تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

چگونه خش روی گوشی را از بین ببریم !

 

در اینجا شمارا با هشت راه حل برای از بین بردن خش‌های کوچک روی صفحات نمایش و بدنه موبایل آشنا می‌کنیم. پیش از آغاز این مراحل تلفن همراه خود را خاموش کرده و در صورت امکان باتری آن را خارج کنید از احتمال آسیب دیدن دستگاه بر اثر تماس با مایعات جلوگیری کنید.

 احتمال آسیب دیدن دستگاه بر اثر تماس با مایعات جلوگیری کنید

۱- خمیردندان!
بله درست می‌بینید خمیردندان ( نه خمیردندان‌های ژله‌ای) می‌توانند در از بین بردن خش و خطوط موثر باشند. روش کار بدین گونه است:
- یک مقدام کم از خمیردندان را روی یک تکه لباس یا پارچه کتان تمیز بمالید
- به ارامی و برا حرکات گردشی آن را روی صفحه نمایش بکشید تا خش‌ها محو شوند.
- با یک پارچه مرطوب خمیردندان را از روی صفحه نمایش پاک کنید.

۲- کرم از بین برنده خش ماشین
برخی از کرم‌های از بین برنده خش خودرو مانند Turtle Wax ، ۳M Scratch یا Swirl Remover می‌توانند باعث رفع خش و خطوط صفحه نمایش موبایل هم بشوند. فقط مراقب باشید که خیلی به آرامی اینکار را انجام دهید.

۳ – کاغذ سمباده
استفاده از کاغذ سمباده یک روش نسبتا تهاجمی ولی موثر برای از بین بردن خش و خطوط است اما عمدتا این روش برای خش‌های پشت یا بدنه گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تاثیر این روش استفاده از یک کاغذ سمباده مناسب بسیار ریز و فشار بسیار کم آن به صفحه نمایش ضروری است. با این حال استفاده از کاغذ سمباده‌های نامناسب و یا استفاده نادرست از این روش عملا می‌تواند باعث ایجاد خش‌های بیشتری روی صفحه نمایش هم بشود. بنابراین اگر به صحت عملکرد این روش و کاغذ سمباده مناسب مطمئن نیستید به هیچ وجه از این روش استفاده نکنید.

۴- جوش شیرین
با جوش شیرین هم شما می‌توانید خطوط روی گوشی را از بین ببرید. روش کار به این شکل است:‌
مقداری از جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و آن را بهم بزنید تا یک حالت خمیری به خود بگیرد. سپس با یک پارچه تمیز مقداری از آن را روی خش‌ها بمالید. سپس صفحه نمایش را کاملا و خوب تمیز کنید

۵- پودر بچه
مقداری آب به مقداری پودر بچه در یک ظرف اضافه کنید تا یک حالت خمیری به خود بگیرد و سپس همانند روش بالایی آن را به آرامی روی خش ها بمالید و سپس تمیز کنید.

۶ – روغن سبزیجات
برای خش‌های کوچک و نه چندان واضح مقداری روغن سبزیجات واقعا می‌تواند معجزه کند.

۷ – تخم مرغ و سولفات پتاسیم + آلومینیوم
بنا به گفته یاهو مخلوط کردن سفید تخم مرغ و سولفات پتاسیم آلومینیوم هم می‌تواند تاثیری در از بین بردن خش و خطوط داشته باشد.

سفیده یک تخم مرغ را با یک قاشق از سولفات پتاسیم مخلوط کنید و ان را تا ۱۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. یک پارچه تمیز را به این محلول درست شده آغشته کنید و سپس آن را درون یک فویل آلومینیومی بپیچید و آن را تا ۳۰۰ درجه حرارت دهید تا کاملا خشک شود. سپس پارچه را به مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه بشویید . این کار را سه بار تکرار کنید و بعد اجازه بدهید پارچه تا ۴۸ ساعت در فضای آزاد خشک شود. حالا با این پارچه میتوانید خش‌هارا پاک کنید.

۸ – پولیش
استفاده از پولیش‌هایی چون Brasso و Silvo کار پرریسکی است و می‌تواند حتی لایه کوتینگ صفحه نمایش را کاملا از بین ببرد بنابراین ریسک این کار متوجه باشید.

نظرات خود را در باره ی این مطلب با ما در میان بگذارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.