تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اس ام اس های جدید خنده دار زمستان 92

اس ام اس های خفن خنده دار زمستان ۹۲

جوک توپ و خفن خنده دار بهمن 92

 ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﮊﺩﻫﺎ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺶ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺑﺮﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮه ؟ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺍﮊﺩﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ میگه بیا ﺗﻮﻭﻭ چشمم ﻓﻮﺕ کن ﺑﻌﺪ ﭼﻮﻥ ﻓﻮتشون ﺁﺗﯿﺸﻪ ﮐﻼ ﮐﻠﺸﻮﻥ ﻣﯿﺴﻮﺯﻩ !
این اطلاعاتو توی مجله ها و مقالات علمی ناسا هم نمیتونید پیدا کنید …
.
.
ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺪﻝ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﺷﻮﻥ ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ﻣﻬﻢ نیست
ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻨﺎ ﻓﻘﻂ ﻗﻴﻤﺖ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻣﻬﻤﻪ ، ﺍﺯ ﻣُﺪِﻝ پُدِل ﺳﺮ ﺩﺭﻧﻤﻴﺎﺭﻥ !
.
.
یکی از فانتزیام این بود توی دانشگاه رشته کشاورزی بخونم بعدش گوجه فرنگی و خیار و کلم و کاهو رو بهم پیوند بزنم درخت سالاد پرورش بدم !
.
.
دختره نمرش نوزده ونیم شده اومده پست گذاشته : سهراب ، قایقت جا دارد ؟؟؟
اونوقت من امتحان میدم ، به تنهایی معدل کلاسیو دو سه نمره میارم پایین !
.
.
مورد داشتیم دختره مدل ابروهاشو با مدل ابروهای مخاطب خاصش ست میکرده !
.
.
به دختران خود بیاموزید هر آرزویی دارن سعی کنن قبل از ازدواج بدستش بیارن ؛ چون شوهر غول چراغ جادو نیست !
.
.
من تو عمرم با این بار ، ۳بار بیشتر دروغ نگفتم !
.
.
دختره توی قسمت زبان بوقبوک نوشته :
.i know spanish. english. italian. korean. afghanian. russian
بعد توی فرودگاه کربلا بهش گفتن :
.plz give your passport
جواب داده :
.im a blackboard
.
.
غمگینم مثل پرنده ای که هر چی میبوقه روی ماشین نمیفته !
.
.
ساقه طلایی میتونست خوشمزه ترین بیسکوییت دنیا بشه ولی خسته س میفهمی؟؟؟؟ خسته !!!
.
.
خصوصیت پسر ایرانی :
دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه ، خودش ماله همه !
.
.
هر ۵تا مخاطب خاصم عقیده دارن من دارم بهشون خیانت می کنم !
بد زمونه ای شده ، اعتمادها از بین رفته …
.
.
نشد من به یکی بگم دیشب دو ساعت خوابیدم و اون نگه بابا تو که خوبی من یه ربع خوابیدم !
عاشق این حس رقابتی هفت هزار ساله ی پارسیانم …
.
.
.
انقدر بچه ها رو کلاس میفرستن که اگه از یه بچه سه ساله بپرسی منو چندتا دوست داری ؟ جوابتو با یه انتگرال سه گانه توی سیستم استوانه ای میده !
.
.
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻻﻥ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺗﺸﻮﻥ ﺁﯾﭙﺪ ﻭ PS3 ﺷﺪﻩ …
ﻣﺎ ﺍﻭﺝ ﺗﻔﺮﯾﺤﻤﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺍﻟﻮﯾﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺻﺪﺍﻣﻮﻥ ﮐﻨﻪ ﺍﺳﺘﺨﻮﻧﺎﯼ ﻣﺮﻏﺎﺭﻭ ﻟﯿﺲ ﺑﺰﻧﯿﻢ !
.
.
دختر است دیگر
گاهی دلش میخواهد هنگام رانندگی تیر برق را نبیند !
.
.
تجربه ثابت کرده اگه بالای سر کتری وایسی آبش دیرتر جوش میاد
برید کنار ، دورشو خلوت کنین بزارین کارشو بکنه !
.
.
مورد داشتیم پسره میخواسته از در بیاد تو ، سیبیلاش گیر کرده به چارچوب !
.
.
برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن
من بچه بودم یادمه ۳ماه گریه کردم واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن ، آخرشم با همون منو میزدن !
.
.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﭺ ﮐﺮﺩﻩ ﻗﯿﻤﺖ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻃﻼﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ !
.
.
دیروز حوصلم سر رفته بود گوشی دوستمو برداشتم اسم مخاطبای خاصشو با هم عوض کردم !!!
نمیدونم چرا الان دیگه مخاطب خاص نداره ؛ ینی تقصیر منه ؟؟؟
.
.
استاد است دیگر
دلش میخواهد ۸ بدهد !
.
.
گزارش بازی ایران آرژانتین :
به نام خدا و توی دروازه !!!
.
.
خدا شاهده من یه زمانی فک میکردم “فرزاد فرزین” مثل “کامران هومن” دو نفرن !
.
.
من : الوو ۱۱۰ ؟
پلیس : بله بفرمایید ؟
من : منو به زور اینجا نگه میدارن !
پلیس : آروم باشید ، الان دقیقا کجا هستید ؟
من : مدرسه !
پلیس : !؟?!
.
.
اگه نصف این پشتکاری که تو پیگیری سریال آوای باران داشتم رو توی درس خوندن داشتم الان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف بودم !
.
.
متاسفم برای اونایی که ولنتاینو به یه عروسک گوسفند و خرس خلاصه میکنن !
ولنتاین یعنی عشق ، یعنی احساس ، یعنی iPhone !!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
دانشجو است دیگر
گاهی دلش می خواهد مشروط نشود !
.
.
ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻬﻢ :
ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﭼﯽ بخریم ؟؟؟
.
.
ﻻﻣﺼﺐ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺖ !
ﻣﺜﻼ ﯾﮑﯿﺶ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ …
.
.
فقط یه ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭ برای عالم و آدم ﺣﺮﻑ ﺩﺭﻣﻴﺎﺭﻩ و آﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ : ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ ؟ ما به کسی کاری نداریم ! هرکی ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ زندگی میکنه !
.
.
ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﻣﮕﻪ ﺍﻭﻧﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ پسرا ﻭﺍﺳﻪ دخترا ﻛﺎﺩﻭ ﻣﻴﺨﺮﻥ بعد دخترا هم ﻳﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﻴﺰﻧﻦ ﻣﻴﮕﻦ : ﻣﺮﺳﻲ ؟
.
.
همه مردا نیمه اول زندگیشونو واسه پیدا کردن زن مورد علاقشون و نیمه دوم زندگیشونو واسه پیچوندن همون زن مورد علاقشون میگذره !
.
.
ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺩﮐﻠﻨﺖ ﭼﯿﻪ ؟
ﺧﯿﻠﯽ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻣﺠﻠﺴﯽ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻓﺮﻣﻮﺩ : For Women !
ﺩﺭ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ، ﻣﺮﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺑﺴﻮﯼ ﺧﻮﺩﺕ !
.
.
.
بهترین راه حفظ امنیت در دستشویی هایی که قفل نداره اینه که شیلنگو بگیری دستت هرکی اومد خیسش کنی !
.
.
تو خونه ما عطسه کنی کسی نمیگه عافیت باشه
همه میگن بیا ، بفرما ، لُخت گشتی سرما خوردی !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.