
مایکروسافت بعد از اُتوکشی لوگوی قدیمی خود و درآوردن لوگویی جدید از دل آن
حالا به جان بینگ
افتاده و قصد دارد لوگوی موتور جستجویش را عوض کند.
از جمله این تغییرات ارائه اطلاعات کاربردی در صفحه نتایج است
شبیه کاری که مدتی پیش گوگل انجام داد. پاسخ به سوالات ساده ای مثل وضعیت
آب و هوا، فاصله تا یک مقصد خاص و طلوع و غروب خورشید یکی از این تغییرات
است که می تواند به کاربردی تر شدن جستجوگر کمک کند.
همچنین سیستم Autocomplete
آن بهبود یافته و در نهایت جستجوگر اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر قرار
می دهد. بد نیست شما هم این موتور جستجو را امتحانی بکنید و بر اساس تجربه
شخصی تان از نقاط قوت و ضعف آن بگویید.