تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مالک توییتر چه کسی میشود؟ فیس بوک یا گوگل !

دو شرکت فیس‌ بوک و گوگل مذاکرات خود را با شرکت توییتر (Twitter) صاحب یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی جهان آغاز کرده‌اند تا این مرکز ارایه دهنده خدمات میکروبلاگ را که ارزش آن بین ۸ تا ۱۰ میلیارد دلار برآورد شده است، خریداری کنند….

بر اساس گزارش  جدید منتشر شده از فانی ها : در روزنامه وال‌استریت، احتمالا این دو شرکت با رقم کمتری پیشنهاد خود را برای خرید توییتر مطرح کرده‌اند؛ زیرا شرکت توییتر طی سال ۲۰۱۰ میلادی تنها موفق به کسب درآمد ۴۵ میلیون دلار شد و محبوبیت آن نزد کاربران جهانی کم شد.

به گزارش همکاران سیستم، شرکت توییتر به دنبال استخدام کارمندان جدید و خرید پایگاه‌های داده با کاهش درآمدهای خود در سال جدید مواجه خواهد شد. این شرکت پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۱ میلادی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون دلار درآمد کسب کند.

البته با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری در دسامبر ۲۰۱۰، ارزش کلی این شرکت ۷/۳ میلیارد دلار محاسبه شد. البته باید توجه داشت که شرکت Andreessen Horowitz در حال سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیون دلاری در آن است.

شرکت توییتر فعالیت خود را در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرد و هم‌اکنون

مجموع مشترکان آن ۲۰۰ میلیون نفر گزارش شده‌اند. این شرکت تائید کرد که در دسامبر گذشته تعداد کارمندان خود را نسبت به ۱۲ ماه قبل تا سه برابر افزایش داد. این شرکت همواره به دنبال تاسیس شعبه‌های جدید است که از جمله آنها می‌توان به شعبه سانفرانسیسکو در آمریکا با ۳۵۰ کارمند اشاره کرد.

ارزش توییتر طی ۲ سال گذشته از مهم‌ترین مواردی بوده که توجه گوگل و فیس‌بوک را به خود جلب کرده است.

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که هر دو شرکت گوگل و فیس‌بوک در حال انجام مذاکره با توییتر برای خرید این شرکت هستند. در حالی که ارزش شرکت توییتر در فوریه ۲۰۰۹ حدود ۲۰ میلیون دلار محاسبه شده بود، ارزش این شرکت در سپتامبر همان سال به یک میلیارد دلار رسید.

بیش از ۹ درصد مشترکان توییتر پس از ژانویه ۲۰۰۹ در این شبکه اجتماعی عضو شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.