تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

جوک های خنده دار جدید 93

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﭘﺎﺭﺍﺗﯽ ﺑﺎﺩ ﭼﺮﺧﺎﺷﻮ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﻪ
ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ: ﺁﻗﺎ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ ... :|
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺷﻮﮐﻪ ﺷﺪﻡ، ﭘﻤﭗ ﺑﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺎﺩﺵ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪ!!
ﺍﻭﺳﺘﺎﻫﻪ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭﻩ ﺑﻮﺩ ﮔﻔﺖ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ، ^ - ^
ﺗﻮ ﮐﻞ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﯾﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﯾﺎ ﭼﯿﻨﯿﻪ ﯾﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽﺍﻻﻥ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺻﻮﺭﺗﯿﺸﻮ ﺯﺩﻡ.
ﺩﺧﺘﺮ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﭼﺮﺍ ﺻﻮﺭﺗﯽ؟ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺑﺎﺑﺎﻣﻪ ....
ﺑﻘﯿﺸﻮ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﻢ ﻣﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻗﻄﻌﻮ ﻭﺻﻞ ﻣﯿﺸﻪ :))



ایـنـجـوری کـه دآریــم پـیـش مـیـریـم چـنـد وقـت دیـگـه بـایـد بـه دخـتـرامـون بـگـیـم :

مـگـه پـسـری کـه ابـروهـاتـو بـرداشـتـی ؟ :|
وآلـآ بـه قـرآن :| 


یه دستگاهی باید اختراع بشه
این قر و غمزه رو از صدای دخترا حذف کنه
تا آدم بفهمه چی میگن
یه جور نویزگیر تقریبا!!!
مخترعین عزیز، سلامٌ علیکم!
^.^


یه گودزیلا تو فامیلمون داریم (دخترخالم 6سالشه)بعد با آب فال قهوه میگیره (میگه چون من خیلی تو کارم واردم با آبم میتونم بگیرم)
اومده خونمون واس خودش فال گرفته میگه که : یه پسر خوشگل و خوشتیپ میاد بهم درخواست دوستی میده منم قبول میکنم بعد با بوگاتی میاد دنبالم باهم میریم خوش گذرونی بعدشم میاد خواستگاریم و ازدواج میکنیم......
من :|
مامانم: |
داداشم : |



یکی از مسایلی که ذهنمو درگیر کرده اینه که بعده ازدواج با چه رویی بی دغدغه برم دسشویی!!
آبرو واسه آدم نمیمونه!



وقتی تو مدرسه به دیدت وسعت بدی همه چیز واست آشکار خواهد شد
معلم : جادوگر نفرین شده
تنها 20 تو کلاس : آخرین شاگرد
دفنر معلم ها : قلعه ی خون آشام ها
راه روی جلو دفتر ناظم : کمینگاه شیطان
دعوای مدیر و ناظم : برخورد شیاطین
وقتی چند تا معلم تو یه روز امتحان میگیرن : هجوم تاریک
در افتادن با مبصر : بازی با مرگ
تیکه پرون تو کلاس : جنگاور جوان


اگه وحید مرد باشه٬وحیده زنه
اگه سعید مرد باشه٬سعیده زنه
اگه حمید مرد باشه٬حمیده زنه
.
.
.
پس لابد ضعیف مرد بوده که ضعیفه شده زن!!!
:)



مودم من بسوزه اگه دروغ بگم
من کلاس زبان میرم . تو کلاس زبان ما دختر پسر قاطی .معلمم شماره موبایل همه بچه هارو داده به من تا اگه تغییری تو کلاس شد به من بگه منم به بچه ها خبر بدم.
حالا یه روز به من زنگ زد گفت به بچه ها خبر بده که کلاس برگزار نمیشه
اقا منم با هزار ذوق و شوق به همشون اس دادم زل زدم به گوشیم منتظر جواب دخترا شدم بعد از 3 ساعت یه اس اومد چنان شیرجه رفتم به سمت گوشی که یه سگ گرسنه انجوری دنبال استخوان نمیکنه .اقا منم فکر کردم از طرف این دخترس که تو نخشم یهو دیدم اون دختره وقتی قیافش یادم میاد حالت تهوع میگرم و یاد شترمرغ می افتم اس داده ok khoshtip
.
.
.
.
.
.

.یعنی خواستم گوشی رو تو دیوار خورد کنم



ینی اینقد دوس دارم مث فیلمای ایرانیوقتی از دست یکی ناراحتمو قاطی کردم خیلییییییییییییی خفن داد بزنم لعنتی و یه مشت نسبتا یواش بزنم رو میزو دستمو بزارمو اه بکشم اما . . .

.
.
.
لامصب همچین سگ میشم که زمبه باید بهم بگه استاد و یه فحشایی میدم که طرف باید بره معنیشو از باباش بپرسه !!!
شمام عایا؟؟؟؟



آقای مجری: بله... چون این

پسرعمه*زا خیلی بچه خوبیه و اون لباسی رو هم که پوشید، ازش خوشش اومد ولی هیچی نگفت و درش آورد، من براش یه هدیه دارم... خب حالا فکر می*کنی این هدیه چیه؟

پسر عمه*زا: *ها؟

آقای مجری: می*گم اون لباسه که از تنت درآوردم یادته؟ حالا حدس بزن این هدیه چیه.

پسرعمه*زا: ماشین؟

آقای مجری: نه ببین... یادت می*یاد اون لباسه که ازت گرفتم؟ حالا فکر می*کنی این هدیه چیه؟

پسرعمه*زا: توپ؟

آقای مجری: نه ببین. اصلا ولش کن. بیا این هدیه*هه رو بازش کنیم ببینیم چیه.


www.taknazdownload.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.