری بیایی وصحنه های سیاه دلم رارنگ کنی؟!
بعدبرای دیواراتاق دلم…
یک روزآفتابی بکشی که نورآفتاب
تامیانه اتاق آمده باشد…؟؟
راستی
من روی صورتم یک خنده می خواهم!!
نرخ خنده که گران نیست..؟؟!
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۱۱۹۳۰xx12
یه روز سه تا برادر به اسم های به من چه و به تو چه و ادب میرن دزدی ، پلیس میاد میگیرتشون ، ادب میره بالای درخت ، از به من
چه میپرسن اسمت چیه ؟ میگه به من چه . از به تو چه میپرسن اسمت چیه ؟ میگه به تو چه . میگن شما ادبتون کجاست ؟ میگن
مونده بالای درخت !
.
.
.
۰۹۱۱۹۳۰xx12
غضنفر دفتر ازدواج میزنه تبلیغ میکنه : با هر ازدواج دایم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !
.
.
.
۰۹۱۱۹۳۰xx12
سلام خوبی؟ به خداشرمنده بدموقع اس دادم،ولی هیچ کس روبه غیرتو پیدانکردم که باهاش حرف بزنم،حقیقتی که تودلم مونده
میخوام بعدازچند سال فقط به تو بگم. خیلی حالم گرفتست، به بن بست رسیدم، دیگه تحمل ندارم،
بعدازاین همه سال،
نمیدونم چرا
اینطور شد؟ همه بهم دروغ گفتن،توروخدا تو بهم راست بگو گاوحسن که نه شیر داره نه پــســتوون چطورشیرشو بردن هندستون؟
.
.
.
۰۹۱۱۹۳۰xx12
دوشت دالم ۱خولده
قد ۱سوسک ملده
شلت کلاه گذاشتم
سوسکه هنوز نملده
.
.
.
۰۹۱۱۹۳۰xx12
دونفرتصمیم میگیرندفارسی حرف بزنند.. اولی:پاشو! دومی:نمی پاشم! اولی:نمی پاشم چیه؟باید بگی پاشیده نمیشوم!!
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
مرا ازبندآویزان کنید
سر وته…
شایدفکرش ازسرم بیافتد!
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۱۸۹۹۸xx74
اگه روزی بیاد که خدا بهم بگه تمام دنیا رو بهت میدم ولی از اون دست بکش می گویم تا اخر هستی میرم جهنم ولی یه روز کنارش
باشم
.
.
.
۰۹۱۳۸۰۶xx50
لبخندت را چند صباحی است ندیده ام … برای دلم لحظه ای بی بهانه بخند… از همین فاصله ها زیبایی اش را می فهمم! Raha
.
.
.
0935451xx73
وقتی به چیزی می رسی بنگر که در ازای آن از چه گذشته ای…

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
دلتنگی برای من تمامی ندارد !
فرقی هم ندارد
جز در مقیاس اندازه و نوع
وقتی هستی یک جور
و وقتی نیستی هم ؛ کمی بیشتر !
من همیشه دلتنگ توام…

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
آرامتــر تکــانـش دهیــد.
مـَـرگ مَغـــزی شُــده…بــایـد زودتـــر دفــن شــود…
چیـــزی بــَرای اِهـدا هـــم نــدارد…
اِحســـاسَـــم استــــ !
تــــا همیـن دیــروز زنـده بـــوده
… خـــــودمــ دیـــدمــ ،
کِســـی لِهــــش کــــــرد و رَفــتـــــ..

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
لَــــــــحظه های ســــکوتــم؛
پـُــــر هیاهــــــــــو ترین دقــــایق زندگیم هستند
مَــــــملو از آنــــــچـــه
مــــی خواهم بـــــــــــــــگویم ونــــــــــــمی گـــــویم. . .!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
دوست داشتنی ترین رابطه ها ،
رابطه های ِ دو طرفه اند …!
یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش …!
هر دو خطر می کنند …!
هر دو وقت می گذارند …!
هزینه می کنند …!
هر دو برای یک لحظه بیشتر، در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند …!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
اونــے کهـــ رفتـــــوقتــے بهــــ اجبــــار برگشتـــ
دیگهـــ نه خــــودش هستـــــ نهــــ احساسشـــ
وجــــدانشـــــ رو آورده…..!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
کـاش دفتـر خاطراتــم ؛
چــراغ جادو بود ؛
تا هر وقت از سـرِ دلتنگــے ؛
به رویش دست می کشیدم ؛
تــو از درونـش
با آرزوے من ؛بیرو می آمدے

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
تو کلاس درس خدا :
” اونیکه ناله میکنه ، رد میشه . . .
اونیکه صبر میکنه ، قبول میشه . . .
اما اونیکه شکر میکنه ، شاگرد ممتازه
..!..
بیا این هفته شاگرد ممتاز باشیم .!.

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
به سلامتی پسرخاله که میگه:
پسرخاله: یه روز رفته بودم تو نونوایی…
نونوا گفت هرکی اومد بگو پشت سرت وانسه نون نمیرسه.
منم هرکی اومد گفتم بیا جلو من واسا پشت سرم نون نمیرسه.

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
دوباره سردت استـ
کهـ هوایم را کردیــ؟؟
خبر نداری کهـ
از آن موقع به بعد
من یخبندانمـ…

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
می خواهم بدهم دنیا را تنگ کننـد ؛
به اندازه آغوش تـو ؛
تا وقتـی به آغوشت میرسـم ؛
بدانمــ تمام دنیا در آغوش مـن اسـتــــ..

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
منی که کنارش”تو”نباشد
بزرگترین پارادوکس دنیاست
Hêllßøý
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
بگو دوستت دارم
شهیدم کن
مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لبهای تو شلیک میشود!
Hêllßøý
.
.
.
۰۹۳۹۰۱۵xx70
بازباران….بی ترانه….گریه های بی بهانه ….میخوردبرسقف قلبم….یادم آرد روی ماهت….باورت شایدنباشد….که دلم تنگ است
برایت.
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۶xx30
شادیهایم هدیه به تو، کم بودنش را خرده مگیراین تمام سهم من از دنیاست.
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
…ﻫﻮای ﺗﻮ؛ از دود ﺳﯿﮕﺎرم ﻫﻢ ﻣﻀﺮ ﺗﺮ اﺳﺖ

!!! دود ﺳﯿﮕﺎر ﺑﻪ ﺳﺮﻓﻪام ﻣﯽاﻧﺪازد، ﻫﻮای ﺗﻮ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ام!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
خریت ب ترتیب مخفف حروف اول این مراحل:
“خیانت دیدن”
“رهاش نکردن”
“یارو یاورش بودن”
و درنهایت
“تنها ماندن”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ی لحظه گوش کن خدا!
جدی میگم..
نه بچه بازیه نه ادا اطوار..
حالم اصلا خوب نیست…
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
بازی تمام شد توبردی..
حالانقابت را بردار..
بگذار ببینم..
زندگی ام را ب ک باختم.!.!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
خدایا!
چرا داستان زندگی من
درد داره
تنهایی داره
بی کسی داره
عاشقی داره
اما…اما
ی مخاطب خاص نداره؟
مریم
.
.

