تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

فیتیله ای ها به تلویزیون بر میگردند


فیتیله ای ها به تلویزیون بر میگردند
 
تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» اعلام کرد که عموهای فیتیله‌ای و تیم سازنده این برنامه در ایام نوروز به تلویزیون برمی‌گردند.
تکنــــــــــــازدانلود: تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» اعلام کرد که عموهای فیتیله‌ای و تیم سازنده این برنامه در ایام نوروز به تلویزیون برمی‌گردند.

علیرضا آقایی اعلام کرد: از روز چهارشنبه سوری قرار است با برنامه‌ای تحت عنوان «هفت سین و بچین» مهمان خانه‌های مردم شویم. این برنامه تولیدی است و اکنون گروه سازنده که شامل ۱۸۰ نفر می‌شوند، به شکل شبانه‌روز کار می‌کنند تا بتوانند برنامه را به موقع به پخش برسانند. این برنامه قرار است هر شب ساعت ۲۳ پس از پایان سریال نوروزی شبکه یک به روی آنتن برود و تکرار آن ساعت ۱۰ صبح روز بعد پخش خواهد شد.

بازگشت عموهای فیتیله‌ای به تلویزیون
آقایی سپس درباره‌ی اینکه چه شد که برای اجرای برنامه به شبکه یک دعوت شدند؟ توضیح داد: «هفت سین و بچین» در ژانر برنامه‌های بزرگسال تهیه می‌شود و بیشتر خانوادگی است، به همین خاطر این نوع برنامه با اهداف شبکه اول منطبق بود. «هفت سین و بچین» یک جُنگ شبانه است که امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز مردم را شاد کنیم. گروه سازنده از آنجا که خیلی دلشان برای مردم تنگ شده است، با وجود محدودیت زمانی، ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا بتوانند اتفاق خوبی را در ایام نوروز رقم بزنند.

تهیه‌کننده «هفت سین و بچین» همچنین اعلام کرد که این برنامه شامل بخش‌های متنوعی می‌شود که علاوه بر عموهای فیتیله‌ای هنرمندان دیگری نیز حضور خواهند داشت.

آقایی در پایان گفت: برنامه خانوادگی «هفت سین و بچین» به کارگردانی محمد مسلمی و با مشاوره آقایان حمید گلی و علی فروتن در حال ساخت است.

تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» طی روزهای گذشته به ایسنا اعلام کرده بود، رابطه‌ فیتیله با تلویزیون خوب شده است.

او توضیح داده بود: فعلا برای اجرای برنامه در شبکه دو صحبتی انجام نشده است. ولی در عین حال در شبکه‌های یک، پویا و شبکه نسیم صحبت‌هایی برای حضور فیتیله انجام شده که هنوز جدی نشده است. این جدی نشدن ربطی به حواشی ما ندارد، بلکه بیشتر به مسائل مالی و برنامه‌ریزی شبکه‌ها برمی‌گردد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.