تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

زنی که زنده زنده در پراید سوخت!!

                              زنی که زنده زنده در پرایدسوخت!!+عکس

جام جم آنلاین: در پی کشف جسد سوخته یک زن در خودروی رها شده‌ای در جاده منتهی به فردوسیه شهریار در غرب استان تهران، شوهر وی به اتهام قتل دستگیر شد.
زن زنده زنده در پراید سوخت / عکس

این متهم در بازجویی پلیسی ادعا کرد، روز حادثه هنگام تعلیم رانندگی به همسرش بوده که خودرو دچار نقص فنی شده و آتش گرفته و وی قصد داشته با گالن آب، آتش خودرو را خاموش کند، اما به اشتباه گالن بنزین را برداشته و با ریختن روی خودرو، باعث مرگ همسرش شده است.

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آبان امسال مردی هنگام بازگشت به خانه‌اش در فردوسیه شهریار در غرب استان تهران متوجه خودروی پرایدی شد که در حاشیه جاده آتش گرفته است.

مرد رهگذر برای نجات راننده آن به خودرو نزدیک شد و مشاهده کرد زن جوانی در میان شعله‌های آتش بشدت سوخته است و بسختی نفس می‌کشد.

جسد سوخته زن جوان در خودرو

مرد رهگذر بلافاصله با سامانه 125 آتش‌نشانی و مرکز فوریت‌های پلیسی 110 نیز تماس گرفت و حادثه را گزارش داد.

دقایقی بعد آتش‌نشان‌ها و ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه به اطفای حریق پرداختند، اما موفق به نجات زن جوان نشدند و او بر اثر سوختگی شدید فوت کرد.

در پی این حادثه و گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، جسد زن جوان برای مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در این مرحله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار با توجه به خودروی پراید که به‌طور کامل سوخته و فقط بخشی از پلاک آن قابل مشاهده بود، به بررسی پلاک خودرو و استعلام از سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی پرداختند و متوجه شدند مالک خودرو مردی است که در یکی از محله‌های شهریار زندگی می‌کند.

کارآگاهان جنایی با به‌دست آمدن این اطلاعات متوجه شدند، زن جوان راننده خودرو نبوده و احتمال این‌که قربانی یک جنایت شده باشد، وجود دارد.

در ادامه، مالک اصلی خودرو به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت تا این که ماموران متوجه شدند او و همسرش چندی پیش خانه‌شان را ترک کرده و به مکان دیگری رفته‌اند و کسی از آنها خبری ندارد.

غیبت مرموز زن متهم

تحقیقات برای یافتن این زوج ادامه داشت تا این‌ که چند روز پیش کارآگاهان جنایی، خانه آنها را در یکی از محله‌های جنوبی شهریار پیدا کردند و با ورود به خانه فقط مردی را که مظنون پرونده بود، شناسایی کردند و از همسر وی خبری نبود.

این مرد برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و ادعا کرد همسرش چند روزی است با خودرو از خانه خارج شده و بازنگشته و جستجویش برای پیدا کردن وی بی‌نتیجه مانده است.

زن سوخته همان فرد گمشده بود

در پی این اظهارات، ماموران، تصاویر زن کشته شده را به وی نشان دادند و همان موقع مرد جوان تائید کرد که جسد متعلق به همسرش است. در این مرحله با مشخص شدن هویت جسد سوخته، شوهر وی دوباره بازجویی شد و این بار اعتراف کرد که ناخواسته مرگ همسرش را رقم زده است.

رانندگی دردسرساز

متهم با اشاره به نحوه وقوع حادثه به پلیس گفت: روز حادثه همسرم را برای تعلیم رانندگی به حومه شهر برده بودم. هنگام تمرین خودرو خراب شد و کنار جاده توقف کردیم.

به بررسی خودرو پرداختم و با توجه به نقص فنی آن به همسرم گفتم هر وقت درخواست کردم خودرو را روشن کند. هنگام تعمیر سیم‌ها بودم که ناگهان سیم‌ها جرقه زدند و خودرو آتش گرفت. خواستم از صندوق عقب بطری آب را بردارم تا سیم‌ها را خاموش کنم.

وی اضافه کرد: به اشتباه بطری بنزین را برداشتم و روی آتش ریختم که ناگهان شعله‌ور شد و خودرو آتش گرفت. همسرم در خودرو جا مانده بود و هرچه تقلا می‌کرد، نمی‌توانست خارج شود. سعی کردم او را نجات دهم که موفق نشدم. همان‌موقع از ترس با جا گذاشتن همسرم در خودروی در حال سوختن فرار کردم و دیگر به محل بازنگشتم. هنگام دستگیری متوجه مرگ همسرم شدم.

بنابراین گزارش، در پی اظهارات متناقض متهم، برای وی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار قرار بازداشت موقت صادر شد.

تحقیقات پلیس آگاهی از متهم برای مشخص شدن رازگشایی از این حادثه آغاز شده است. همچنین کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و تحقیق در این زمینه را آغاز کرده‌اند تا مشخص شود آیا خودروی متهم روز حادثه دچار نقص فنی شده است یا خیر؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.