.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ازهر مسئله ای ک تنهاراه حلش گذر زمان است بیزارم..
تنها یک تنهامیداند ک تنهایی تنها درد_یک تنهاست..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
همه لحظه های پایانی پاییزت پراز خش خش آرزوهای قشنگ..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دلم را تهدید کرده ام بهانه ات رانگیرد
وگرنه،میدهم دوباره بسوزانیش
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
خداجون میشه یواشکی بهم بگی
اونی ک ازش بی خبرم چ حالی داره..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دردمیکشم..درد
هم تلخ است هم ارزان!
هم گیراییش بالاست!هم اینکه تابلو نمیشوم
و رفیقی ک مرا ب دردمعتاد کرد،ناباب نبود..
اتفاقا” باب_باب بود!
فقط نگفته بود ک ماندنی نیست!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شده درخلوت تنهایی خود یاد یک خاطره شادت بکند؟
لرزه برقلب ودلت اندازد بی خبراز همگانت بکند؟و تویی خاطره خلوت تنهایی من.
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
از سرم ک بیوفتی دست وپای غرورت خواهد شکست!
آن روز درد شکستن را خواهی فهمید..
روزی ک ازچشمت افتادم را ب یاد آر..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
نه نمیدانی هیچ کس نمیداند!
پشت این چهره آرام در دلم چ میگذرد..
کسی نمیداند
این آرامش ظاهر واین دل نا آرام چقدر خسته ام میکند..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
تنهایی یعنی:توی کافی شاپ پشت ی میز دو نفره تنها نشستی،ک یکی میاد سمتت ومیگه:ببخشید شما تنها هستید؟و وقتی
میگید آره من تنهام،صندلی رو ب رو تونو برمیداره میره..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
آدمها تنها ک نباشند،می روند
تنهاک میشوند برمیگردند..
و وقتی ک برگشتند تنها لایق یک جمله اند..هرررررررری
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
از کوچه ها میگذشتم هرک حال مرا دید اورا نفرین کرد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
از این رویای طولانی از این کابوس بیزارم،از این حسی ک میدونی ومیدونم بهم داریم،از اینکه هردو میدونیم نباید فکرهم باشیم،از اینکه
تو کجایی اگه یک لحظه تنها شیم،ن میتونم از این احساس رهاشم تاتو تنهاشی،ن اون اندازه دل دارم ک ببینم باکسی باشی،
نمیتونم دارم میسوزم از وهم تبی ک هردو میگیریم،از اینکه هردو مون باهم لب یک تیغ راه میریم
مریم
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
چقدرغریب !…هیچکس انگارهوای هیچکس رانمیکند!یخ کرده زمین ازبی هوایی…
(تقدیم ب مریم و هانیه جون، eDDIe)
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
زن…جنس عجیبی ست!
چشم هایش راکه می بندی
دیددلش بیشترمیشود
دلش راکه می شکنی
باران لطافت ازچشم هایش سرازیر
می شود
انگاردرست شده تا…
روی عشق راکم کند
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۱۹۶۱۶xx01
این خواننده های عزیزیه همت کنن برای بارش برف هم آهنگ بخونن بابا همیشه که بارون نمیباره آخه.!!!مسئولین پاسخگوباشندEra
.
.
.
0919616xx01
چقدرتلخ مرگ دلی که درحسرت محبت میسوخت اماباغرورخیانت آتیش گرفت تلخ بودEra
.
.
.
0919616xx01
گفت دلت رابرداروبروبه جایی دیگرامالعنتی نمیدانست که کادوکه پس گرفتنی نیستEra
.
.
.
0919616xx01
شانس درخونه همه رومیزنه میره توواسه بعضیاهم میزنه امادرمیره بدبختی من اینه که آدرس خونمونوگم کردهEra
.
.
.
0919616xx01
ازکسی پرسیدم کجامیری؟گفت دنبال عشق،خندیدم گفت:چرامیخندی گفتم:واست آرزوی خوش شانسی میکنمEra
.
.
.
0919616xx01
آنقدرغرورم رازیادمیکنم تادیگرالتماس نکنم،عشق من؛غرورم رافدای توکرده بودم اماتومغرورشدیEra
.
.
.
0919616xx01
چراهرکی به من میرسه میگه توعشقت پاکه من به دردت نمیخورم برودنبال نیمه گمشدتEra
.
.
.
0919616xx01
بیخیال دلکم؟این هم گذشت ازمن،فکرکنم من همونم که همه میگن:ازاین نیز بگذریم وبرویمEra
.
.
.
0919616xx01
خاموش شدم،لال شدم،وقتی که مزاحم خواندمراکه زمانی مراحمش بودم چه تلخ است زخم زبان عشقEra
.
.
.
0919616xx01
هــــــــــــــــــــــــــــا
هــــــــــــــــــــــــــــا
هــــــــــــــــــــــــــــا
هــــــــــــــــــــــــــــا
نمیدونم چرادلم گرم نمیشه فکرکنم خسته شده واسه همیشه خوابیدEra
.
.
.
0919616xx01
دنیاتوهم حالموفهمیدی که میخوای تموم کنیEra
.
.
.
0919616xx01
۱۲۳هــــــــــــــــــــــــــــا
۱۲۳هــــــــــــــــــــــــــــا
۱۲۳هــــــــــــــــــــــــــــا
برگردلعنتی برگرد…!
۱۲۳هــــــــــــــــــــــــــــا
۱۲۳هــــــــــــــــــــــــــــا
۱۲۳هــــــــــــــــــــــــــــا
برگردلعنتی برگرد…!
دلکم تودیگه منوتنهانزار
برگردبخداتونفرین شده نیستی…Era
.
.
.
0915806xx41
…هرگزنمیتوان باانداختن سنگهای پی درپی تصویرماه راازحافظه ی آب پاک کرد،پس هیچ وقت فکرنکن ازیادم رفته ای…مهدی
ابراهیمیان
.
.
.
۰۹۱۵۸۰۶xx41
بی خبر از حال هم بودن چه سود؟
بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟
زنده را تازنده است باید به فریادش رسید.
ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟.
گر نرفتنی خانه اش تا
زنده بود.
خانه صاحب عزا خوابیدن چه سود؟
گر نپرسی حال من تا
زنده ام.
گریه و زاری و نالیدن
چه سود؟
زنده رادر زندگی قدرش بدان.
ورنه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود؟
گرنکردی یادمن تا
زنده ام.
سنگ مرمر روی قبرم وا نهادن ها چه سود؟. مهدی ابراهیمیان
.
.
.
۰۹۱۵۸۰۶xx41
نیا باران زمین جای قشنگی نیست…من از جنس زمینم خوب میدانم که اینجا آشفته بازار است… دیدم عشق را در بسته های زرد و
کوچک هدیه میدادند!دراین جا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند… نیا باران زمین جای قشنگی نیست… مهدی ابراهیمیان
.
.
.
۰۹۱۵۸۰۶xx41
…هرگزنمیتوان باانداختن سنگهای پی درپی تصویرماه راازحافظه ی آب پاک کرد،پس هیچ وقت فکرنکن ازیادم رفته ای…
.
.
.
۰۹۱۳۲۴۰xx26
به نام ستاره ی شب تاریکم،یک شب خوب تو آسمون،یک ستاره چشمک زنون،خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون،ستاره
قشنگی بود آروم و ناز و مهربون،ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون،اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون،ماهه اومد
ستاره رو دزدید و برد نامهربون،ستاره رفت با رفتنش منم شدم بی هم زبون،حالا شبا به یاد اون چشم میدوزم به آسمون

کلبه تنهایی
.
.
.
۰۹۱۳۲۴۰xx26
ایاوکیلم شماراتاابددوست خودم کنم باهدیه ناقابل یعنی
یک دل
یک دنیاصفا
یک دنیامحبت
یک دنیادوسداشتن
یه عالمه شیطونی
وکیلم؟؟؟

