تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اشیا را با نیروی ذهنت جابه جا کن!

تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرژی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود دارد که آن به وسیله میدانهای انرژی یا امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم شده اند باعث حرکت اجسام می شود.هر کسی به سعی و تلاش مناسب می تواند نیروی خود را تحت کنترل در آورده و مورد استفاده قرار دهد.همه افراد بطور ذاتی دارای نیروهای روانی و قدرت تله کینزی می باشددر ادامه با تکنـــــــــازدانلود همراه باشید.

در رابطه با نیروهای ماورالطبیعه نظریه ها و وروش های زیادی نظیر

تله کینزی = حرکت اجسام با نیروی فکر

سایکوکینزی = حرکت اجسام با نیروی چشم

تله پاتی = ارتباط از راه دور

پیروکینزی = ایجاد آتش با نیروی فکر

و … وجود دارد . در اینجا به تاریخچه تله کینزی می پردازیم . از تله کینزی بعنوان نیروی PK نیز یاد میشود . طی تحقیقاتی در سال ۲۰۰۵ مشخص شد ۱۵ درصد مردم آمریکا به این نیروها اعتقاد کامل دارند .

تاریخچه تله کینزی = در اواخر قرن ۱۸ احضار روح و معلق شدن میز و اجسام در اتاق روح گیری بسیار گسترده شد . در همان زمان ها خالق شرلوک هلمز این موارد را حقه خواند و در تعدادی از داستان های خود از آن ها استفاده کرد . هری هودینی شعبده باز معروف نیز با انتشار کتابی به افشای آن ها پرداخت و بسیاری از حقه هایشان را فاش کرد .

telequinesis

در دهه ۷۰ یوری گلر معروف ترین مرد ماورالطبیعه با ابراز این که میتوانست ساعت های از کارافتاده را به حرکت بیندازد و چنگال را با نیروی ذهنش خم کند به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا سفر کرد و در رابطه با این موارد صحبت کرد . این کارهای او بعده ها توسط شعبده بازان مورد تقلید قرار گرفت . بعده ها نیز برخی بچه های کم سن در انگلستان با عنوان این که میتوانند چنگال را با نیروی ذهنشان خم کنند مورد تحقیقات قرار گرفتند وبا نصب یک دوربین مخفی مشخص شد آن ها حقه میزنند درست در زمانی که دانشمندان فکر میکردند یک مورد علمی از سایکوکینزی یافته اند .

در اواخر دهه ۸۰ حتی مهمانی هایی برگزار میشد که در آن یکسری گروه جمع میشدند تا روی خم کردن چنگال با نیروی ذهن کار کنند و از نیروی سایکوکینزی دسته جمعی استفاده کنند که رفته رفته و بزودی منسوخ شد اگرچه گزارشی از خم شدن ناچیز چنگال از آن ها موجود است .

336104_l6e3nw8w

بسیاری از این افراد میگویند که ما فقط از ۱۰ درصد مغزمان استفاده میکنیم و کسی که میتواند اعمالی نظیر سایکوکینزی انجام دهد از ۱۰۰ درصد مغز خود استفاده میکند . امروزه علم ثابت کرده که ما از ۱۰۰ درصد مغز خود استفاده میکنیم و گواه آن همان MRI میباشد که نشان میدهد تمام مغز در حال فعالیت است .

ما از همه قسمتهای مغز خود استفاده نمی کنیم. هر یک از ما از قسمت خاصی از مغز خود بیشتر استفاده می کند.برخی دیگر از ریاضیات منطق، ورزش، نویسندگی هر یک از این فعالیتها از قسمت خاصی از مغز استفاده می کنند.این مسیله در مورد نیروهای روانی نیز صادق است.همه ما هر کدام تا حدی از پتانسیل های روانی خود استفاده می کنیم.برخی از افراد فقط می دانند که چه وقت چیزی در حال وقوع است یا می توانند نتیجه یک حادثه را بهتر از دیگران پیشگویی کنند یا می توانند حس کنند که فردی را که ملاقات می کنند کاراکتر خوب یا بدی دارد.

2-206_2_6

همه این ها نشان دهنده استفاده از نیروهای روانی می باشد هر کسی می توانند با تمرین مناسب تله کینزی را یاد بگیرد.تنها چیزی که مانع پیشرفت شما می شود باور نکردن خودتان است درست مانند بچه ای که می گوید “من نمی توانم ریاضیات را یاد بگیرم اینکار غیر ممکن است”. استعداد افراد درفرا گیری وپیشرفت دراین زمینه مانند هر پدیده آموزشی دیگرمتفاوت ومتنوع خواهد بود .

درصورتیکه انواع دیگری از آموزشها وتمارین مربوطه وجود دارد که به ایجاد ریلکس منتهی میشود لذا امکان دارد که هر آموزش درین مورد مناسب ومتناسب با وضعیت جسمی وروحی فرد باشد که با مورد خاصی ازایجاد ریلکس هماهنگ وبه نوعی مترداف درساختاری این ایجاد است ونکته دیگر اینکه انرژیهای روحی ازجمله افزایش وازدیاد چه توانائی درزمینه دریافتهای خارج ازحسی ،تحت تاثیر وشرایط برخی از عوامل محیطی قرارمیگیرند لذاافزایش ویا نقصان امواج مغناطیسی ، فشارهوا ، تابش اشعه های کیهانی ،ومیزان ذرات باردار الکتریکی و..، اختلالات وتغیراتی درین زمینه ها ایجاد می کنند البته هر چقدر قدرت و قابلیت هایمان افزوده شود کمتر تحت تاثیر این نوسانات قرار می گیریم ضمن اینکه هرفردی ازافراد جامعه در زمینه نیرو وقدرت های روحی با یکدیگر نیز متفاوتند

mind-control

بعضی استعداد بیشتری در زمینه روشن بینی یا کلرویانسدارند وبرخی در زمینه پسیکومتری (بسیکوکی نسیس ویا شفابخشی واحتمالامواردی دیگر ازاین دسته) ،قدرت واستعداد نشان میدهند ومبحث این جلسه در ارتباط با قدرت تاثیر گذاری برحرکات اجسام یا(تله کینزی) است خصیصه ای که شخص را قادر می کندتا ازطریق آن براشیاء مختلف اثر گذاشته یا آن اشیاء را به حرکت درآورددر مراحل اولیه این تمرین و آزمایش سعی میکنم از مواردی تجربه کسب کنیم که تا حدودی انجام آن ساده تر است لذا پس از آرامش وتمرکز به روشی که قبلا گفته شد ویا به طریق های دیگر، باید فکر واراده خود را متوجه شیئی مورد نظر کرده به شدت به منظوری که داریم فکر کنیم یعنی اگر منظور ازتمرین ، حرکت دادن آن شیئی باشد روی حرکت وجابجائی آن تمرکز میکنیم ولی اگر منظور خم کردن آنست تمام توجه را بدین منظور روی آن شیئی تمرکز میدهیم ،رمز موفقیت دراین تمرین تقویت اراده وشدت خواسته ما است واینکه با یقین واعتقاد به این پدیده واطمینان به حصول نتیجه آن ،که مورد اخیربسیار در موفقیت موثراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.