تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بدون ثبت نام در انجمن و سایت ها ، لینک های مخفی و مخصوص اعضا را مشاهده کنید!


یکی از مسائلی که استفاده از محتوای فروم ،انجمن ها ،سایت های دانلود و آپلود و.. را کمی دشوار کرده است ، لینک های موجود در این دسته از وب سایت هاست که تنها برای کاربرانی که در سایت عضو شده اند قابل مشاهده است. در واقع فقط کاربرانی که قبلا در سایت ثبت نام کرده اند می توانند تمامی بخش های یک تاپیک را مشاهده کنند و کاربران معمولی از مشاهده ی لینک تصاویر و یا لینک های دانلود محروم هستند. در این پست یک ترفند کاربردی برای ورود ساده تر و بدون نیاز به ثبت نام در فروم و سایت ها  معرفی می کنیم.

چگونه لینک های پنهان در فروم و سایت ها را مشاهده کنیم؟

How to Access to Users Only Links in Forums and Website

این که تالارهای گفتمان و یا برخی از آپلودسنتر ها لینک های موجود را تنها برای کاربران  عضو قابل فعال می کنند ، یک ترفند قدیمی برای جذب مخاطب و افزایش جامعه ی کاربری وب سایت است.اما امروزه این محدودیت ها نه تنها سبب جذب کاربر نمیشود ف بلکه نرخ خروجی از وب سایت را که موجب کاهش ترافیک انجمن می شود را افزایش می دهد. برای مخفی کردن ایمیل حین ثبت نام در سایت ها قبلا مطلبی را معرفی کرده بودیم. اما راهکار دیگری هم وجود دارد که بدون نیاز به ثبت نام و ثبت ایمیل نیز بتوانید از مطالب انجمن ها استفاده کنید. دقیقا مشابه ترفندی که برای یافتن سریال نامبر و کرک نرم افزار ها قبلا معرفی شد. برای صرفه جویی در وقت افراد ، یعنی مدت زمانی که باید برای ثبت نام در انجمن و سپس دریافت ایمیل تایید و… صرف کنند ، وب سایت هایی تحت عنوان share logins راه اندازی شده اند که در ادامه نحوه ی کار با یکی از این وب سایت ها را می آموزید.

معرفی وب سایت BugMeNot

وب سایت BugMeNot یک منبع رایگان برای دریافت نام کاربری و رمز عبور های از پیش تعیین شده است که توسط مدیران این وب سایت و کاربران به اشتراک گذاشته میشود.

نحوه ی کار با این ابزار بسیار ساده است .در واقع بدون نیاز به ثبت نام در انجمن ها ، کافی است url یا همان آدرس اینترنتی صفحه ی موردنظر خود را در باکس جست وجوی وب سایت BugMeNot وارد می کنید. در ادامه نحوه ی کار توضیح داده شده است.

کار با وب سایت BugMeNot

قبل از شروع آموزش به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این روش ، صرفا برای هر انجمن و سایتی کارآمد نخواهد بود و انزل وب هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه سواستفاده از روش عنوان شده نخواهد داشت و تنها هدف ما از این پست ، اموزش کاربران می باشد.

برای شروع ابتدا وب سایت را باز کنید.در صفحه ی اصلی این وب سایت ، باکس جست وجو دیده میشود که برای وارد کردن آدرس آن صفحه ای می باشد که لینک های مرتبط آن غیرفعال و تنها برای اعضا قابل مشاهده است:

2

در مرحله ی بعد ، باید آدرس انجمن یا آپلود سنتر مدنظر خود نظیر ۴shared در باکس وارد کنید.تفاوتی ندارد که آدرس اصلی فروم یا آدرس یکی از پست ها یا برگه های آن انجمن را در باکس وارد کنید.

به عنوان مثال ما یک انجمن بررسی تخصصی، اسلایدر هایی را برای ویندوز ۸ جست وجو کرده ایم. صفحه ی مورد نظر ما ، حاوی لینک های دانلودی است که تنها برای اعضای وب سایت قابل مشاهده هستند.

10

2

برای رفع این محدودیت کافیست لینک صفحه مورد نظر را در باکس جست وجوی وب سایت BugMeNot وارد کنید.بعد از زدن Enter ،  تعداد زیادی یوزرنیم و پسورد برای شما نمایان میشود که کافی است یکی از آن ها را در قسمت ورود به حساب کاربری وارد کنید و با موفقیت وارد انجمن شوید.

4

بعد از دیدن این پیغام ، به صفحه ی اصلی انجمن هدایت میشوید و می توانید لینک ها را مشاهده کنید.

5

سایر انجمن ، آپلود سنتر ها و وب سایت هایی که لینک هایشان برای کاربران غیرعضو مخفی است نیز با استفاده از همین ابزار به سادگی رمزگشایی می شوند و می توانید از لینک های آن استفاده کنید.

به عنوان مثال انجمن برنامه نویس یکی دیگر از انجمن هایی است که لینک های دانلود و یا عکس آن ، برای کاربران غیر عضو مخفی شده است. برای رفع این محدودیت کافیست آدرس برنامه نویس را در باکس جست وجو وارد کنید و یکی از یوزر نیم (Username) و پسورد های (Password) معرفی شده را وارد کنید.

6

این سرویس آنلاین امکان مشارکت در وب سایت را برای کاربران فراهم کرده است. در صورتی که  هر یک از یوزرنیم و پسورد ها معیوب باشد ، می توانید همان لحظه به وب سایت گزارش دهید.برای این سرویس آنلاین ، دو افزونه  کاربردی در فایرفاکس و کروم نیز معرفی شده است که بتوانید به صورت یک ویجت از آن ها در فضای مرورگر خود استفاده کنید و نیاز به ورود به وب سایت اصلی نباشد.

دانلود افزونه  فایرفاکس BugMeNot

دانلود افزونه  کروم BugMeNot

تجربه و پیشنهاد شما؟

استفاده از این سرویس ها ، به کاربرانی که مدت زمان زیادی را در فضای وب صرف می کنند و وقت کافی را برای ثبت نام در هر انجمن و استفاده از بخش های مختلف آن ندارند ، پیشنهاد میشود.در صورتی که سرویس مشابه دیگری را میشناسید ، تجربه ی خود را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.