کلبه تنهایی
.
.
.
۰۹۱۳۲۴۰xx26
پلیس راه چشم تو،آخردیوونم میکنه/هرروزتوجاده نگات،میگیره جریمم میکنه/بهش بگوولم کنه،بزاربیام به شهرتو/بخدارعایت میکنم
،مقررات عشق تو
.
.
.
۰۹۱۳۲۴۰xx26
.S/9> >/> jl >l> Sl
فارسیه
بادقت بخون 
 نوشته:
اى داد از درد دورى.
.
.
.
۰۹۳۵۴۷۹xx69
عزیزترین آدمامثل پازلن،اگه نباشن نه جاشون پرمیشه نه چیزی جاشونو میگیره
.
.
.
۰۹۳۵۳۷۸xx98
ی پیام قشنگی داره سریال (دختران حوا)میگه ای اقایون شما که بااحساس دخترابازی بازی میکنید دست روزگارمیچرخونه میزاره
جلوتون حواستون باشه
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
هیچ گاه آخرین نگاهت را فراموش نمیکنم.
نگاهی سرشار از عشق و صمیمیت و محبت…
امروز سالها از آن روز میگذرد ولی تو هنوز برنگشته ای!
صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهنم مجسمه…
ولی من تو را میخواهم نه خیالت را….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
بی خیال..
دیگه خسته شدم!
یه سیگار روشن کردمو چشمامو بستم وخودمو سپردم به قایق شکسته ی سرنوشت.
هرجاکه بردبدون منزل همون جاست..
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
نگران نباش…
حال من خوب است…
بزرگ شده ام…
دیگر آنقدر کوچک نیست باید پوستشو کند…!
“هانیه” لبخند و اشک نامش زندگیست…
آموخته ام…
که دیگر دلم برای نبودن تنگ نشود…
راستی دروغ گفتن را نیز خوب یاد گرفته ام…!
حال من خوب است….
خوب خوب!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۰۵۰۳xx12
من فقط عاشق اینم ازخداعمری بگیرم اونقدرزنده بـمونم تابرای توبــمیرم
.
.
.
۰۹۳۵۹۵۰xx90
هندونه بیارقاچ کنم لپتو بده ماچ کنم
شب یلداپیشاپیش مبارک
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایا….
تودنیاى ماآدما….
۱حالتى هس بنام”کم آوردن….!”
توکه خدایى ونمیتونى تجربش کنى….خوش بحالت…….!!!!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خداونداتوتنهایى منم تنهاى تنها@تویکتایى وبى همتا@ولى من نه یکتایم نه بى همتا@فقط تنهاى تنهایم ومحتاج نگاه تو…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایامنوببخش اگه همیشه بفکررضاى همهءهیچ هاهستم؛ولى بفکررضاى توکه همه هستى؛نیستم
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایاتوراغریب دیدم وغریبانه غریبت شدم@
تورابخشنده پنداشتم وگناهکارشدم@تورا وفاداردیدم وهرجاکه رفتم؛ بازگشتم@
توراگرم دیدم ودرسردترین لحظه هابه سراغت آمدم@
تومراچه دیدى که وفادارماندى؟؟؟
(رها)
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
یه وقتایی دلم میخواهد برم بزنم تو گوش دنیا و بگم درسته تو بزرگی اما نه به بزرگی خدا.
پس ساکت بشین سرجاتو با آدما بازی نکن…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۹۸۸۸xx94
نه من دستهایش را رها میکنم نه او دلش می آید از من جدا شود!! همیشه و همه جا باهمیم،من و تنهایی..
.
.
.
۰۹۳۹۸۸۸xx94
بعضی وقتا دوس دارم وقتی بغضم میگیره خدا بیاد پایین و اشکامو پاک کنه دستمو بگیره و بگه:آدما اذیتت میکنن؟! بیا بریم…
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
تلخ ترین قصه ى دنیاست..
صبح تا شب بخندى..
اما
شب تا صبح تنهایى سیگار بکشى..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
هى کافه چى..
تلخ ترین قهوه ى تو،
از زندگى من شیرین تر است..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
دوام نمى آورم سردى پاییز امسال را
باید کوچ کنم به قشلاق آغوشت
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۳۵۳۱xx10
تو مگه باده فروشی که همه مست تو اند،تو مگه ساغر عشقی همه معشوق تو اند،منشین با همگان ای گل زیبای دلم،که به ظاهر
همه مشتاق و خریدارتو اند.
(۳۰kaj)
.
.
.
0919920xx33
کفشهایم را نده!
پا برهنه میروم تا در تنهایی خود با نگاه به تاول های پایم عبرت بگیرم که من
کجا و عاشقی کجا!
.
.
.
۰۹۳۶۶۴۴xx01
طنین نبض بارانی صدای چشمه سارانی تورا من دوست میدارم و میدانم که میدانی¿¿. (جلیل مغنی:چابهار)
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
دلتنگـــــ که باشی حتی یک تشابه اسمی هم
نابودتـــــ میکند…
(تقدیم به هانیه و مریم جون)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
آنقدر تو شعرا گفتن و میگن :” ای ساربان ! آهسته ران…” انگار که شترها با سرعت ۱۸۰ تا می رفتن…..!!!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
یه سوال داشتم!!!چرا وقتی میدونی دوستت دارم و برات میمیرم واسم کلاس میذاری؟
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دیــوانگی را بـــا عـشق تــــراز نکن ..!
عـشـق خــودش آغـــاز ِ دیـــوانگـی ست !!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دلتنگى یعنى:شماره ات راپاک کردم هرشماره غریبى به شوق اینکه تویى خوش حالم میکند..!!!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
سرفه هایم صدای خرده شیشه میدهد…به گمانم چیزی در درونم شکسته است…
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
تو فقط با من باش من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم…!!!¡¡¡
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
تورا چ ب فرهاد!
یک فرهاد بودویک بیستون عاشقی!
توهمین یک وجب دیوار را بردار من باورت میکنم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۵۵۳۲xx86
به روزهادل نبند …روزهابه فصل که میرسند رنگ عوض میکنند..باشب بمان…شب گرچه سیاه است اما همیشه یک رنگ است…
.
.
.
۰۹۳۶۵۴۲xx04
من “ندار”بودم عروسک قصه ام پرید…!
”دارا” که باشی “سارا” با پای خودش می آید… ‏Fardin
.
.
.
0936542xx04
خراب ابادی چشم های توام….پلک بزن،از نو بنا شوم… ‏Fardin
.
.
.
0936542xx04
اینجا تمام سال باران می بارد، تو در کجای جهان مگر، تمام سال مرا اه می کشی؟!‏‎ Fardin ‎
.
.
.
۰۹۳۶۷۱۷xx78
خدا را در قلب کسانى دیدم که بدون هیچ توقعى مهربانند،
درست مانند “تو”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
وقت رفتنت یادم بیاور خاطراتت را بدهم ببری…
خودت که نباشی به چه کار می آیند!؟
فقط ذره ذره نابودیم را ضمانت میکند!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
تا میخواهم دستم را از دستانت جدا کنم صبر می آید!
چقدر این عطسه های پاییزی را دوست دارم!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۵۳۹۰xx18
ازنخل برهنه سایبانی نطلب/ازمردم این زمانه یاری نطلب/عزت به قناعت است و خاری به طمع/باعزت خود بساز و خاری نطلب
.
.
.
۰۹۳۵۳۹۰xx18
وفای اشک را نازم که درشبهای تنهایی/گشاید بغضهایی راکه پنهان درگلو دارم
.
.
.
۰۹۳۵۳۹۰xx18
میگویند باران که میزند بوی خاک بلندمیشود.امااینجا باران که میزند بوی خاطرات بلند میشود.
.
.
.
۰۹۳۵۳۹۰xx18
دل مثل چسب میماند.چندبار که بکنی دیگر نمیچسبد!
.
.
.
۰۹۱۲۶۰۹xx09
وآنگاه که زائران خانه خدا به جایگاه شیطان سنگ میزدند شیطان پنجره رابازکردوگفت: پنجره دن داش گلیر آی بری باخ بری باخ!!
شهاب
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
دلم استامینوفن دیگری می خواهد می خواهم هوورت بکشم دردهایم را در این بی بارانی ؟! یک لیوان آب دستم می دهی ؟؟ ایـــن
روزها به نــــرخ ِ روز غُصه می خـــورم …!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
من تازه از درد برگشته ام
خستهـــ ام…
نه تاب دلشکستگی در من است
نه طاقت فریادهای بی منطق!
آرامشم را پس بیاور..!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
وقتی که درایوان دلتنگی هایت می نشینی وقتی که در پشت یک پنجره بارانی , بی هوا شاعر می شوی مطمئن باش کسی
هست که می شود به او پناه برد کسی که در شب میتوان دلتنگی ها را با او قسمت کرد .نگاهت را از سنگفرش های خیس و سرد
کوچه های باران زده جدا کن. می توان از تاریکی ها گذشت. می توان خود را در کوچه های سبز باور دوباره یافت.یک نفر هست, شب
دلتنگیت را با او قسمت کنی..

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
نسبت آدمها را دلشان تعیین می کند
نه شناسنامه هایشان…….!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
بـعضی حـــَـرفـا رو نــِمی شه گـفتــ ….بـایـد خــورد
ولـــــی
بـعضی حــَـرفـارو نــه می شه گفت ..نـه می شه خــورد
می مـــونه ســـرِ دل
می شه دل تــــــَـــــنــــگـــــــــــــــی
می شه بـــُــــــــــغــــض
می شه ســکوت..

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
گاهی دنیا با همه بزرگی اش
آنقدر گوش هایش صدایت را بد میفهمد
که اگر با بلندترین صدای کودکانه
داد بزنی دوچرخه میخواهم….
ویلچر نصیبت میشود..

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
هیــس !
کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو
بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن
آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر
مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود
وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۵۴۵۱xx73
باور نمیکنم …….
خالق نظمـــِ دانه های انار
زندگی مرا…….
اینگونه بی نظم چیده باشد!!!

