تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

دولت ۱۷.۳ هزار میلیارد تومان از ایرانسل درآمد داشته است

قلمبر دزفولی 

مدیرعامل ایرانسل امروز در نشست خبری که به مناسبت هشتمین سالگرد، راه‌اندازی اپراتور دوم کشور، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، به کارآفرینی و درآمدی که این اپراتور برای دولت و کشور داشته است اشاره کرد و گفت که ایرانسل ۱۷.۳ میلیارد تومان درآمد برای دولت داشته است.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از درآمد مستقیم و غیرمستقیم ۱۷۳ هزار میلیارد ریالی دولت از پروژه اپراتور دوم طی هشت سال گذشته خبر داد.

علیرضا قلمبر دزفولی در نشست خبری هشتمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل با اشاره به رشد ۳۰ درصدی سالانه ترکیبی درآمد دولت از محل این پروژه ملی گفت:

ایرانسل 112 هزار میلیارد ریال پرداخت مستقیم در ۸ سال گذشته به دولت داشته است که مجموع پرداختی‌ها بابت حق امتیاز صدور پروانه نسل دوم و سوم و وایمکس، تسهیم درآمد، شماره‌گذاری، خدمات اجباری عمومی، حق رگولاتوری، حق فرکانس، هزینه اتصال متقابل، مالیات بر درآمد و عوارض، مالیات تکلیفی، گمرک و عوارض، خطوط انتقال، هزینه برق، آب، گاز و انرژی و درآمدهای شرکتی‌های دولتی مخابراتی بوده است.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه به اشتغال زایی ایرانسل برای کشور اشاره کرد و گفت: ایرانسل بیش از 54 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است. بیش از 1913 نفر در سراسر کشور بکار گرفته شده‌اند و بیش از 52 هزار نفر در شبکه برون‌سپاری شده فنی، فروش و پشتیبانی با اشتغال‌زایی غیرمستقیم فعالیت می‌کنند.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، تعداد کل اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در ایرانسل با رشد سالانه ترکیبی 16 درصد به 54 هزار نفر رسیده است.

دزفولی همچنین به مسوولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت:

در حوزه محیط زیست و زیبایی شهر، ایرانسل اقدام به استفاده مشـترک از سایت‌های BTS موجود و استفاده از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، پل‌های عابر پیاده و دکل‌های موجود در سطح شهر برای حفظ زیبایی شهر و برهم نزدن مبلمان شهری، استفاده از انرژ‌ی ها‌ی ترکیبی خورشیدی، بادی، سوخت و برق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و اولین سـایت سبزBTS با انرژ‌ی ترکیبی در کشور، ایجاد سایت‌های استاندارد مورد تایید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی‌ضرر بودن تشعشعات، ارسال پیامک انبوه در راستای فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست (فروردین ۹۳)، مدیریت پسماند خطرناک براساس مقررات و استانداردها به منظور پیشگیری از آلودگی محیط زیست و مدیریت مصرف انرژی و کاهش گازهای گلخانه‌ای و محاسبه اثر کربن از سال ۲۰۱۱ کرده است.

او افزود: «اسپانسری ورزشی و حمایت از سازمان بهزیستی، ساخت مدرسه در مناطق کم‌برخوردار و همکاری با کمیته امداد امام خمینی از دیگر اقدامات ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی بوده است».

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.