تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

رتبه بندی میزان رضایت مشتریان از تلفن های هوشمند

به شکل سنتی، اپل به دلیل ذات ساده و طبیعت سهل انگارانه محصولاتش، اغلب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را در آمارگیری و نظرسنجی ها به خود اختصاص می داده است. اما نظرسنجی های تازه نشان می دهد که آخرین اسمارت فون این شرکت نتوانسته به خوبی از پس رقیبانش برآید.

به گفته OnDevice Research، چهار تلفن هوشمند اندرویدی موجود در بازار آمریکا توانسته اند در میزان رضایتمندی مشتری، رتبه بالاتری نسبت به آیفون5 به دست آورند. این موسسه تحقیقاتی دریافته که مشتریان بیش از هر چیز از Atrix HD موتورولا و Droid Razr M این شرکت راضی هستند. و پس از آن هم Rezound 4G اچ تی سی در مقام سوم قرار دارد. جایگاه چهارم هم از آن گلکسی نوت دوم سامسونگ شده است. آیفون 5 هم آنقدر خوب بوده که با امتیاز 8.23 بتواند در جایگاه پنجم قرار گیرد.

سارا کوین مدیر بازاریابی این موسسه می گوید: «اگر چه اپل در دهه گذشته تعدادی از محصولات انقلابی صنعت موبایل را تولید کرده است، اما دیگر شرکت ها هم، با قدرت گرفتن از اندروید، توانسته اند خود را بالا کشیده و جایگاه بهتری از نظر رضایتمندی مشتری کسب کنند.»

البته هنگامی که به مجموع محصولات شرکت ها در بازار آمریکا نگاه کنیم، اپل همچنان با اقتدار کامل جایگاه نخست رضایت مشتری را در دست دارد. گوگل هم با فاصله کمی از آن با ابزارهای نکسوس خود در جایگاه دوم ایستاده است. جایگاه سوم از آن موتورولا است. اچ تی سی و نوکیا هم برای کسب جایگاه چهارم دست و پنجه نرم می کنند. جالب اینجا است که سامسونگ با فاصله بسیار زیادی از صدر نشینان، در جایگاه ۱۳ جدول (و حتی پایین تر بلک بری) قرار گرفته است.

ondevice-research-uk-001-500px-narenji-ir.jpg

البته اپل در بریتانیای کبیر جایگاه بسیار بهتری دارد و آیفون 5 در انگلستان با امتیاز 8.21 توانسته پس از One X اچ تی سی، جایگاه دوم را از آن خود کند. البته در انگلیس سامسونگ هر سه جایگاه بعدی را با قدرت اشغال نموده و گلکسی نوت دوم، گلکسی اس ۳ مینی و گلکسی اس سوم در مکان های سوم تا پنجم قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که OnDevice Research این آمار را با نظرسنجی از ۳۰۰ هزار کاربر اسمارت فون در کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن و اندرونزی به دست آورده است. میزان رضایت شما از تلفن همراه مورد استفاده تان تا چه حد است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.