❣بهونه❣
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
لـــــعنتی
من بهت ‘ پــا ‘ ندادم..
(دل) دادم..
مــیفهمی؟
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
هرکی با عشقش داره تو این هوای دو نفره قدم میزنه.
منم هندزفریم تو گوشمه با آهنگ صدای داریوش اونم رو لبه ی جدول دارم قدم میزنم و به بدبخیایم فکرمیکنم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
باکسی که دوستش دارین
آهنگ گوش ندید…
نخوابید…
فیلم نبینید…
کلأ خاطره نسازید!
در نبودنش می فهمید که چه میگویم….!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
من این روزها صدای ثانیه ثانیه فراموش شدنم را می شنوم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
درتکاپوی دلت، یاد دل من هم باش، یادمن نه،یادخودکن که درآن جاداری.
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
دلم ازنبودنت پراست—آنقدر که اضافه اش از چشمانم
مى چکد
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
دم از بازی حکم میزنی!
دم از حکم دل میزنی!
پس به زبان”قمار”برایت می گویم!
قمار زندگی را به کسی باختم که”تک” ”دل”را
با”خشت”برید!…
جریمه اش”یک عمر” “حسرت”شد!باخت زیبایی بود!
یاد گرفتم به”دل”،”دل”نبندم!
یاد گرفتم از روی”دل”حکم نکنم!
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
زیادى خوبى نکنید! انسان است، فراموشکار است… از تنهایى اش که در بیاید تنهایى ات را دور میزند، پشت مى کند به تو… به
گذشته اش… حتی روزى میرسد که به تو میگوید: شما؟!!…
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
باران سرنوشتش راپذیرفت،از آسمان به زمین آمد،بادبه دل کندن عادت کردکوه به ماندن،واماسرنوشت من هم زیادبدنیست،با خیالت
سرمیکنم،اماتنها…
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
پاییز از حوالی حوصله ات که بگذرد
من زرد می شوم
و تا کفشهای رفتنت جفت می شود
غریب می مانم
و نیلوفرانه دوستت دارم
نه مثل مردمی که عشق را از روی غریزه نشخوار می کنند
من درست مثل خودم
هنوز و همیشه
دوستت دارم…
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
تقصیربرگ هانیست….
آدم هاھمہ شان همین اندنفس میدهی؛له ات میکنند!
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
در زیر باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم
باران نبار
من نه چتر دارم
نه یار….
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
ازکنایه ها نرنج. این مردم کارشان نیش زدن است.
 عمریست، به هوای بارانی میگویند: “خراب” 
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
خدایا…
چه کسی تورادرآغوش میگیردکه اینقدر”آرامی”
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
صبورانه در انتظار زمان بمان،هرچیزی در زمان خودش اتفاق می افتد،باغبان اگر باغش را غرق آب هم کند درختان در فصل خودشان
میوه خواهند داد…
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
بیزار باش از اینکه معشوقه ات هرزگی هایش را آزادی واسم نگرانی هایت را گیر بگزارد و برای بی تفاوتی هایش اعتماد را بهانه کند
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
اگرباران ببارد،بازمی آیم درون کوچه امیدو فانوس نگاهم را برایت میفروزانم واز ترکیب دستانم برایت چترمیسازم مبادا قطره ای باران
بیازارد نگاه مهربانت را!!!
بهار،برای دخترم نیکناز
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
چه کسی می داند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی,چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی,پیله ات را بگشا ….تو
به اندازه یک پروانه زیبایی .
بهار
.
.
.
۰۹۳۸۱۱۱xx52
به آخر پاییز رسیدیم،همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!روی تختت امشب بشمار تعداد دلهایی را که به دست آوردی،بشمار تعداد
لبخندهایی که بر لب دوستان نشاندی،بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی،فصل زردی بود،تو چقدر سبز
بودی؟؟جوجه ها را بعدا باهم میشماریم!!!
بهار
.
.
.
۰۹۳۵۰۷۶xx46
صبرت که تمام شد، نرو!
معرفت تازه از اینجا به بعد شروع میشود..!
.
.
.
۰۹۳۵۰۷۶xx46
میدونی بن بست زندگی کجاست؟جایی که نه حق خواستن داری نه توان فراموشی.
.
.
.
۰۹۳۵۹۰۵xx66
مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود،خودمو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدمه
!
تقدیم ب علی
“ع”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
می سپارمت به خدا…
خدایی که هیچوقت نخواست تو را به من بسپارد…
(تقدیم ب سارا،سحر،۳۰Kaj)
“هانیه”
.
.
.
۰۹۱۸۶۱۱xx37
به نسل بعدبگویید..که نسل مانه سرپیازبودونه ته پیاز..نسل ماخودپیازبود…هرکس مارودید گریه کرد.
.
.
.
۰۹۱۸۶۱۱xx37
مهربانیت رابه دستى ببخش؛که مى دانى بااوخواهى ماند…
وگرنه حسرتى میگذارى بردلى که دوستت دارد…!!!
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
میخواهی بروی؟
خب برو…
انتظار مرا وحشتی نیست…
شبهای بیقراری را هیچوقت پایانی نخواهدبود…
برو…
برای چه ایستاده ای؟
به جان سپردن کدامین احساس لبخند میزنی؟!
برو…
تردید نکن…
نفسهای آخر است…
نترس برو…
احساسم اگر نمیرد، بی شک مابقی روزهای بودنش را بر روی یک صندلی چرخدار بی تفاوت خواهدنشست.
برو…
یک احساس فلج تهدیدی برای رفتنت نخواهد بود.
پس راحت برو…
مسافری در راه انتظارت را میکشد.
طفلک چه میداند که روحش سلاخی خواهد شد…!
برو…
فقط برو….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۵۳۳۷xx65
دورباش،نزدیک من…ازنزدیکیهای دورمیترسم….
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
خدا جون
نترس.. نه به گناه میفتی، نه جهنم میری.. من و تو به هم محرمیم.. ‘دستمو بگیر’..
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
ترجیح میدهم همه را غریبه صدا کنم!
تاوقتی از پشت خنجر می زنند با خودم بگویم…
بی خیال !!!
از غریبه بیش از این انتظاری نیست…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
نشانی ام را میخواستی؟
همان محله ی قدیمی پاییز!
منتظرم هنوز
اما زرد..!
اما خشک..!
گاهی بیاد می آورم تو را
زیر پا که می مانم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
کاش نجابتم را بهانه ی رفتنت نمیکردی تا با دیدن هر هرزه ای به خود نگویم اگر مثل او بودم نمی رفت….!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
این روزها…
خیلی چیزها دست من نیست..!
مثلآ…
دستانت..!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۴۳۶xx64
به چه میخندی تو؟به مفهوم غم انگیز جدایی؟به چه چیز؟به شکست دل من یا به پیروزی خویش؟به چه میخندی تو؟به نگاهم که چو
مستانه تورا باورکرد! یا به افسون گری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟به چه میخندی تو؟به دل ساده من میخندی که دگر تا
به ابد نیز به فکر خود نیست؟ خنده دار است بخند.
{Saeed}
.
.
.
0935914xx23
ی شبایی خیلی دلم میگیره اونقدر که گریه آرومم نمیکنه… حتی سیگارم اثری نداره… این دل لعنتی بدجوری بهونتو میگیره ،بدجوری
هواتو میکنه زبون نفهم فقط تورو می خواد تاآروم شه… اماباید تحمل کنه باید یاد بگیره زندگی اونی نیست که اون می خواد…
مری ۷۴
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
گناه من نیست که بعد از<تو> <او>امد تقصیر قوانین دستوری است!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ﺗﻮی دﻧﯿﺎ آدﻣﺎی زﯾﺎدی روی ﺗﺨﺘﺎی دو ﻧﻔﺮﻩ ﻣﯽ ﺧﻮاﺑﻦ اﻣﺎ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮ اﯾﻨﻪ ﻛﻪ ﺑﻌﻀﯽ آدﻣﺎ روی ﺗﺨﺘﺎی ﯾﻚ ﻧﻔﺮﻩ ﺑﻪ ﯾﺎد ﻫﻢ ﺑﯿﺪارن!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
اعداد راباور نکن “هوا”بی”تو”سردتر از این حرفاست..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شبافکرو خیال تو،چراخوابم نمیگیره/ن تنهالحظه هام حتی،تمام خونه دلگیره/حالا ک شب ب شب رفت وتوام تنهایی سر کردی/تویه
تنهایی میپوسم نمیزارم ک برگردی..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
نامم راپاک کردی،یادم را چه میکنی؟یادم راپاک کنی،عشقم راچه میکنی؟ اصلا هرآنچه ازمن داری پاک کن..ازمن ک چیزی کم
نمیشود..فقط بگو باوجدانت چ میکنی؟
نکند آن راهم پاک کرده ای..
نه!شدنی نیست نمیتوانی آنچه راک نداشتی پاک کنی..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دیگرچشمانم دارند خو میگیرند
ب این نبودنهای همیشگی
هراز چندگاهی آمدنی،رفتنی،لرزشی..
بی آنکه ببینی این ترانه ها،چ دارند برسر بی قراری های من میاورند..خیالی نیست
ب عادتهایت باز عادت میکنم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شما یادتون نمیاد…!!
یہ زمانے خیلے دلش برام تنگ مے شد..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
اولا ب نظر می رسید ک زندگی بی تویعنی هیچ..
حالا ک رفتی فهمیدم ک فقط ب نظر می رسید..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
چ کسی می گوید ک من هیچ ندارم؟من چیزهای باارزشی دارم!حنجره ای برای بغض..
چشمانی برای گریه
لبهایی برای سکوت
ریه هایی برای سیگار
دستهایی برای خالی ماندن
پاهایی برای نرفتن
شبهایی بی ستاره
پنجره ای ب سوی کوچه بن بست
و وجودی بی پاسخ..
مریم
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
من فراموش نکرده ام…!
من از نهایت درد به بی حسی رسیده ام!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
چه ازدحامی به پا کرده ای در من!
همین تو یک نفر…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
ثبت احوال درشناسنامه ام همه چیزرا ثبت کرده است…
جز احوالم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
چه دنیایی ساکتی!
دیگر صدای تپش قلبها غوغا نمیکند…
بی گمان همه شکسته اند…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
هرچه میخواهمت دورتر میشوی..برگرد
قول میدهم دوستت نداشته باشم..
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۶۹۰۹xx62
دقت کردی؟هیچکس به سکوت آدم نمیرسه!همه منتظرن به دادآدم برسن…!Farshad 2fun
.
.
.
0939497xx59
همیشه به کم نورترین ستاره دل ببند چون پرنورتین آن به همه چشمک می زند.زهره
.
.
.
۰۹۳۹۴۹۷xx59
نگاهت مانند نور خورشید زندگی بخش است حتی اگر برای رویش رز دیگری باشد زهره
.
.
.
۰۹۳۹۴۹۷xx59
بی هوا وارد هوایم شدی به دنبال دلیل نمی گردم بمان”زهره”
.
.
.
۰۹۳۹۴۹۷xx59
گاه گاهی دل تنگ می شوم
تنگ غروب
تنگ خاطرات
ودلم چنان کوچک می شود
که نخ سوزن مادربزرگ هم
از آن نمی گذرد…
.
.
.
۰۹۳۹۴۹۷xx59
این روزها دلم تو را می خواهد کاش با آمدنت این دنیای کدر مرا رنگارنگ کنی” زهره”
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
آنروز که هم رایافتیم یافتنمان هنرنبود،هنراینست که یکدیگرراگم نکنیم!
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
عطسه دخترا: اتسی !
عطسه پسرا: هاتشوبیسخلبوهووووطراشش!!
♪♫ Sayahomis ♫♪
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
تودیروز‎ ‎رفته ای..
وانگارهزارفرداست که کسی به من نگفته:دوستت دارم.‎.‎
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
سعی کن در این دنیا خودت باشی، دیگران به حد کافی هستند…!
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
Life is like a Piano, White keys are hapiness and Black keys are sadness . When press the black and white keys, Its the
Life Music .
.
.
.
0937579xx98
باران که میبارددلم برایت تنگ ترمی شود.راه می افتم.بدون چتر,من بغض میکنم,آسمان گریه
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
با فنجانی چای هم میتوان” مست”شد!
اگرکسی که بایدباشد،باشد…
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
آنقدر باورت دارم که اگر بگویی بارانم،از صدایت خیس میشوم….
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
فراموش نکن:
تنها نادان ها و مرده هایند که تغییر عقیده نمی دهند…
شکسپیر
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
علم بهتره یا ثروت ؟
باور کن هیچکدوم !
فقط یه ذره معرفت…
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
موسیقی دوریت راچه کسی می سراید؟!
صدای سکوتش همه هستی ام را فراگرفته…
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
پذیرفتم گاهی آنچه اصراربه داشتنش داری بهترین نیست،
گاهی گذشتن تنهاراه رسیدن است
گاهی بایدبه دلت شک کنی تابه یقین برسی!
پذیرفتم…
اماگاهی انکارکن دلت را،تابااصرارهایش عاجزت نکند!
*برای انسان*
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
کس نمیدانددراین بحرعمیق،سنگریزه قرب داردیاعقیق!
من همین دانم که دراین روزگارهیچ چیزارزش نداردجز*رفیق*
“برای انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
به یادآرزوهایی که مردند
سکوتی می کنم سنگین ترازفریاد!
“برای انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
زمانی که خاطره هایت
از امیدهایت قویتر شدند،
پیر شدنت شروع می شود .
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
ماه من:غم اگر روزی مثل باران بارید یادل شیشه ایت ازپس پنجره عشق زمین خوردوشکست
بانگاهت به خداچترشادی بازکن وبگوبادل خودکه خداهست هنوز
“برای انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۵۷۹xx98
وقتی که لب ها به هم نزدیک می شوند، روح ها به هم می پیوندند…
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
کاش یکى بود که فقط با یکى بود…
(تقدیم به مریم و هانیه عزیز)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
نزدیکترین رفیق بهت اونیکه ازدورترین فاصله همیشه به فکرته
“برای انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
مردم شهرسیاه، خنده هاشان همه از روی ریا ست
دلشان سنگ سیاست
مادراین شهردویدیم و دویدیم چه سود؟
هرکجاپرسه زدیم خبرازعشق نبود!
وتو ای مرغ مهاجرکه ازاین شهرگذرخواهی کرد
نکندازهوس دانه گندم به زمین بنشینی
“برای انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
خدا آن حس زیبایی است که درتاریکی صحرا
زمانی که حراس مرگ میدزدد سکوتت را
یکی مثل نسیم سردمیگوید
کنارت هستم ای تنها
ودل آرام میگیرد
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
به نام دوگل بهشت: یکی دوست ودیگری سرنوشت
به قلم گفتم بنویس،
هرچه دلش خواست نوشت
منوخاک پای دوست ودوست راتاج سرمانوشت .
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
غم داشتن بخشی از زندگیست اما غم خوار نداشتن عذاب زندگیست!
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
اگرتمام ابرهای آسمان هم ببارندگلهای قالی نخواهندشکفت واین قانون زیرپا ماندن است!
“تقدیم به خودم سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
توبه افتادن من در خیابان خندیدی ومن تمام حواسم به چشمان مردم بودکه عاشق خنده ات نشوند!
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
ترسم ازنیامدنت نیست
ترسم ازاین است که دراین دل دل زدن ها بیایی ودگر نخواهمت!
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟!
گفتم از دوست همین بس که زما یادکند..
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا ”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
بادباچراغ های خاموش کاری ندارد
اگر درسختی هستی بدان که روشنی
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
همیشه آنکه سراغی ازتونمیگیرد دلتنگ دیدنت است،
وازشکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود
همیشه آنکه تواورانمی بینی نامهربان نیست
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
دلم پراست،پر پر!
آنقدرکه گاهی اضافه اش ازگوشه چشمم می چکد!
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
درآن زمان که وفا قصه برف وتابستان است، وصداقت گل کمیابی ست
به چه کسی بایدگفت:باتوخوشبختترین انسانم!
“تقدیم به انسان”
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
کفشهای آخرین دیدارمان رابرق می اندازم چقدربه پایم کوچک اند!
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
همیشه انسان ازهمان سمتی می افتد که به خداتکیه نکرده است!
“سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
تواین دنیاهرچی برات باارزشه یا خودش میره یا ازت می گیرنش!
“تقدیم به انسان”
” سایه ی سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۰۱۱xx38
آن کسی راکه تومیجویی کی خیال توبسر دارد
بس کن این ناله وزاری را بس کن ای دل او یار دگر دارد
“سایه ی سارا ”
.
.
.
۰۹۳۹۵۳۹xx93
تو واقعا انقدر تنهایی “هانیه”
باخوندن اسات دیونه میشم.اگه تونستی تو همین بخش،ارسالی دوستان جوابم بده.
م.گ
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
این منم دختری تنها…
با قلبی شکسته در دست…
که نیمه اش را دست او گم کرده است.
به او بگویید برگردد…
با او کاری ندارم…
فقط میخواهم نیمه ی دیگر قلبم را گدایی کنم!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
آهای سهراب!!!
قایق دیگر جوابگو نیست….
کشتی باید ساخت…
اینجا مثل من تنها زیاد است!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
ندن ساقى؛صفااهلى غم دنیادن آیریلماز؟@
گتیردولدورگینه جامى؛بالیخ دریادن آیریلماز@
غنیمتدیر بو دم ساقى؛گتیرگینه جامى@
جهاندا رسمدیر؛عاشیق مى ومینادن آیریلماز
(رها)
.
.
.
۰۹۱۷۲۱۲xx34
آنروزها گنجشک را رنگ میکردند جای قناری میفروختند،اینروزها هوس را رنگ میکنند جای عشق میفروشند…آنروزها مال باخته
میشدی و اینروزها دل باخته…
.
.
.
۰۹۳۵۹۱۴xx23
نمیدانم دردم چیست؟یاازتنهایست،یابودن کسی ک دوستش دارم وقلبش درگروی دیگریست…
مری ۷۴
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
داشتن مغزدلیل قطعى براى انسان بودن نیست؛پسته وبادام هم مغزدارند!براى انسان بودن بایدشعورداشت
(رها)
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
چه نسل غم انگیزی هستیم!
دنبال یک اتاق خالی که موزیک گوش کنیم و چایی بخوریم و حسرت.
همین…!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
تیغ “روزگار” شاهرگ کلامم را چنان بریده که”سکوتم”بند نمی آید…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
لیاقت میخواهد بودن در قلب دخترکی که تمام دنیایش حرفهای نزده ی دلش است!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
از دردهای کوچک است که آدم می نالد….
وقتی ضربه سنگین باشد لال میشوی…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
بیراهه هم برای خودش راهیست!
وقتی من را به تو برساند…
و حوصله چه زود بی طاقت میشود.
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمیشود….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
نوشته هایم را میخوانی و میگویی: چه زیبا !!
راستی دردهای آدم زیبایی دارد….!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دنیاجون شرمنده!
مثله اینکه خیلی برات مشغله ذهنی درست کردم
هرروز بایدکلی زحمت بکشی فکرکنی ببینی چطورباید بچزونیم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
خدایا
لطفا”مارو باکسایی ک دستشون داریم امتحان نکن..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
سلامتی خودمون ک توی پلک زدنامون،یادآدمهایی هستیم ک بدکردن باهامون
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
پیچک میشوم،وحشی!
می پیچم ب پروپای ثانیه هایت،تاحتی نتوانی آنی بی”من”بودن رازندگی کنی..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دوستیمان بازی حکمی بود ک من از دل مایه گذاشتم وتو ازخشت..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
شب رادوست دارم چرا ک در تاریکی،چهره هامشخص نیست وهرلحظه این امید در درونم ریشه میزند ک آمده ای..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
تو زخم زندگی منی
مردم ب زخماشون دستمال میبندن..
ولی من ب زخمم دل میبندم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
این روزها پرطرفدارترین بازی دربین آدمها،بازی بااحساسات است..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دنیای عجیبی شده
برای دروغ هایمان خدارا قسم میخوریم وب حرف راست ک میرسیم میشود جان_تو..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
کاش باران بگیرد
کاش باران بگیرد وشیشه بخار کند ومن همه ی دلتنگی هایم رارویش”ها”کنم وباگوشه ی آستینم همه رایکباره پاک کنم..و خلاص
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
چ دلمان بخواهد چ نخواهد
خدا یک وقتهایی دلش نمیخواهد ماچیزی ک دلمان میخواهد راداشته باشیم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
کاش انسانها همانقدر ک از ارتفاع میترسیدند،کمی هم از پستی هاهراس داشتند..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
جای_قول وقرارهایمان امن است زیر پای تو..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
هوای_مردن بیخ_گوش من است،همان جایی ک روزی ردنفسهای توبود..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ب تو ک فکر میکنم بی اختیار ب حماقت خودلبخند میزنم سیاه لشکری بودم درعشق تو وفکر میکردم بازیگر نقش اولم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
ساکتم هیچی نیست…
حق آنقدر آدم نیستم که عاشقم باشی!
اما کاش می فهمیدی من در برابر هرزه های بی احساس این شهر شلوغ
فقط یک دختر ساده ی ساده ام….!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۶xx92
گمم نکن…!!
قول میدهم گوشه ی حافظه ات آرام بنشینم. !
فقط بگذار بمانم. ‏
Nora
.
.
.
0936246xx92
قطار رهت را بگیر و برو….. نه کوه توان ریزش دارد نه ریزعلی پیراهن اضافه.هیچ چیز مثل سابق نیست.
Nora
.
.
.
0936246xx92
گاهی سکوت علامت رضایت نیست! شاید کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی یک بغض!
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۶xx92
آدم هامی آیند…
زندگی میکنند…
میمیرند و میروند…
اما فاجعه زندگی تو آن هنگام آغازمیشود که
آدمی میرود اما نمیمیرد…
میماند…
و نبودش دربودن تو چنان ته نشین میشود که تو میمیری!
در حالی که زنده ای..
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
چندان هم دور نیستی…
فقط به اندازه ی یک “نمیدانم” از من فاصله گرفته ای…
آری…
نمیدانم کجایی؟!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
خدا را دوست دارم!!!
حافظ را هم!!!
ولی خداحافظ را نه…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
درون کوچه ی قلبم چه غمگینانه می پیچد صدای تو که میگفتی:
به جز تو به کسی دل نمی بندم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
بغض یعنی نرو…!
بفهم لعنتی !!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
از مردم این شهر دلگیرم!
هیچ کدامشان شکل تو نیستند….!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
چقدر جای تو خالی ست…
جای خالی ات را با هیچ چیز نمیتوان پر کرد !
حتی با گزینه ی مناسب!!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
این روزها حال دلم خوب است خوب خوب!
نه نشانی از دلتنگی..
نه روزنه ای از سیاهی..
نه وسوسه ای ازدل بستگی..
نوشتنتم رابهانه ای نیست. جز گفتن اینکه من بعداز”تو”به هیچ”او”یی اجازه ی”ما”شدن نداده ام..
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
هرقدر که محکم باشی…
یک نقطه…یک لبخند…یک عطرآشنا…یک نگاه…یک صدا…یک یاد…از درون داغونت میکند..
هرقدرهم که محکم باشی.
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
در آغوشت جایی برایم باز کن…
جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد…
خسته شدم از بی جایی…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
از چوپان پیر پرسیدم:چه خبر؟
لبخند تلخی زد و گفت: گرگ شد آن گوسفندی که سالها نوازشش کردم…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
کاش باران بگیرد…
کاش باران بگیرد
و شیشه بخار کند…
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش ها کنم…
و باگوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم…
و خلاص…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
رسیده روزی که کم توقع شده ام..
نه آغوشت را میخواهم..
نه یک بوسه..
نه حتی بودنت را..
نه برگشتنت را..
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست..
مرا به آرامش میرساند…
حتی اصطحکاک سایه هایمان…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
امشب نیمی از غصه هامو به آسمون سپرده ام…
خدا بخیر کند باران امشب را….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
صبرت که تمام شد نرو…
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
همیشه باید کسی باشد…
تا بغضهایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد…
بایدکسی باشد….
که وقتی صدایت لرزید بفهمد….
که اگر سکوت کردی بفهمد…..
کسی باشد که اگر بهانه گیرشدی بفهمد…
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه می آوری برای رفتن و نبودن بهفمد به توجهش احتیاج داری…
بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری…
بفهمد که دلت برای قدم زدن زیر باران…
برای بوییدن…
برای بوسیدن…
برای یک آغوش گرم تنگ شده است…
همیشه باید کسی باشد…
همیشه…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
دیگر به دنبال “همراه اول” نیستم!
این روزها اول راه همه همراهند…
این روزها باید به دنبال “همراه آخر” گشت.
قبول دارید؟؟
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
تو میروی و من صدای قدمهای تو را میشنوم..اما تو صدای فریاد مرا که تو را صدا میزنم نمی شنوی!
افسوس دیر است…
ناله های من در باد گم میشوند و تو گوشهایت را به نوای کوچه می سپاری…
آری…
تو میروی و من ضربان قلبم را با صدای گامهایت تنظیم میکنم….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
مدت زیاده گذشته است اما بدان تا آخرعمر درگیر من خواهی بود!
و تظاهر میکنی…
که نیستی…
مقایسه تو را از پا در خواهد آورد…
من میدانم به کجای قلبت شلیک کرده ام…
تو
دیگر خوب نخواهی شد…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
به زخم هایم می نگری؟
درد ندارد دیگر…
روزی که رفتی مرگ تمام دردهایم را با خودش برد….
مرده ها که درد نمیکشند…!
از تو خواهشی دارم
برنگرد…
دیگر زنده ام نکن…
(تقدیم ب Hell BØy)
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
یه لحظه گوش کن خدا…!
جدی میگم…
نه بچه بازیه نه ادا و اطوار…
حالم اصلأ خوب نیست….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
خدایا یک مرگ بدهکارم
وهزار آرزو طلبکار
خسته ام
یاطلبم رابده یاطلبت رابگیر
مریم
.
.
.
۰۹۳۶۹۰۹xx62
وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگرعاشق دختری شوند عاشق دوستانش نیزمیشوند!farshad 2fun
.
.
.
0936909xx62
برف پاکن جان میکند،باران امااین طرف پنجره بود…farshad 2fun
.
.
.
0938834xx18
کاشکی میشد روزای_تلخو سوزوند،زندگی رو ب عقب برگردوند..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ی زدوخرد ساده بود
تو جا زدی
من جا خوردم
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
من ی زمانی جزء اقلیت های هندی بودم
آخه ی گاوی رو ب عنوان عشق می پرستیدم
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
باید ب بعضیاگفت:
این جمله ی”دوست دارم”
سلام و احوال پرسی نیست ک ب هرکی میرسی میگی..
سنگین باش یکم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
به تاوان کدامین جرم تنم سنگ بلا خورده،سکوتم حرفها دارد ببین در من خوشی مرده،ببین ای خوب دیروزی کجا بودم کجا هسم،تو
که همدرد من بودی ببین باغم چه بشکستم؟چه ها کفتند و نشنیدم،بدی کردندو بخشیدم،زتیغ کریه،اشکم ریخت،ولی بادرد خندیدم.
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
در مدرسه تحصیل محبت نتوان کرد / این مسئله علمیست که آموختنی نیست!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
اگه باگرگهازندگی میکنی زوزه کشیدن رابیاموز!چون من درروزگاری زندگی میکنم که تنهاخدایش ازپشت خنجرنمیزند..
مریم
.
.
.
۰۹۳۶۹۰۹xx62
گاهی وقتاچه ساده عروسک میشیم،نه میخندیم نه گریه میکنیم نه شکایت،فقطاحمقانه سکوت میکنیم…Farshad 2fun
.
.
.
0938834xx18
خرابه هاى دلم ازتمام خانه هاى دنیا قشنگتراست چون یادت در آن ساکن است!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
من فراموش نکرده ام…من ازنهایت دردبه بی حسی رسیده ام.
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
بعضــی هــا ،بهتـــر اسـت در حــدّ ِ یـک آرزو بــمانـند !
بـــرآورده شـدنشــان ،به بهــای ِ شکـستن ِ دلــت تمــام می شـود..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
میگفتند:
سختی ها نمک زندگــــــی است…..
امّا چرا کسی نفهمید
“نمــــــک” برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست…
مزه “درد” میدهد…!!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
از درد های کوچک است
که آدم می نالد
وقتی ضربه
سهمگین باشد،
لال می شوی …
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
سلامتیه پسرا، نه واسه ریش وقدشون.! واسه معرفتشون.،
سلامتیه دخترا، نه واسه چشمای نازوپوست صافشون.! واسه قلبای پاکشون.، سلامتیه خودم، نه واسه این حرفام.! واسه اینکه
مرهم ندارم واسه دردام..
مریم
.
.
.
۰۹۱۵۲۰۱xx15
ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار/
منو از خاطره کم کن، تا ابد خدانگهدار
” بی دل”
.
.
.
۰۹۱۵۲۰۱xx15
میروم شاید کمی حال شما بهتر شود/
می گذارم باخیالت روزگارم سر شود
خداحافظ واسه همیشه
“بی دل”
.
.
.
۰۹۳۹۵۵۸xx80
نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی!
فقط یک آرزو دارم:
که در دنیای شیرینت…میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی…
.
.
.
۰۹۳۸۱۲۸xx75
خداوندا عزیزم را تو یاری کن،پناهش باش و در حقش توکاری کن،الهی هرچه میخواهد نصیبش کن،خدایا برلبش لبخند جاری کن.مهدیه
.
.
.
۰۹۳۹۱۸۶xx34
وقتی نمیبینمت دری رویم بازنیست…
بجز…
در پاکت سیگارم..!

