تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

هند، آماده‌ی پاسخ به حملات سایبری

دولت مرکزی هند از تصمیم این کشور برای تشکیل سازمانی برای مقابله با حملات سایبری خبر داد.

88

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: روز گذشته (شنبه) دولت مرکزی هند بیانیه‌ای در خصوص تشکیل سازمان سایبری در این کشور منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

«به دلیل افزایش جرائم سایبری، وزارت فناوری و اطلاعات دچار مشکلات بزرگی شده است. برای کنترل این مسئله، دولت مرکزی قصد دارد به‌زودی ارتشی از متخصصان سایبری را برای جلوگیری از حملات و شناسایی جرائم سایبری بر ضد سازمان‌ها و مسئولان دولتی، تشکیل دهد.»

در ادامه‌ی این بیانیه آمده: «وزارت فناوری و اطلاعات تصمیم دارد، 1.4 هزار کارشناس امنیت سطح بالا را در تمام سازمان‌های دولتی، منتسب کند. این وزارت همچنین قصد دارد گروهی را با عنوان «تیم پاسخ اضطراری رایانه‌ای» برای مقابله با حملات سایبری، تشکیل دهد.»

در این کشور، تعداد حملات سایبری در سال جاری 76 هزار مورد گزارش شده؛ البته مشکل اصلی دولت با این حملات ناتوانی متخصصان برای مقابله با آن‌ها اعلام شده است.

به گفته‌ی یکی از افسران ارشد وزارت فناوری و اطلاعات هند: «نیاز امروز، حفاظت از اطلاعات محرمانه کشور در مقابل حملات از جانب کشورهای بیگانه و مجرمان است. ما نیاز به ارتشی داریم که توانایی مقابله با این نوع تهاجمات را داشته باشد.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.