تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

کاهش مدت زمان لازم برای شارژدهی

تکنــــــــــــــــــازدانلود: نکاتی ساده و سریع برای شارژ کردن دستگاه آندروید،بلک بری ، iOS و ویندوزفون را برای شما آماده کردیم با ما همراه باشید.

samsung-galaxy-s5-7193-041

تصور کنید ساعت ۰۹:۰۰ صبح است و شما تا نیم ساعت دیگر باید به ملاقات یکی از دوستانتان بروید اما مشکل اینجاست که باتری گوشی شما در حالت قرمز و کمی است. مطمئناً زمان لازم برای شارژدهی آن برای شما وجود ندارد.

قبل از اینکه گوشی خود را به شارژر متصل کنید تمامی برنامه های باز و فعال را بسته و گوشی را در حالت AirPlane یا پرواز قرار دهید. در این حالت دسترسی شما به برقراری تماس ، وب، رادیو ، Wi-Fi ، GPS قطع می گردد و دستگاه شما قادر است شارژدهی بیشتری انجام دهد اما آیا این روش برای گوشی شما بهینه و عمر باتری را کاهش نمی دهد؟

 اما در روش گفته شده نیز می توان تا حدودی برای کاربران ایده آل بنظر بیاید ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم یک زمانبندی و خط مشی مناسبی تعیین کنید تا در هنگام کاهش باتری به شما هشدار دهد تا بتوانید در زمان کافی و ذخیره بهینه باتری را شارژ کنید. طراحی یک زمانبندی بستگی زیادی به نوع باتری و مصرف آن دارد.

بیاد داشته باشید نورپس زمینه و صفحه نمایش نیاز قابل توجهی به شارژ و باتری دارد. با تنظیم درست و به موقع آن می توان گوشی تلفن همراه، ساعت مچی هوشمند ،تبلت و حتی رایانه همراه خود را در هر زمان که به آنها احتیاج داشتید در دسترس شما خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.