Ho3ein
(تقدیم به هانیه ‘ سارا و مریم خانم)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
آهای رقیب من! اینطوری نگاش نکن شاید یه کم سرد باشه ولی دلش خیلی مهربونه..وقتی قرار میزاره همیشه دیر میکنه،سرش غر
نزن..بعضی وقتا بی حوصله س ،سعی کن آرومش کنی..مارک ادکلنش فقط لالیکه..آهنگای داریوش دیوونش میکنه..آهای رقیب من!
اذیتش نکن اون همه زندگی منه..
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۱۵۸۰۰xx06
تو چه گفتی سهراب؟
قایقی خواهم ساخت
باکدام عمر دراز؟
نوح اگر کشتی ساخت عمر خود را گذراند
باتبر روز و شبش بر درختان افتاد
سالیان طول کشید
عاقبت اما ساخت
پس بگو ای سهراب شعر نو خواهم ساخت
بی خیال قایق
یا که میگفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد!!!
این سخن یعنی چه؟
با شقایق باشی…زندگی خواهی کرد!!؟
ورنه این شعر و سخن یک خیال پوچ است
پس اگر میگفتی تا شقایق هست حسرتی باید خورد جمله زیباتر میشد
تو ببخشم سهراب که اگر در شعرت نکته ای آوردم انتقادی کردم
بخدا دلگیرم از تمام دنیا
از خیال و رویا
بخدا دلگیرم
Saeede
.
.
.
0937280xx10
منو که میذارین تو قبر،بزنین رو شونم و بگین:
هی رفیق،سخت گذشت،ولی دیدی گذشت،…!!؟
تقدیم به هانیه
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
خدایا…
شبیه بادکنکی شده ام…
ازبغض هایی که به اجبار فرو داده ام…
التماست میکنم…
فقط یک سوزن !
تکه تکه شدنم با خودم !!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
برایم کف زدند….
در آغوشم گرفتند…
تأییدوتشویقم کردند که آخر فراموشت کردم…
دیگر تا ابد برلبانم این لبخند مصنوعی مهمان است…
اما بین خودمان باشد هنوز تنها عشقم تو هستی…!
(تقدیم به سارا)
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۶xx30
اسمتو خط نزدم از دفتر خاطره هام هنوزم هر جا باشی عزیز ترینی تو برام! دینا…
.
.
.
۰۹۱۸۶۰۵xx08
ای ابرها نبارید …
‏”من” دریا را به پایش ریختم، برنگشت !!!
@حسین@
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
خیره خیره نگاهم نکن…
چشمهایم دیگرسگ ندارد که آب دهانه هارت را برایش راه بیاندازی! گرگی درونش خفته است.حواست باشد!
می درد…!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
شما که غریبه نیستین….
آره…
تاریخ مصرف داشتم!!
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
فلسفه نباف شاعر..
چه ممکن…چه محال…چه اجبار…چه اختیار…چه هرکوفته دیگری…او رفته است دیگر!
(تقدیم ب تنهای اول،فراموشی)
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۹۱۸۶xx34
تو بى آنکه به فکر غربت چشمان من باشى نمیدانم کجا؟تا کى؟براى چى؟ولى رفتى…
Ho3ein
(تقدیم به هانیه ,سارا و مریم پیاماتون محشره)
.
.
.
۰۹۳۰۲۷۴xx25
آن لحظه که فکرش را نمیکنی کسی دردور دستها خاطره خوبیهایت را ورق میزند،بهناز از رشت
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
در رویای رویاهایم مانده ام…..
خسته ام…
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
میلرزم…
سرد بود آب پاکی که رو دستم ریختی….
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۳۵۱۵xx35
ترکت کرده؟
شب ها به یادش گریه میکنی؟!
ناراحت نباش…
یه روز تو تنها آرزوی زندگیش میشوی!!
این بدترین انتقامه…
(تقدیم ب مریم)
“هانیه”
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
لعنتی سلام مرا به غرورت برسان وبه اوبگو بهای قامت بلندش تنهاییست..!
علی خارجی
تقدیم به سارا
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
رخ به رخ که شدیم من مات شدم وتو..
چون پادشاهی که از اینگونه فتحهازیاد دیده است بی اهمیت رد شدی..
علی خارجی
تقدیم به هانیه وسارا
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
یادت باشد؛
من اینجا،
کنارهمین رویاهای زودگذر،
به انتظار امدن تو،
خط های سفیدجاده را می شمارم..
علی خارجی
تقدیم به هانیه وسارا
.
.
.
۰۹۳۳۶۷۳xx08
پرسیدن:دوستش داری؟گفتم دنیای منه،پرسیدن:دوستت داره؟گفتم:تنهاسوال منه..
ساناز
.
.
.
۰۹۳۳۶۷۳xx08
تو کلاس آئین نامه نشسته بودیم سرهنگه پرسید: :کی میدونه کجا ها دور زدن ممنوعه؟
دستمو بلند کردم گفتم :
“تو رفاقت”
.
.
.
۰۹۱۳۷۳۶xx03

