تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تا حالا “سانتریفیوژهای هسته‎ای” را به انگلیسی سرچ کرده‌اید؟

“سانتریفیوژهای هسته‎ای” کلمه ای که اگر لاتین آن را در گوگل سرچ کنید و بخواهید داده های مرتبط با آن را پیدا کنید، با مطالب و تصاویری رو به رو خواهید شد که عمق نیت پلید غرب در رابطه با برنامه هسته ای ایران را نشان میدهد.

آیا تا به حال
با سرچ انگلیسی “سانتریفیوژهای هسته‎ای” یا (Nuclear centrifuges) انتظار میرود تصاویر از سانتریفیوژهای مدرن یا غیر مدرن پیش روی شما قرار بگیرد و این درحالی است که برخلاف انتظارتان تنها با سانتریفیوژهای ایران و آن هم کمی فراتر عکس هایی از بازدید احمدی نژاد از تاسیسات اتمی نطنز رو به رو خواهید شد!

هر چقدر هم جست و جو کنید و پایین و بالا بروید غیر از سانتریفیوژهای ایرا با چیز دیگری رو به رو نخواهید شد حتی عکس های بازدید وزیرامورخارجه دولت یازدهم از نطنز و فوردو هم نیست و تا چشم کار می کند احمدی نژاد و سانتریفیوژهای ایران را خواهید البته در لابه لای این تصاویر نیز کاریکاتورهایی هم از اظهارات مقامات ایران و یا عکس هایی از مذاکرات وجود دارد.

آیا تا به حال

اکنون این سوال مطرح می شود که آیا این موضوع اتفاقی است؟ یا فقط ایران سانتریفیوز دارد؟ حال اگر شخصی در اروپا، آمریکا، آسیا و یا هر قاره دیگری که بخواهد درباره سانتریفیوز اطلاعات کسب کند چرا فقط باید داده هایی پیرامون ایران دریافت کند؟ آن هم داده هایی که وقتی خبرهای درباره ان را میخوانید جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک تهدید معرفی می کند و از همه جالب تر ذهن خواننده را درگیر فضای ایران هراسی شدیدی می کند که دولت احمدی نژآد درگیر آن بود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه تصاویر تاسیسات هسته ای بسیار مهم و محرمانه می باشد جای سوال دارد اگر محرمانه است پس چرا برای ایران اینگونه نیست درحالی که ایالات متحده امریکا با دارا بودن کلاهک های هسته ای عکس هایی از تاسیساتش را نمی توان در سرچی ساده در گوگل یافت شاید باید به طنز گفت یعنی انها سانتریفیوژ ندارند؟

“ایران همه منطقه را بلعیده است “، ” دیگر طاقت ما از تحمل رفتارهای ایران در منطقه به سر آمده است” ، ” توافق هسته ای نفوذ منطقه ای ایران را بی مهارتر از گذشته کرد” ، ” ایران از گروه انصار الله یمن حمایت می کند” ، ” نمی خواهیم شاهد رشد حزب اللهی دیگر در یمن باشیم” ، ” اگر فشارهای تحریمی را از روی ایران بردارید این کشور را دیگر نمی توان مهار کرد” ، ” توافق هسته ای نباید به قیمت تهدید دیگر کشورهای همسایه ایران تمام شود ” و…

اینها سخنان ، اظهارات و نوشته ها و تحلیل هایی است که در کمتر از یک سال گذشته فضای سیاسی و رسانه ای منطقه و جهان را به خود اختصاص داده است.

استراتژی ایجاد رعب و وحشت از طریق رسانه های تحت کنترل صهیونیست ها در اذهان ملل مختلف جهان از جمله کشورهای خاورمیانه و مردم آمریکا پایه‌های اساسی پیشبری سیاست‌های اسراییل را تشکیل می‌دهد. به طور کلی مقامات اسراییل معتقد به ثمربخش بودن اشاعه وحشت و هراس در جامعه  و “ترسیدن” مردم را ابزار اصلی کسب مشروعیت جهت انجام حملات پیشگیرانه و ماجراجویی های سیاسی و نظامی بین المللی خود می پندارند. راست ‌گرایان و چپ ‌گرایان صهیونیست در اتخاذ این راهبرد عملکرد یکسانی داشته و نسخه مرجع برنامه ریزی ها و طراحی های این رژیم مبتنی بر اصل “بترسان و حکومت کن” بوده است.

آیا تا به حال



از بدو پیروزی انقلاب کبیر اسلامی و تاسیس حکومتی مبتنی بر اصول مقابله با زیاده خواهی و گردنکشی این رژیم جعلی در ایران، اشاعه “ایران هراسی” همواره پای ثابت اظهارات رسمی و غیر رسمی سردمداران این رژیم و بخش اصلی تمامی فعالیت های رسانه های صهیونیستی سرتاسر جهان علیه ایران بوده است و در این راه همه ابزارها به ویژه رسانه ها را نیز در اختیار گرفته اند و این امر نشان می دهد که پروژه ایران هراسی با وجود فرو رختن دیوار آن همچنان پس از توافق نیز ادامه دارد.

اسرائیل، گوگل و داستانی که همه می‌دانیم، این شرکت همواره در تاریخ ثابت کرده که غلام حلقه به گوشی است برای اسرائیل و ایالات متحده آمریکا در اره سانسورهای لازم و دادن اطلاعات ید طولایی دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.