تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بازگردانی Pattern Lock فراموش شده

بازگردانی Pattern Lock فراموش شده


تکنــــــــــــــــازدانلود:

Pattern Lock ها یکی از انواع رمز های اسمارت فون ها هستند و طرفداران خاص خودش را دارد، اما مسلماً زمان هایی وجود خواهد داشت که شما رمز خود را فراموش کنید و دچار سر درگمی شوید؛ در اینجا با 4 روش به شما امکان دستیابی به گوشیتان را می دهیم.

1-Password

1- با Reset Factory:

در این روش با روش ریکاوری مختص گوشیتان را بیابید که اکثر گوشی های این فرمول را ساپورت می کنند: Home + Power + Volume Up به صورت همزمان.

* این روش یکی از خطرناک ترین روش ممکن در این زمینه می باشد؛ اما با رعایت نکاتی به بهترین روش ممکن تبدبل می شود و آن هم این است که در این روش تمامی اطلاعات شما اعم از تصاویر، پیامک ها، مخاطبین و …. حذف خواهند شد و گوشی اندرویدتان شما مانند روز اولی که از جعبه در آوردید، می شود.

برای این کار ابتدا گوشیتان را خاموش کنید> با استفاده از فرمول بالا به صفحه ریکاوری هدایت می شوید> در منوی ریکاوری یکی از این دو گزینه “Reset Factory” “Full Wipe” را به دلخواه انتخاب کنید ودر نهایت “Reboot Phone” را برگزینید. به همین سادگی

2- از طریق اینترنت:

در این روش شما نیاز دارید که از قبل اکانت گوگل پلی (Gmail) داشته باشید و از همه مهم تر به اینترنت دسترسی داشته باشید (مسلماً اگر قبل از فراموش کردن رمزتان Wi-Fi تان خاموش بوده می توانید با فشردن دکمه Power, داده تلفن همراهتان را فعال کنید.)

در این قسمت باید روی گزینه “Forgotten Password” کلیک کنید.

Screenshot_2015-03-28-22-17-12

در مرحله بعد باید پسورد و جیمیلتان را مطابق شکل زیر وارد کنید.

3333333334

3- از طریق نصب فایل در ریکاوری

سومین روش بهترین پیشنهاد به روز آی تی به شماست که برای استفاده از این روش باید به موارد زیر دسترسی پیدا کنید:

1- دسترسی به فرمول ریکاوری روش اول

2- update – droid-dict.zip را دانلود فرمایید.

3- در اختیار داشتن رم ریدر

مراحل کار به صورت زیر می باشد:

گوشی را خاموش کرده> مموری گوشیتان را با رم ریدر به کامپیوتر متصل کنید> سپس این فایل “update droid-dict” را به مموری انتقال داده> مموری را وارد گوشی کرده و وارد حالت ریکاوری شوید> گزینه Wipe the cache partition را انتخاب کنید> مورد “Install Zip From SD card” را برگزیده و روی فایل “update droid-dict” کلیک کنید> در نهایت بعد از نصب فایل، “Reboot Phone” را انتخاب کنید.

4- با استفاده از ADB:

برای استفاده از این روش نیز میبایست قبل از قفل کردن گوشیتان گزینه “USB Debugging” را فعال کنید در این صورت قادر به استفاده از این روش نخواهید بود، اما ما فرض می کنیم که شما این گزینه را از قبل فعال کرده بودید. متعاقبا به دو نرم افزار کمکی ADB Package و ADB Driver دارید.

و اما روش کار: در قدم اول، ابتدا ADB Driver را نصب کرده سپس ADB Package را در پوشه ای اکسترکت نمایید. قدم دوم این است که گوشی را به کامپیوتر یا لپ تاپتان متصل کرده و صبر کنید تا سیستم گوشی شما را شناسایی کند در پوشه ای که ADB Package را اکسترکت کرده بود وارد شوید، در همین پوشه روی فضای سفید این صفحه کلیک راست کرده و گزینه “Open Command Window Here” را برگزینید.

pattern33

با انتخاب این گزینه صفحه مشکی رنگی ظاهر می شود که شما باید تمام موارد زیر را بدون هیچ کم و کاستی وارد نمایید:

adb shell
cd /data/data/com.android.providers.settings/databases
sqlite3 settings.db
update system set value=0 where name='lock_pattern_autolock';
update system set value=0 where name='lockscreen.lockedoutpermanently';
.quit

قدم آخر Reboot کردن گوشیتان است.

* اگر مورد بالا عمل نکرد متن زیر را وارد کنید:

adb shell rm /data/system/gesture.key

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.