شب های اینجا آنقدر دلگیر است ک سوت قطارهای نیمه شب،
هر آدمی را وسوسه میکند ک برود و هیچ وقت باز نگردد…
تقدیم به دانای خسته ،هانیه و سارای عزیز
‘فراموشی’
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
هیچ دلى بى بهانه نمیتپد…
نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
“شما”
گرچه واژه محترمی است
ولی ”تو ” شدن لیاقت میخواهد . . . Sweetish
.
.
.
0937429xx11
وقتی ناله های خردشدنت زیرپای باران نوای دل انگیزی شدچه فرقی میکندبرگ سبزکدام درختی؟ sweetish
.
.
.
0938834xx18
آدم است دیگر
یک روزحوصله هیچ چیز راندارد
دوست دارد خودش رابردارد
بریزد دور
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی ک من ازتو خریدم..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
اولین بار که صدای گامهایت را دوست نداشتم موقع رفتنت بود..
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دیر آمدی گلم هر دو دستم پوچ است عشقی در آنها پنهان نیست!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
به سلامتی همه اونا که واسه دلخوشیت قول موندن نمیدن!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
دیگر تحسینت نمی کنم!
حالا که عاقل شده ام،
می بینم که آنقدر ها هم دوست داشتنی نبودی!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
به سلامتی پسری که
به دختره دست نزد،گفت:
شاید ماله هم نباشیم؛
نمیخوام دست خورده باشی…
“تقدیم ب همه ی پسرایه بامعرفته راد اس ام اس”
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
این روزها
احتمـال برخـورد شمـا با ” گــرگ ”
در کـلان شهـرها بیشتـر از صحــرا و جنگــل اسـت!
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
آهای سرنوشت…
اسکار حق توست …
سالهاست که مرا فیلم کرده ای
مریم
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ماندگارندکسانی که :
از پاکیشان دوستی آغاز میشود،
از صداقتشان دوستی ادامه میابد و از وفایشان دوستی پایانی ندارد . . .
“تقدیم ب سحرو شیما”
مریم
.
.
.
۰۹۱۹۴۰۱xx28
کاش لحظات بادوست بودن مثل خط سفیدجاده هابود تکه تکه میشد ولی قطع نمیشد
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
بعضی ها محرم اسرارشان ؛ چراغ خواب است۰
اهورا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
سیاهى لبهایم از سیگار نیست…! 
سیاه پوش هزاران حرف نگفته است…
اهورا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
خدایاخط ونشان دوزخت رابرایم نکش جهنم تر از دنیایت راسراغ ندارم..
اهورا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
آدم خوب قصه های من! دلتنگت شده ام!
حجمش رامیخواهی؟
خداراتصورکن..
اهورا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
راننده تاکسى اسکناس وگرفت وپرسید:
۱نفرى؟
مکث کردموگفتم خیلى وقته…!
اهورا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
شاید میان این همه”نامردی”باید شیطان را بستایم که “دروغ” نگفت؛جهنم را بجان خرید اما”تظاهر”به دوست داشتن آدم نکرد…!
تقدیم به ساراجونم!
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
نامردی را معلم به ما آموخت*ازهمان کودکی میگفت:جای خالی را پر کنید*
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
زنده ام؛
نه ازجانی که مانده،ازاستخوانهای لجبازی که روی هم ایستاده اند!
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۰xx18
این جمله راهرگز فراموش نکن
‌برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاداست‌
تقدیم به سارا
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
برآنچه گذشت وآنچه شکست،حسرت نخور،زندگی اگر زیبا بود باگریه شروع نمیشد.
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
کاش گاهی خداازپشت ابرها می آمد،گوشم رامحکم میگرفت ودادمیزد:آهااااای بگیربشینن!
اینقدرغرنزن.همین ک هست.بعدیه چشمک میزدوآروم توگوشم میگفت:همه چی درست میشه!!
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
لباس هایم که تنگ می شد
می بخشیدم به این و آن
ولی دل تنگم را ، حالا
چه کسی می خواهد !؟
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
سر به هوا نیستم، اما همیشه چشم به آسمان دارم. حال عجیبیست دیدن همان آسمان که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده
ای
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
هر چى زنگ میزنم به گوشیت یه صدایى میگه: مشترکى که به یادشى تو رو فراموش کرده! راست میگه؟
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
بوس♥ بوث♥ بوs♥ بوص♥ بو۳♥ بوc♥
تنوع ازما انتخاب ازشما. پیش فروش ماچهای پاییزی آغاز شد…
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
میان هزاران دیروز ،
وهزاران فردا !
فقط یک امروزهست .
 امروزت شاد .!نفس
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
کلنگ وتیشه ام راآورده ام…توبگوکدام کوه؟فقط کمی شیرین باش..!!
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
خوش به حالت آدم!خودت بودی وحوایت…
کسی نبودکه حوایت را هوایی کند…
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
مرا ببوس
نه یکبار که هزاربار
بگذار آوازه عشق بازیمان
چنان درشهر بپیچد
که روسیاه شوند
آنها که برسر جدایی مان شرط بسته اند…
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
شادی هایم هدیه به تو اندک بودنش را خرده مگیر این تمام سهمم از روزگار است
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
حکایت رفاقت من با تو، حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ تلخ نوشیدم که با هر جرعه، بسیار اندیشیدم: که این طعم را
دوست دارم یا نه؟! و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم! و تمام که شد فهمیدم باز هم
قهوه میخواهم! حتی تلخ تلخ!!
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
جایگاه همیشگی تودر قلب منه،اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه….
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
پاکترین هوای دنیا متعلق به لحظه یی است که دلمان هوای هم رامیکند؛
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
گاهی اوقات فکرکردن به بعضی ها ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند.چقدرزیباست این لبخندهای بیگاه وچه دوست داشتنی
انداین بعضی ها…
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
ازقدیم ندیماگفتن واسه کسی بمیرکه برات تب کنه،قدیماچه پرتوقع بودن من برات میمیرم خدانکنه توتب کنی.
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
عطرهای خوب ،شیشه خالیشونم بوی خوب میده درست مثل جای خالی تو…
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم بر میداره تا رفیقش کم نیاره
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
زندگی تنها عبور نفسها نیست،تداعی لحظه هایی ست که بیاد دوست میگذرد.
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
میگن دلتنگىآخردوست داشتنه،به اندازه تمام دلتنگیهای دنیادوستت دارم
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
باران
نبار
عاشقانه اش نکن
من و او
ما نشدیم…
.
.
.
۰۹۳۷۵۵۵xx07
ﮔﺎﻫﻲ ﻣﻴﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ؛ﻧﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ،ﻧﻪ ﮐﺴﻮ ﮐﺎﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ !ﻧﻪ …ﻳﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻫﺎﻳﻲ ﻫﺴﺖ ﻓﻘﻂ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺧﻮﺵ
ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ !ﻓﻘﻂ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺧﻮﺵ … !!!
.
.
.
۰۹۳۵۱۷۹xx88
Hamishe yademun bashe az omadane yeki to zendegimun… Zogh marg nashim! Ta vaghti k tanhamun gozashto raft degh
marg nashim…

❄AdAm☃BaRfIiI❄
.
.
.
۰۹۳۷۶۵۴xx99
اون لحظه ک گفتی یکی بهترازتوپیداکردم،یاداون روزایی افتادم ک ب صدتابهترازتوگفتم من بهترین رو دارم
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دست وبالم ازحرف خالیست…هرچه هست تویى!وتو…حرف ندارى”تقدیم به عاطفه خانوم”
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
اگرروزى داستانم رانقل کردى بگو:بى کس بوداماکسى رابى کس نکرد؛تنهابوداماکسى راتنهانگذاست؛دل شکسته بودامادل کسى
رانشکست!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دراین متروکه دنیاکه یارى نیست@نشانى ازکسى یاازدیارى نیست@به عشقى جزخداونداعتبارى نیست
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
آنکه ویران شده ازیار؛مرامیفهمد@آنکه تنهاشده بسیار؛مرامیفهمد@
چه بگویم که چنان ازغم فروریخته ام@
که فقط ریزش آوار؛مرامیفهمد@
“تقدیم به هانیه خانوم”
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایا؛این روزهاحرفهایم بوى ناشکرى میدهند…اماتو…به حساب تنهایى ودرددل بگذار
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایا…سیب که شیرین است.سهل!توبگو:زهر
هرچه باشد…بیار،باتمام وجودمى بلعم!توفقط مراازاین دنیابندازبیرون!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خداتنهاروزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشودتنهاکسی است که بادهان بسته هم میتوان صدایش کردباپای شکسته هم
میتوان سراغش رفت تنهاخریداریست که اجناس شکسته رابهتربرمیداردتنهاکسی که شاید…وقتی همه تنهایت گذاشتندمحرمت
میشودوتنهاسلطانیست که دلش بابخشیدن آرام میگیردنه باتنبیه
“خداپس چرادل شکستموخریدارنیسی؟؟چراطلبتوازم نمیگیری؟”
(رها)
.
.
.
۰۹۳۳۵۳۱xx10
بی خوابی شبهایم رابه چه تعبیر کنم که شب آرامش نگاه تو رابرایم زمزمه میکند..آرام بخواب که من بی قرارم ،بیدارم تا تو آرام
بخوابی..
(۳۰kaj taghdim be hani)
.
.
.
0930373xx77
دوره زمونه عوض شده،الان دیگه غازهمسایه مرغه
(در راستای گرانی مرغ)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
هرچه ازدست میرودبگذاربرود…چیزیکه به التماس آلوده باشدنمیخواهم هرچه باشدحتی زندگی
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
گاهی دلت میخواهدانسان نباشی گوسفندی باشی پاروی یونجه هابگذاری امادلی رادفن نکنی گرگی باشی گوسفندهارابدری
امابدانی کارت ازروی ذات است نه ازروی هوس
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایا:کسی راکه قسمت دیگری است سرراهمان قرارنده!تاشبهای دلتنگیش برای ماباشدوروزهای خوشش برای دیگری..
“دکترشریعتی”
(رها)
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
گفتى حواست به من نباشه!
آنقدر این طرف و آن طرف پرتش کردم
تا شکست..
دیگر جمع هیچ نگاهى نمى شود..
(تقدیم به هانیه عزیز)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
کاش غم وغصه هم قیمتی داشت..
مجانی است لعنتی..
همه میخورند..
(تقدیم به فراموشى، على خارجى و هانیه جون)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
یکى زیر..
یکى رو..
زیباترین بافتنى دنیاست دستهایمان..
(تقدیم به هانیه جون)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
خواستم از تو پر شوم..
لحظه اى غفلت کردم..
ازخودم خالى شدم..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
دوستان خوب زیاد دارم..
اما
دلم براى نارفیقى هاى خودت حسابى تنگ شده..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
از آن روز که کسى جایم را روى تخت مان گرفت
جاى تو را نیز خیلى ها گرفته اند..
لب هایم را سیگار..
دست هایم را خودکار..
آغوشم را گیتار..
پر کرده است..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
آنقدر نیستى
که گاهى حس میکنم
عشق را نسیه به من داده اى..
بى تابم..
نقد مى خواهمت..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
اگر کسى دوان دوان به سوى تو آمد
احتمال بده
شاید؛
در حال فرار از دیگرى باشد..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
گاهی به دلت شک کن!
عشق…
شایدیک شایعه باشد!!

”تقدیم به همه بروبچه های راد”_آرتینا
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
دستهایم این روزها بوی حافظ می دهند!
فال که میزنم کنعانم بدجوریوسفش رامی خواهد!!
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۱۵۶۲۲xx76
تو کلاس درس خدا ،او نی که ناشکری میکنه ردمیشه, اونی که ناله میکنه تجدید میشه،اونی که صبر میکنه قبول میشه، اونی که
شکر میکنه شاگرد ممتاز میشه من دعا میکنم همیشه شاگرد ممتازخدا باشی
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
“من” به “تو” بستگی دارم!
حال مرا ازخودت بپرس…
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
آغــــوش باش!
ومرابه اندازه تمام اشتباهاتم بــــغـــل کن…
بدون آنکه حرفی میانمان ردوبدل باشد
فقط…
نــگـاه باشدو…نــفـس
زندگی
آنقدرها هم دوام نمی آورد!
همین حالا هم خیلی دیراست….
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۱۵۶۲۲xx76
پیام چوپان به دوست دخترش: چشمان تو مانند پشگلی در سطل شیر است
.
.
.
۰۹۱۴۸۵۴xx06
قبل ازاینکه عاشقم شوی…
مرا خوب خوب نگاه کن!
مباداچیزی ازقلم بیافتد
که بعدها…به چشمت بیاید!
” آرتینا”
.
.
.
۰۹۳۶۰۴۹xx50
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی،اگه عروسک بودی زیباترین بودی.اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی
عزیز ترینی.

.

.

.

۰۹۱۲۵۰۲xx53

شب یلدا قدم آهسته بردار

کمی هم احترام ما نگه دار

تو میبینی ربابم غصه داره

بنی هاشم هنوز داغداره

صدای العطش در گوش مانده

بدنها بی کفن هر گوشه مانده

شب یلدا تو هم چله نشین باش

سیه پوش غم سالار دین باش

التماس دعا

.

.

.

۰۹۱۳۲۴۰xx26

خواستم برایت هدیه بگیرم گل گفت : که مرا بفرست که مظهر زیبایی ام

برگ گفت : که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت : که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه  قلبم را دیدم که بهترین چیز در زندگی ام هست

به ناگه فریاد زدم که قلبم را میفرستم چون خود او زیباست

مظهر ایستادگی است سر به زیر و با نجابت است

تولدم مبارک ۶ دی

.

.

.

۰۹۱۴۹۱۵xx98

چه دردی بیشتر از این که دردم را نمیدانی

به چشمم خیره میمانی ، نگاهم را نمیخوانی

به من گفتی چرا سنگی ، چرا اینگونه دل تنگی

من از درد تو میمیرم ، نگو دیگر نمیدانی

سونیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.